kumpi on parempi vaihtoehto :
yamaha dt -05 (uusi) crossi kypärä ja siihen lasit (2990€)
vai?
derbi senda drd racing -05 (uusi) ei kypärää mukaan (3180€)
nyt siis aio ajaa 45 Km/h talven yli mutta sitten kesällä pitäis päästä pienillä kuluilla 2 kertaa nopeampaa!!! ja pienet kulut siksi koska kaikki raha menee menoveteen ja tuningiin!!!
KIIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
644
Vastaukset
- khgkh
EHDOTTOMASTI YAMAHA DT
- minä taas
YAMAHA DT!!!
- kdfga
minä taas kirjoitti:
YAMAHA DT!!!
yamaha dt ehottomasti.Ei oo niitä vikoja mitä derbissä. ja kulkee ainaki 80 kurin poistolla
- bdfshbdgs
kdfga kirjoitti:
yamaha dt ehottomasti.Ei oo niitä vikoja mitä derbissä. ja kulkee ainaki 80 kurin poistolla
oon kallistunu ittekki dt:n puoleelle hinnan suhteen ja muutenki... mut eikös ton dt:s oo rajotetut kierrokset!!!
- dgadfg
bdfshbdgs kirjoitti:
oon kallistunu ittekki dt:n puoleelle hinnan suhteen ja muutenki... mut eikös ton dt:s oo rajotetut kierrokset!!!
oli ko se 03 ylöspäin niin on kierrosten rajoitin.
dgadfg kirjoitti:
oli ko se 03 ylöspäin niin on kierrosten rajoitin.
tehopuola niin se vissiin antaa kierrosten nousta. ainakin kaverin dt:ssä on tehopuola joka nosti kierroksia iha vitusti. eikä siinä oo otettu kaikkia kuristuksiakaan vielä pois mut menee 75-80
- dasfsdf
No Yahama tietysti, koska Derbi on perseestä!!
- ...............
YAMAHA DT 98-03 ON RAJOITIN JA 04-05 EI OO RAJOTINTA JA KULKEE KURIN POISTOLLA 85 JA ENEMMÄNKIN KUN VAIN RATASTAA!!!!!!
- yamaha on :)
Tänään meidän kolun pihalle hajos 2 derbiä, toisen konettane rupes avaan ja sitten ne haettiin autolla..... en oo derbii vastaan mut mulla on itellä yamahan monttu ja hyvin toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318