1. Kysymys: Tingitäänkö hinnasta lainkaan, vai määräytyykö hinta suoraan yksittäisten tuotteiden summasta?
2. Kysymys: Millainen on takuu kun tilaan koneen teiltä kasattuna (palvelu 1041, Tietokoneen asennus ilman ohjelmien tai käyttöjärjestelmän asennusta, sis. mm. emolevyn, prosessorin, muistin....)?
3. Kysymys: Toisaalta asennuksen voisin muilta osin suorittaa itsekin, mutta koska prosessorin, emolevyn ja coolien asennus on kuitenkin hieman enmmän taitoa vaativaa, on mielestäni parempi jättää koko asennus ammattilaisille jolloin ei suurempia ongelmia pääse syntymään todennäköisimmin missään vaiheessa.
4. Kysymys: Jos suoritan paketin tilauksen lauantaina x.x.200x. millaiset ovat edellytykset paketin perille ehtimiselle, ennen perjantaita x.x.200x.?
5. Kysymys: Tilatessani tuotteen noudettavaksi liikeestä onko minun maksettava se verkossa vai voinko maksaa käteisellä kassalle? Ilmeisesti toimitusaika varastolta liikeeseen on nopea, mutta kauanko on aikaa noutaa tuotteita, eli pidetäänkö tuotteet odottamassa loppuviikkoon? Hinta tuskin muuttuu?
6. Kysymys: Tuotetiedoissa oli maininta myös Sapphiren näytönohjaimen olevan epäyhteensopiva ATIn omien ajureiden kanssa. Tarkoittaako tämä ettei ATIn omat ajurit toimi lainkaan? Miten on ajurien saatavuuden laita vai onko tämä kortti aivan toivoton valinta pelaajalle?
7. Kysymys: Kysyisin myös millainen tarvitsee olla kaapelin jotta onnistuisin kytkemään tietokoneeni niin että kuva näkyisi myös tv:stä? Signaali on tarkoitus tuoda läpi videoiden kautta koska televisiosta ei iän vuoksi tarpeellisia liittimiä suurella todennäköisyydelä löydy(vain antennin johdon reikä). Videoissa on 2x scart liitin jotka molemmat vapaana. myös muunlaiset ehdotukset ovat tervetulleita, koska itselläni ei suurempaa tietoa ole miten kytkennän voisi tehdä. Toivoisin saavani sopivan kaapelin tiedot, jotta voin sellaisen tilaukseeni lisätä.
8. Kysymys: Koteloksi olen valinnut nyt seuraavan: Codegen ATX-6016L-P5 blue 300W. Onko tämä kotelo sopiva XP- prosessorin tarpeisiin? En tiennyt miten tulkita tuotetiedoista, koska siinä puhuttiin vain tb:stä ja duronista. Jollei kotelon mukana tule myöskään virta-kaapelia toivoisin saavani siitäkin tiedon jotta ikäviltä yllätyksiltä vältyttäisiin suunnassa että toisessa.
9. Kysymys: En uskoakseni ole ainoa tavallinen tallaaja joka on onnistunut saamaan kuuppansa pyörälle jäähdytystä valitessaan. Olen nyt alustavasti valinnut jäähyksi GlacialTech Igloo 2310 retail tuuletin-siili yhdistelmän, lähinnä tuotetiedoissa mainitun XP:lle optimoinnin vuoksi. Jäähyn ominaisuuksista minua kiinnostaa oikeastaan ainoastaan vakaus ja hiljaisuus. Koneeni on päällä 24/7 joten jäähyn tulee olla vakaa. Myös hiljaisuus on valttia ja jollei tämä jäähy pysty molempiin on vaihto väistämätön. Toivoisinkin nyt asiantuntijan mielipiteen, jotta koneesta tulisi toimiva kokonaisuus.
10. Kysymys: Emolevyjen tuotetiedoissa on usein merkintä Bios päivityksen tarpeesta. Miten on kyseisen xxx emolevyn kohdalla? Miten on integroitujen äänien laita? Muodostuuko toimivuus usein ongelmaksi, vai onko "turvallisempi" ratkaisu liittää tilaukseen tavallinen äänikortti?
11. Kysymys: Onko tietoa sopiiko Kingston xxx MB -muisti muistit HP:n kannettavaan (malli xxx)?
12. Kysymys: En löytänyt edes teidän ammattilaisille suunnatusta pakettiräätälistä haluamiani tuotteita, mutta komponenttihinnastoista tuotteet löytyvät. Onko mahdollista että kasaatte kone paketin haluamillani tuotteilla, ilman että tilaan tuotteet pakettiräätälin kautta? Tuleeko tällöin asennushinnaksi normaali 40-60 euroa vai ei?
13. Kysymys: Ostin xxx näytönohjaimen n. 4 kk:ta sitten, olisin valmis vaihtamaan toisenlaiseen näytönohjaimeen. En ole aivan varma vaihdatteko tuotteita? Mutta kyseinen vaihto kiinnostaisi siinä mielessä, kun ajattelin ostaa muitakin laitteita teiltä.
14. Kysymys: Saako pelkän tietokonekotelon ostettua ilman virtalähdettä?
15. Kysymys: Voiko tuotteen jättää jälkitoimitukseen?
16. Kysymys: Onko teillä ilmaisia postikuluja?
17. Kysymys: Onko pokemon-ohjelma ok?
18. Kysymys: Olen ajatellut ostaa uutta hiirtää ja katselin tässä teidän hiirivalikoimaa. Yksi asia minua jäi ihmetyttämään, mitä eroa on tuotteilla:
1577 Microsoft Intellimouse Explorer - retail-pakattu myymäläpaketissa.
1571 Microsoft Intellimouse Explorer 2.0A OEM/Bulk - USB optinen hiiri.
Hinnassa ainakin on aika suuri ero.
19. Kysymys: "Microsoft Windows XP Home Edition Fin OEM" tuote tiedoissa sanotaan että sitä myydään vain jonkun komponentin ostajalle eli saanko ostaa tuon jos ostan siinä samalla hubin ja digikortin ? ja onko tuossa mitään eroa siihen ei OEM versioon?
20. Kysymys: Suunnittelin tuossa konepaketin kasaamista sivuiltanne (n. 1500- 2000 euroa). Maksuehdoista heräsi seuraava kysymys;
Onko seuraava menettelytapa mahdollinen:
Maksaisin puolet loppusummasta käteisenä ja puolet jäisi Nordea Joustorahoituksen kautta (ilman korttia) osamaksuerinä suoritettavaksi. Maksutapaselvityksistänne ilmeni, että osamaksutapa on mahdollinen, mutta onko se siis mahdollinen ainoastaan puoleen osuuteen? Jos on, niin millainen korko ko. rahoituksessa 50.46 euron käsittelymaksun lisäksi on?
21. Kysymys: Hei, olen ostamassa teiltä pakettia johon kuuluu Gameboy advance, kaksi ohjainta siihen ja pari muuta juttua. Kuitenkin niitä peliohjaimia ei näytä olevan saatavilla (netissä lukee -1), ja kysymys on tämä: paljon maksaa?
22. Kysymys: Voinko tilata teiltä tuotteen xxx siten, että se olisi jo huomenna noudettavissa ja ilman käsittelymaksua? Varastosaldossa lukee, että tuotetta on 9 kpl varastossa.
23. Kysymys: Olen hankkimassa tutulleni konetta. Hänellä on yritys toiminimellä. Tilaan tavarat omalla nimelläni ja minun osoitteella koska kokoan koneen tutulleni valmiiksi.Asumme n. 250km päässä toisistamme, joten siksi näin. Onko nyt mahdollista saada laskuun näkymään tuttuni nimi/yritys, koska näin ollen hän voi vähentää verotuksessa osan koneen hinnasta. Kuinka tulee toimia tälläisessä tapauksessa.
24. Kysymys: Siitä huolimatta että sivuillanne on hyvin paljon informaatiota (tai juuri sen takia) en löydä hinnastoa joka kertoisi, mitä maksaa kun tilaa postitse tai jopa kotiin asti.
25. Kysymys: Tarvitsen laskun isäni nimellä, koska vanha lasku tuli omalla nimelläni. Se ei käy näet käynyt verotuksessa. Lasku on kyllä maksettu, mutta maksajan nimi oli väärä. Lasku tai vastaava tulisi lähettää osoitteeseen x.
26. Kysymys: Yritin tilata yhtä CF-muistikorttia, mutta toimitustapavalikosta ei löytynytkään kirje-vaihtoehtoa, vaikka sellainen toimitustavoissa mainitaan. Tuotetiedoissa painoksi on merkitty 300g, joten sen ei pitäisi olla este.
27. Kysymys: Ostin tuotteen x viikko sitten, joka maksoi 270€. Nyt haluaisin vaihtaa sen yyy tuotteeseen y yhteensopivuusongelman takia. Kuinka tuo maksu sitten käytännössä tapahtuu, laitatteko tililleni noista tulevan erotuksen 5€ vai laitatteko 270€ takaisin tililleni ja maksan uuden tuotteen yyy normaalisti? Joudunko maksamaan uudesta tuotteesta y syntyvät postikulut?
28. Kysymys: Ostin teiltä logitechin rullahiiren, vain hiiren. Paketin päällä luki "for sale with a new pc only", vielä hiiren johdossa käskettiin ilmoittamaan mahdollisesta yksittäismyynnistä. Huijaatteko te logitechiä, minua vai itseänne? Ilmoitanko minä [email protected], kuten käskettiin, vai mitä minun pitäisi tehdä? Kiitos kumminkin halvasta ja hyvästä hiirestä. Laitonta kappaletta kuitenkaan en halunnut, enkä halua.
Vastaus: Hyvä kysymys, esim. Microsoftin OEM-tuotteiden myynti on sallittu ainoastaan oheislaitteen tai tietokoneen mukana (esim. hiiri, modeemi, näyttö) ja tästä olemme erikseen Microsoftin kanssa tehneet sopimuksen. Logitechin (tai kenenkään muun valmistajan kanssa) emme vastaavia sopimuksia ole allekirjoittaneet.
29. Kysymys: Jos laite on rikki meneekö palautuspostimaksuun minun rahojani?
30. Kysymys: Jos laite rikotaan postikuljetuksessa meneekö vahinko minun rahoistani?
31. Kysymys: Lueskelin tuossa ohjeita tilaamisesta mutta en täysin oivaltanut omaan tilanteeseeni sopivaa toimintatapaa.
-Olen töissä Oululaisessa xxx yrityksessä.
-Työskentelen kotoa käsin.
-Tarvitsen tuotteen xxx.
-Haluan paketin kotiosoitteellani
-Firma xxx haluaa kuitin jossa näkyy laite ostetun heille koska raha laitteen ostamiseen tulee heiltä ja heidän työntekijä laitetta käyttää.
32. Kysymys: Olen tilaamassa teiltä 19 tuuman näytön. Malli, mitä olen ajatellut painaa 22 kg. Tuoko posti sen kotiin ja tuleeko siitä mitään erityiskustannuksia?
33. Kysymys: Miten todennäköistä on ettei näytönohjain xxx ole yhteensopiva (viittaus tuotteen tiedoissa mainittuihin mahdollisiin ongelmiin pakettiin valinneeni emolevyn kanssa?
34. Lempi hm/tm?
35. Kysymys: Tuote x, varastotieto 5 kpl (varastossa). Onko tuota nyt saatavilla Kauppakeskus Länsikeskuksen PC-supermarketista? Vai pitääkö tilata sinne? Ja jos tilaa sinne, koska noudettavissa?
36. Kysymys: Olisin kiinnostunut ostamaan tuotteen x kauttanne. Toimin tällä hetkellä rauhanturvaajana Kosovossa ja olen näin ollen oikeutettu arvonlisäveron palautukseen. Mikäli ostaisin koneen teiltä ja noutaisin tuotteen myymälästänne, olisiko teidän mahdollista täyttää valmiiksi arvonlisäveron takaisinanomuslomake (eli EU:sta maastaviennin tullauslomake maastavientiä varten, tuotekoodi 1035 tai 1044)? Lisäksi olen tulossa seuraavan kerran lomille x.x. ja poistun jälleen Suomesta x.x. Tulisin hakemaan tuotteen x.x. Näistä päivämääristä en pysty valitettavasti joustamaan. Onnistuuko tämä järjestely jos tuotetta on hyllyssä tai varastossa tuolloin? Maksaisin tuotteen käteisellä noudon yhteydessä.
37. Kysymys: Ostin myymälänne puolelta vielä tuotteen x, johon en ollut tyytyväinen. Sen kohdalla on sama kuin tuotteen y - eli palautan molemmat takaisin (käytön jälkiä ei ole, tuote myyntikelpoinen). Voinko saada rahat takaisin välittömästi, kun tulee hakemaan tuotteen z myymälästä?
38. Kysymys: Tuotteet eivät mene jostain syystä ostoskoriin.
39. Kysymys: Jos ostaa koko koneen ja Windowsin siihen, niin asennatteko te sen ?
40. Kysymys: Onko mahdollista ostaa kannettava ilman käyttöjärjestelmää tai suoraan haluamallaan Linuxilla?
41. Kysymys: Tein eilen varauksen tuotteesta x. Sen tulee kuitenkin noutamaan ja maksamaan eri henkilö kuin minä. Annan hänelle tilausnumeroni. Hän tulisi ensi viikon alkupuolella. Kuinka kauan varaus on voimassa?
42. Kysymys: Kysyisin sitä että kun jotain tuotetta on esim. -9kpl ja maahantuojalla/varastossa on 100 kpl niin saatteko sen tuotteen sieltä maahantuojalta nopeasti?
43. Kysymys: Kauanko tietokoneen kokoaminen kestää?
44. Kysymys: Haluaisin tuotteen x teille myyntiin?
45. Kysymys: En saanut tuotteen x mukana suomen- tai ruotsinkielisiä ohjeita.
46. Kysymys: Missä järjestyksessä toimitetta tuotteet?
47. Kysymys: Mikä on lempipokemon-iskusi?
48. Minä vuonna Jeesus syntyi?
49. Kuinka suuri osa maapallosta on aloittanut ajanlaskussaan 2000-luvun?
50. Miten viikonloppu määritellään? Elatussopimuksessa on lapsen tapaaminen sovittu kuukauden ensimmäiseksi ja kolmanneksi viikonlopuksi. Kun kuukausi katkeaa lauantain ja sunnuntain välistä, onko kyseessä edellisen kuukauden viimeinen vai alkavan kuukauden ensimmäinen viikonloppu?
51. Lempipokemonisi?
~ Umban on TURHA poistaa tätä viestiä, koska tämä liittyy pokemoniin
Gallup.
8
466
Vastaukset
- Mewwu.
Paskaan!
- Mewwu
Yhä joku kuolematon fanini feikkaa minua. Voi rakas, haluat näköjään olla aivan kuin minä, kun minua noin kovasti feikkaat.
- mewuw
Mewwu kirjoitti:
Yhä joku kuolematon fanini feikkaa minua. Voi rakas, haluat näköjään olla aivan kuin minä, kun minua noin kovasti feikkaat.
melöweö
- autan
mewuw kirjoitti:
melöweö
jotern voit häipyä!!!
- Mewuw
autan kirjoitti:
jotern voit häipyä!!!
Ite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Turpa kii.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Mewwu
Mewuw kirjoitti:
Ite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Turpa kii.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen niin imarreltu, kun joku jaksaa vieläkin yrittää feikata minua.
- metang
Mewwu kirjoitti:
Olen niin imarreltu, kun joku jaksaa vieläkin yrittää feikata minua.
mitä feikkaaat mua tarkoittaa???
- Mewwu
metang kirjoitti:
mitä feikkaaat mua tarkoittaa???
Kyllä taidan tietää. Miten tämä nyt taas liittyi mitenkään mihinkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070