...menkat loppumaan!? Onko kokemuksia miten saisi menkat vaikka pariksi kuukaudeksi pysymään pois?
Tietäisikö kukaan?
Kotikonsteja miten saan...
5
955
Vastaukset
- neuvoja
Ainakin e-pillereillä saa menkat loppumaan vähäksi aikaa,jos otat ne ohjeiden mukaan. Toinen vaihtoehto on kierukka siis hormonikierukka,joka erittää hormonia kohdun limakalvolle,jonka ansiosta menkat loppuvat tai ainakin vuoto vähenee. Mulla on sellainen ollut jo puolitoista vuotta vähän ylikin ja menkkoja mulla ei ole ollenkaan. Ne ovat häipyneet tipo tiehensä. Sitten on myös kohdunpoisto,mutta sitä ei tehdä,kuin lääketieteellisistä syistä. Eli ei muuta kuin lääkäriin keskustelemaan eri vaihtoehdoista.
- katti
Joo no tuskin 13 vuotiaalle pennulle viel mitään e-pillereitä sitä varte anneta, tai tota kierukkaa.
Kohdunpoistosta ny puhumattakaan.....
- mä...
sun pitäs ne pois saada? nehän on maailman luonnollisimpia asioita...mun mielestä sun ei kannattas ees harkita koko juttuu..siitä tulee vaan harmia joskus..ja niissä on yks hyvä puoli..saa olla niin vittumainen toisille kun olla ja voi=)
- tohtori
Hankkiudu raskaaksi niin monsuunit on poissa 9kk!
- nina
Eipä siihen mitään kotikonsteja ole. Lääkärille menet ja saat pillerit menkkojen siirtoon, jos ne on pakko saada "pois" esim. lomamatkan takia tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894