PURKU OHJELMA,MISTÄ?(kysymyksiä)

utelias xD

kysymys:
1.mikä on teidän mielest paras purkuohjelma?(laittakaa myös linkki et mistä sen voi ladata ja onks se ilmanen ym..tarkotan siis sitä jolla voi purkaa ladattuja vaatteita,hiuksia,meikkejä ym..)

2.mikä on paras lataussivu mist voi ladata kaikkia hienoja kampauksia,vaatteita ym..?(linkki kiitos ja onks se maksullinen ym..)

3.pitääkö ladata vain purkuohjelma jostai ja sitte pystyyki jo ladata hienoja vaatteita ym..?

kiitos kaikille vastanneille =) mä taas kyselen sitte jälkeenpäin kaikkee..!mä en vaan osaa ladata mitää ja siks kysyn teiltä,te osaatte! xD

3

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^zimss^^

1. Noo...WinRaR...Sen voi lataa tuolta: http://www.mbnet.fi/jutut/perusohjelmat/winrar/
      Siinä on ohjekin miten sitä käytetään:)(kannattaa ladata se suomenkielinen versio)
      2. no enhän mä todellakaan tiedä niitä kaikkia, tuhansia sivustoja..mutaa serasims on ainakin ihan hyvä: http://www.serasims.de/
      3. Eli siis ku sulla on koneellas purkuohjelma, voit ihan rauhassa ladata sen, ilman purkuohjelmaa vaatteeb ja muun voi toki ladata, mutta siihen tarvitsee purkuohjelman, että voi sen purkaa. Ja WinRaRia suosittelen juuri siksi, koska se purkaa varmasti kaikki paketit, kun taas WinZip ei joitakiun pura...
      Siis lataat sen skinin tai tavaran, ja sitten purat ne tuohon kansioon:
      C:\Documents and Settings\Nelli\Omat tiedostot\EA Games\The Sims 2\Downloads
      Jos sulla ei vielä ole tuota kansiota, tee sellainen itse.
      Jos tulee vielä kysyttävää, kysy pois:) Vastaan minkä osaan.

• apua tarvitseva!

okei ensiks mä oon ensikertalainen. latasin ton purkuohjelman, jota suosittelit. miten mä voin lataa simiin nyt niit tavaroita ku tota purkuohjelmaa tarvitaan siihen? oon ihan hukassa!!!!!!!

-apua!-

• utelias xD
        apua tarvitseva! kirjoitti:

okei ensiks mä oon ensikertalainen. latasin ton purkuohjelman, jota suosittelit. miten mä voin lataa simiin nyt niit tavaroita ku tota purkuohjelmaa tarvitaan siihen? oon ihan hukassa!!!!!!!

-apua!-

kitos paljon ihanasta ja selvästä vastauksesta =) mä kyselen sitte kasn jotai lisää ku rupeen latailee ;D se on jännää =D *heh* ihanaa et innostuin lataamisesta..nyt voin kaluta läpi kaikkia hienoja lataus sivuja xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1485
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      199
      940
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60