sähkön

hinnannousu

Millonkas se Lpr Energia nostaa niitä hintoja? Muistaakseni joku aika sitten oli lehdessä juttuja että jotain 30% korottavat. Nettisivuilla on hinnasto joka on 1.10.2005 alkaen voimassa, mutta ainakin oma sähkölasku tuon jälkeiselle ajalle näyttää samaa hintaa kuin ennenkin...

Tuli vaan tuo Vattenfallin mainos Yhteishyvän mukana, niin rupesin pohdiskelemaan vaihtoa. Sais bonuksetkin kotiin.

11

1174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

Lehdessä että korotus olisi 15%.Siis pelkän sähkön hintaan, ei siirron hintaan.

• hmmmm

Nyt kun rupesin tarkemmin katselemaan laskuja niin näyttäis 1.10.2005 nousseen nuo siirtohinnat, mutta itse sähkön hinta pysyi ennallaan. Eli oiskohan se sähkön hinnankorotus vielä tulossa?

• vain
        hmmmm kirjoitti:

Nyt kun rupesin tarkemmin katselemaan laskuja niin näyttäis 1.10.2005 nousseen nuo siirtohinnat, mutta itse sähkön hinta pysyi ennallaan. Eli oiskohan se sähkön hinnankorotus vielä tulossa?

Siirtohinta tosiaan taisi noussa jo aikaisemmin.

• mieee

Pohdiskelin tässä vain, että olisi sitä muitakin sähköyhtiöitä kun Lappeerannan energia, että voiko kaupungin vuokra-asuntoihin vaihtaa toisen yhtiön..? Kun näihin kaupungin kämppiin muutti, niin annettiin vaan lippulappusia lappeenrannan energiasta..

• sitä voi

Uskoisin että voisi. Ja miksi ei voisikaan. Syy tuolle kytkykaupalle löytyy varmaan siitä että sekä Asuntopalvelu kuin Lappeenrannan Energia ovat ns. kaupunkiyhtiöitä.

• tarjous pyynnön

• toimii

• mutta...

Itse ostan sähkön vattenfallilta, mutta silti joutuu maksamaan siirtomaksut lpr: energialle. Kieltämättä tuntuu hankalalta joskus, kun tulee kaks sähkölaskua. Säästöä on vaikea huomata...

• yhtiötä

vaihdoin jo yhtiötä, netissähän tuo kaikki sujuu.
      Ahneella on kakkainen loppu.

• Kake

Tasauslaskussa ensi keväänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe