Robbie on AHNE !!!!

petexi

Kaveri pääsi itsekin pinnalle laskelmoidulla take that konseptilla ei suinkaan omilla musiikillisilla kyvyillään ja vastustaa nyt kiivaasti idols-konseptia, koska vanhenevalle ukolle tulee kilpailijoita.

Robbien aika olkoon ohi.

Kuka enää jaksaa katsella tuota ällötystä, joka luulee itsestään hiukkasen liikoja. En kunnioita pätkääkään kavereita, jotka itse eivät edes tunne nuotteja. Ainoa asia mitä tämä "perseenheiluttaja" osaa on vatkata muniaan, muka sexikkäästi videoilla.

Täysin turha julkkis koko Robbie Williams.

13

3013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janica

      samaa mieltä ollaan. varmaan kilpailun pelosta haastaa riittaa tai sitten vaan muka joidenkin vahingonkorvauksien toivossa...

      • Bigbadjulius

        Aivan oikeutetusti niitä korvauksia haetaan. Kaikkeen musiikin käyttöön mainoksissa yms tarvitaan oikeuksienhaltijoiden lupa(levy-yhtiö, artisti jne.)

        Todennäköisesti asia on lähtenyt levy-yhtiöstä liikkeelle, en olisi niinkään varma tietääkö itse RW koko episodista.


    • RW-fani

      Robbie on paras se ei ole turha !!!!!!!!!!!!!!!!! minun mielestä se on ollut niin kauan poissa näkyvistä että olikin jo aika tulla esiin ...........

    • Ei noin TYHMÄ!

      Pese vaikka aluks naapureittes autot ilmatteeks tai lahjota liksas mtv:lle.RW:llä tapana lahjoittaa noi karkkirahat niille ketkä niitä enemmän tarvitsee kuin mtv:n omistajat.

    • casey

      No minusta kyllä Robbie Williams on todellakin liian ahne...ninkuin sillä ei muka olisi jo tarpeeksi rahaa....sitä vaan ottaa päähän että on vanhentumassa ja jäämässä jo pikkuhiljaa taka-alalle...mutta olen kyllä aina silti tykännyt robbiesta eikä mieleni muutu tämän takia vaikka ahneella onki kyllä aina paskanen loppu!

    • Nimetön

      Kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta. Ilman lupaa ei saa lainata toisen kappaletta ja jos lainaa ilman lupaa siitä tulee melkoiset sakot.

    • minä mieluummin

      kuuntelen RW:n levyjä kun väkisin tehtyjä idolsformaatin tekeleitä, mukamas tähtiä!

    • lainata ilman lupaa?

      eihän se sua haittaa kuitenkaan jos et iinä menetä mitään eikö vain.

    • ja waretus

      niin no tuota robbie tuskin on ahne. joku aika sitten hän sano että hänelle on ok. kaikki p2p toiminta. pääsee uusia kykyjä sitä kautta levittään musaa ja kyllä niitä levyjä silti menee kaupaksi. että ei se rahasta aina ole kiinni. levy yhtiö kyllä käski robbien perua sanas ja antaa uusi lausunto. että mun mielestä ne levy yhtiöt on niitä ahneita paskoja. se on ihan selvä'

    • janette

      Robbiella on oikeus puolustaa omia töitään ja tekijänoikeuksiaan, MTV3 syyttäkööt itseään mokastaan kun ei hoitanut asioita kuntoon!

    • RockRaipe

      Robbini willianssin väitteen mukaan, jokaisesta lauletusta kappaleesta tarttis maksaa sen "alkuperäisesittäjälle" korvaukset. Kuinkas niitä Abban biisejä on laulettukaan... hmmm...saattais tulla ainakin E-roticille ja muille bändeille kans maksettavaa. Vois Emi ja tuollaane haituvatötterö Robbie Williams pikkaase harkita sanojansa ja tekojansa. Jos suoraa sanotaa nii en ymmärrä kuka viittii ees kuunnella ko. artistin hi(n)tti poppia... No makunsa kullakin, ja niiden imijöillä. Jos puhutaa sananvapaudesta, nii eikös tuon saman pitäis päteä julkisuudessa esitettäviin kappaleisiinkin. Kiss vois kans ottaa vähäsen tuohta Scooterilta, kun esittihän ne tämän I Was Made For Lovin You tsibaleen menestyksekkäästi.

      RockRaipe on puhunut UGH!

    • vanha homo

      Tuollainen pikkukääpiö on aivan ihana. Antaa sen vaan vatkata persettään. Osaa sen niin hyvin.

    • rosie

      Live8 oli pettymys. En kehdannut Robin esitystä edes loppuun asti katsoa. Menetin arvostukseni miestä kohtaan, koska:
      -ei maininnut sanallakaan hyväntekeväisyydestä
      -veti keikan tutun & vanhan kaavan mukaan
      -yksikään esiintyjä ei tullut (ei ainakaan näyttänyt ulospäin) lavalle pienessä hiprakassa
      -alapään hiplaus oli täysin tarpeeton tilanteeseen

      Silti kuuntelen yhä Robbieta, mutta vain musiikin takia. Robbie on kuulunut elämääni jo yli kahdeksan vuoden ajan. Uusi levy on pohjanoteeraus. Saisi lopettaa pop-luritukset ja siirtyä kokonaan swingiin. Tehkööt alkoholi ja tupakka pian tehtävänsä, Robin ääni on hiukan liian yläkanttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe