modet

hei

kaikenmaailman pelleilijät syövät mielestäni tämän palstan kirjoitusten mielenkiintoa aivan liikaa. joten eikö moderaattorit (yms) voisi pistää vaikka ip-bannia kaikille "näin lentävän joulupukin"-tyyppisten tekstien kirjoittajille.

en käsitä miksi edes jotkut jaksavat vaivautua kirjoittamaan kaikkea turhaa ja "hauskaa" paskaa.

7

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii.i

itse ihmetellyt samaa,miksi vaivautua edes lukemaan kun kerran epäilevät palstan kirjoituksia.

• nih nih

olisi järkevää kertoa todellisista havainnoista ja väitellä siitä miksei havainnoit voisi olla oikeaa ihmisten kehittämää teknologiaa, eikä vain olettaa että ovat peräisin planeetalta X.
      Kyllä tällä hetkellä tuntuu siltä, että nämä joka päiväset uudet kolmiot järven päällä yms. ovat trollia ja skeidaa siinä missä julgubbenitkin. Jos näitä todella tapahtuu siellä pohjoisessa näin aktiivisesti, niin kamera valmiiksi ja kuvaa kehiin...

• Sky

Eihän tänne mitään viitti laittaa vaikka ois kuvat ja todisteet ufojen olemassa olosta. Oon ite kokenu ufon läsnä olon. 27.8-05 se tapahtu ennen en uskonu ufoihin pätkääkään mut nyt on pakko. Täälä on vaan turhan paljon paskan jauhantaa aiheesta, skeptikoita ym. vääräuskoisia jotka yrittää todistaa toisin...
        Kertoisin lisää jos joku haluais kuulla

• että se
        Sky kirjoitti:

Eihän tänne mitään viitti laittaa vaikka ois kuvat ja todisteet ufojen olemassa olosta. Oon ite kokenu ufon läsnä olon. 27.8-05 se tapahtu ennen en uskonu ufoihin pätkääkään mut nyt on pakko. Täälä on vaan turhan paljon paskan jauhantaa aiheesta, skeptikoita ym. vääräuskoisia jotka yrittää todistaa toisin...

UFO=unknown flying object.

• Ensio(ma-uni)

Anna rahat siihen digikameraan,niin ostan sellaisen ja otan kuvan,kun seuraavankerran näen ufon.

• ihmeessä!
        Sky kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaa tuo kokemuksesi ja uskon, että monia muitakin.
        Älä välitä noista skeptikoista, joilta puuttuu elämä.
        Kaikkein tärkeintä on, että nämä kokemukset tulevat esille ja julkisuuteen. Jos tietoja panttaa, niin silloin ufojen olemassaolo on ikuinen salaisuus. Minä uskon, että niitä ufokokemuksia on huomattavasti paljon enemmän kuin annetaan ymmärtää, mutta jostain syystä vielä 2000 luvulla eletään tässä asiassa kivikaudella, ettei uskalleta puhua niistä.

• Sky kirjoitti:

vaikka monet yrittävät väkisin pistää asiat "lekkeriksi"...yrittävät olla ehkä hauskoja - mielestään ?

Vanha totuus on että lahjattomat tarvitsevat lahjoja, ja uskomattomat "uskoa"...
        Vaikka niille ei nykyään mikään riitä. Asiallisen kritiikin viellä kyllä ymmärtää.

On eräitä kymmeniä tuhansia valokuvia, filmejä, videoita sekä dokumentoituja raportteja havainnoista ympäri maapallon. Mutta tälläisissä asia yhteyksissä ko."dokumentit" eivät ole todisteita asioiden ymmärtämiseksi ja hyväksymiseksi. Jos kuvien selitykset eivät onnistu huijaukseksi, tai ns. luonnollisiksi luonnonilmiöiksi - hyönteiset - linnut - sääilmiöt - sateliitit - lentokoneet - planeetat - yms...

Viimeiseksi keinoksi kyseenalaistetaan kokeneen henkilön mielentila...
        Löytyy selityksiä itsesuggesiota - joukkosuggersiota - hallunisaatioita - mielikuvitusta - humalassa - huumeessa - yms...

Näihin jotka kirjoittelevat täysin "puutaheinää" - on parempi ettei heitä noteeraa mitenkään...
        Heidän "ajattelutasonsa" eivät ole kovinkaa korkealla - siitä kertoo heidän "sanomattomat" jonninjoutavat kirjoitukset...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe