ARVIOIKAA

mimmonen

läppäri on Fujitsu Siemens Amilo A1645G.

9

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadun ostostani

Mulla on juuri tuo. Ostettu n. kuukausi sitten.Hyvänä puolena leveä näyttö, muttei tarttis mun mielestä olla kirkas, kun jotenkin päivisin jotenkin heijastaa. Sitten huonona puolena pidän sitä, että luultavasti prosessorista kiinni (huom. en paljon tiedä tietokoneista), että lämpenee paljon oikeasta alakulmasta, jossa toi prosessori sijaitsee. joku sanoi, että juuri toi prosessorityyppi tekee sen. jos sitten tuuletinta pitää päällä, niin tuuletin pitää aika kovaa ääntä. eihän tällaisen läppärin kanssa vois sylissä työskennellä, kun se lämpiää noin paljon. harmittaa, kun myyjä ois voinu mainina, että juuri tällainen prosessori lämpenee. olisin ottanut samanhintainen jonkun toisen, jos olisin tiennyt. silloin kun ostin tämän, niin liikkeessä ei ollut edes päällä ko. fs, vaan myyjä perusteli, ettei heillä ole mitään koneita päällä johtuen jostain kieliasetuksista jne...aika hassua, vai, ettei pääse edes kokeileen tonnin konetta. Eli muuten ok, mutta toi tuulettimen kova ääni ja lämpiäminen ovat tosi kurjia. Osta jokin samanhintainen muu merkki, esim. mun eräs tuttavani on samanhintaiseen Acer-läppäriinsä tosi tyytyväinen. Onko kellään muulla samanlaisia ajatuksia tai apua läppärini ongelmiin, jos niitä nyt ongelmiksi vois sanoa

• mutta päädyin

HP Pavilion dv4126EA koneeseen ja olen tyytyväinen.

• voitko
        mutta päädyin kirjoitti:

HP Pavilion dv4126EA koneeseen ja olen tyytyväinen.

pelata millasia pelejä,esim, spider-pasianssia ettei koneesi mene jumiin. Mulla on HP:n kone 5000 sarjaa eikä sillä voi oikeastaan pelata edes pasianssia, kun tuulettimet alkaa puhaltaa täysillä ja kone menee hetken kuluttua niin jumiin ettei mikään nappula toimi, ei voi edes sammuttaa muuten kuin virtakytkintä pohjassa pitämällä.
        On vajaan vuoden vanha ja oli kerran huollossakin Englannissa saakka ko vaivasta mutta asensivat vain windowsin uusiksi ja senkin ruotsinkielisen, että kaikki meni pieleen. Nyt en ole pelaillut mitään senjälkeen. Muuten kaikki toimii erinomaisesti.

• tietenkin
        voitko kirjoitti:

pelata millasia pelejä,esim, spider-pasianssia ettei koneesi mene jumiin. Mulla on HP:n kone 5000 sarjaa eikä sillä voi oikeastaan pelata edes pasianssia, kun tuulettimet alkaa puhaltaa täysillä ja kone menee hetken kuluttua niin jumiin ettei mikään nappula toimi, ei voi edes sammuttaa muuten kuin virtakytkintä pohjassa pitämällä.
        On vajaan vuoden vanha ja oli kerran huollossakin Englannissa saakka ko vaivasta mutta asensivat vain windowsin uusiksi ja senkin ruotsinkielisen, että kaikki meni pieleen. Nyt en ole pelaillut mitään senjälkeen. Muuten kaikki toimii erinomaisesti.

muuten olisin jo palauttanut koko koneen.windowssin omat pelit toimii hyvin ja kaikki aapelin ja sellasten pelit mutta en oo mitään kunnon pelejä pelannu.viileenä on pysy vaikka jatkuvasti päällä.
        jopa avin muuntaminen dvd muotoon onnistuu hyvin vaikka ei mikään tehoprossu olekaan tässä maillissa.

• pelejä...

kovinkin paljon, vai onko ongelmia kevyessäkin käytössä. Yleensä nuo ongelmat, etupäässä kuumeneminen, ilmenevät pelikäytössä, vai?

• niin,,,
        pelejä... kirjoitti:

kovinkin paljon, vai onko ongelmia kevyessäkin käytössä. Yleensä nuo ongelmat, etupäässä kuumeneminen, ilmenevät pelikäytössä, vai?

pelatessa tulee ongelmat esiin, mutta onneks en harrasta kovin paljon pelejä. Muuten toimii kaikki moitteettomasti ja nopeutta on riittävästi kaikkiin mun tarpeisiin. Näyttö on tosi hyvä,siis mattapintainen, nyt kun katsoin liikkeessä uusia malleja niin toi näyttö on kyllä hankala jos on kirkas pintainen. Heijastukset näkyy kovasti.

• a1645g

Mulla on Amilo 1645g ja olen suht tyytyväinen. Erityisesti WLAN -ominaisuuteen olen ihastunut, koska mulla on langaton kotiverkko. Muita hyviä ominaisuuksia on silent mode -toiminto, jolla koneen saa käytännössä äänettömäksi - tehojen silti kärsimättä. Myös liitännät monimuolisia; mm. digikameran muistikortille on paikka koneen etureunassa. Pelikone tämä ei kylläkään ole, vaikka kokeeksi testaamani vanha USAF -lentosimu hyvin näytti pyörivänkin.

• saa...

koneen. Kerrotko erittäin tarkasti miten se tapahtuu?

• Mäkkihöperö
        saa... kirjoitti:

koneen. Kerrotko erittäin tarkasti miten se tapahtuu?

jo hankittaessa oikean koneen. Tämä 4 vuotta vanha iBook ei pidä muuta ääntä kuin hyvin heikkoa rapinaa, kun levyllä on jotain toimintaa esim tallennettassa. Tuulettimen kohinaa en ole kuullut koskaan - liekö sitä olemassakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe