Lueskelin eilen työsopimuslakia ja kertokaas viisaat nyt, että kun työsopimuksessani lukee että työajat työvuorolistan mukaan ja työvuorolistoja ei ole ikinä ollut.
JA nyt pomo viime viikolla ilmoitti ettei ollut töitä (siis pomo ei voinut järjestää) niin päteekö tähän työsopimuksen kohta missä kerrotaan että työnantaja on velvollinen maksamaan palkan noilta päiviltä!?!?!?!?!??!?!
Työtunnit
2
209
Vastaukset
- peukku68
siis sulla on työsopimus jonka mukaan sä meet tekemään töitä kun tarvii, mutta jos ei tarvii niin olet työtön?
Mikähän ala? Olet tietysti liiton jäsen jne..
Käsittääkseni työsopimuksessa on oltava työaika jos se poikkeaa alla normaalista ja silloinkin. Työnanatjan on myös maksettava ajasta jonka työntekijä on käytettävissä töihin vaikka töitä ei olisikaan jne.
Otappa amamttiliittoon tai luottamusmieheen yhteys. Ensin tietysti liityt jäseneksi että suostuvat ongelmassasi auttamaan. Ellet halua liittyä niin olet juuri selalisen toiminnan uhri jonka takia liitot ovat olemassa; se jolla on varaa käyttää valtaa!- APUA
Se mulle tulikin myöhemmin mieleen että onko sopimus edes laillinen. Kun ei ole minkäälaista työtunti määrää.
JA todellakin kun ei ole työnantaja edes työvuorolistoja antanut.
Täytyypä soittaa heti maanantaina ja selvittää..
Mutta samoin minä ymmärsin että työnantajan on maksettava minulle siitä ajasta minkä olen ollut käytettävissä vaikkei ollutkaan töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251