TONY HAWK'S UNDERGROUND

kesamurmeli

ehh, ähh, elikkäs voiko tossa pelissä käyttää jotain koodeja millä vois skipata ylivaikean/t tehtävät? ja jos voi niin jos joku vois antaa....

7

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsfhd

oon ite vetäny kaikil vaikeusasteil ton pelin läpi eikä siin todellakaa tartte mitää koodei

• no juu, mut mä oonki tyttö ja kaikki on mulle pikkusen vaikeempaa, eli siinä New Jerseyn jälkeen ku on se joku maa in siinä yhes tehtäväs ku s00t sen talon sisällä ja sun pitää tehä joku temppu mut en älyy että mitä.. aika huanosti selitetty, mut koettakaa ymmärtää...

• se-
        kesamurmeli kirjoitti:

no juu, mut mä oonki tyttö ja kaikki on mulle pikkusen vaikeempaa, eli siinä New Jerseyn jälkeen ku on se joku maa in siinä yhes tehtäväs ku s00t sen talon sisällä ja sun pitää tehä joku temppu mut en älyy että mitä.. aika huanosti selitetty, mut koettakaa ymmärtää...

joku special temppu vedät vaa specialit täyteen ja sit teet sen mitä ruudul käsketää tehä ei se mun mielest mitenkää epäselvästi selitetty.

• se- kirjoitti:

joku special temppu vedät vaa specialit täyteen ja sit teet sen mitä ruudul käsketää tehä ei se mun mielest mitenkää epäselvästi selitetty.

angst angst...

• hah
        kesamurmeli kirjoitti:

no juu, mut mä oonki tyttö ja kaikki on mulle pikkusen vaikeempaa, eli siinä New Jerseyn jälkeen ku on se joku maa in siinä yhes tehtäväs ku s00t sen talon sisällä ja sun pitää tehä joku temppu mut en älyy että mitä.. aika huanosti selitetty, mut koettakaa ymmärtää...

......olen tyttö ja oon pelannu ne kaikki skeitti pelit paitsi american wastelandin ku saan se vasta jouluna, nii kakki aijemmat oli sika helppoja!! tarviit vaa enemmä treenii.........

• hah
        kesamurmeli kirjoitti:

.......se helpottaa mun mielestä paljon jos itte skeittaa nii tuntee myös vähä niit trikkei, ja mä luulen et sä kai tarkotat nut busteria.......... jos on se nii ei se oo ees vaikee.

• hah kirjoitti:

.......se helpottaa mun mielestä paljon jos itte skeittaa nii tuntee myös vähä niit trikkei, ja mä luulen et sä kai tarkotat nut busteria.......... jos on se nii ei se oo ees vaikee.

emmä usko et se mun skeittaustaidoist riippuu, vaan siitä et en älyy sitä tehtävää!!!! ihan älytön, oon kokeillu jo kaikkee ja nyt juutuin siihen. KOTIOPETUSTA, kiitos :u

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4980
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1089
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      897
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      832
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe