tässä tulis kysymyksiä.
1 paras vesi pokemon?
2 ällötävin pokemon?
3 oletko pelaanut pokemonia tänään?
4 kunika monta pokemonia olet pyydystänyt emraldissa/leafgreenissä/ crystallissa?
5 kuinka monta pokemonia olet nähnyt emerald, leafgreenissa, crystallissa?
6 mikä nimi sinun hamollasi on sapphiressa?
7 missä asti olet nyt tällähetkellä?
mitkä pokemonit sinulla on mukana?
jaaha.
6
428
Vastaukset
- jolletzu
1. tentagruel
2. magikarp
3. olen
4. emeraldis 20 leaf greenis 200 grystal en omista
5 . emeraldis jotain 100 leaf greenis 300 ehkä grystal en omista
6. ei oo sapphiree
7. emeraldis poke liiga läpi 3 päiväs poket gyogre , rayquaza , tentagruel , swellow , sekeptile ja sudowoodu /leaf greenis yli 100 kertaa poke liiga läpi poket charizard , raikou , jolteon , scizor , pidgeot , gyogre ,- ..............................
Se on crystal EIKÄ TODELLAKAAN MIKÄÄN GRYSTAL!!!
tuota asiaa saa sitten *aina* tolkuttaa kaikille. (mistäköhän edes nimitys grystal on tullut)?
- ..............................
1.Paras vesipokemon?
-suicune
2. Ällöttävin pokemon?
-Muk (kahvimuki :D)
3.Oletko pelannut pokemonia tänään?
-en sillä pikkubrotheri ei oo kutsunut laturia kylään! :D [laturi hukassa :'(] ((ostan uuden SP:n parin viikon kuluttua!))
4.Kunika monta pokemonia olet pyydystänyt emmerraldissa/leafgreenissä/crystalissa? (hei haloo se on kuinka eikä *kunika*!!)
-Kaikki
5.Kuinka monta pokemonia olet nähnyt emmerraldissa, leafgreenissä, crystalissa? (hei mihis *tai* jäi)?
-kaikki kun mullahan on ne omana!!! (turhauttavaa)!
6. Mikä nimi sinun hahmollasi on saphiressa?
-Mulla on ruby! (siis peli)
7. Missä asti olet nyt tällähetkellä? mitkä pokemonit sulla on mukana?
-En jaksa käydä läpi kaikkia pokepelejäni vain vastatakseen tähän kyselyyn!
Fireredissä mukana on ainakin *pari* legeä ja dragonite sekä tyrannitar.
P.S. Minun kaikki pokepelit ovat laillisia ja ne ovat GBA SP:llä. - absol
1 paras vesi pokemon?
-Squirtle (mulla on Squirtle avaimen perä) x)
2 ällötävin pokemon?
-Slaking (kauhee läski pontus)
3 oletko pelaanut pokemonia tänään?
-Joo tos äskön pelasin muunneltua Sapphirea
4 kunika monta pokemonia olet pyydystänyt emraldissa/leafgreenissä/ crystallissa?
-Emeraldia ei ole. leaf Greenissä on 54 poksua ja Crystalissa on jotain yli 35 ja siinä sapphiressa on noin 40.
5 kuinka monta pokemonia olet nähnyt emerald, leafgreenissa, crystallissa?
-Sanon nyt vaan sapphiren, 110.
6 mikä nimi sinun hamollasi on sapphiressa?
-Marina
7 missä asti olet nyt tällähetkellä?
mitkä pokemonit sinulla on mukana?
-olen 7 salilla ja mukana olevat pokemonit vaihtelevat. xP
P.S: Fen jos luet tän en tule viikkoon, en ehkä kahteekaan viikkoon chattiin. Haluan Onen takaisin kaverikseni, mutta hän ei suostu, joten ehkä en vastaa viesteihinne täällä enkä käy chatissa pitkää aikaa. syytä en kerro. Bye ja halit Murkille ja Mightylle.
T: Absol x) - puurokauha
mitä tuo oli olevinaan??
1 no suicune ja gyogre tietenkin!
2 muk
3 olen, aamulla kello 6 ja lopetin 9:ltä.
4 leaf-greenissä 66 ja crystallissa 2, emeraldia ei oo.
5 leaf-greenissä 135 ja crystallissa 50, emeraldia ei oo
6 wenli
7 menossa vitos-salille
8 kombusken ja magnenite. - Anime-Man
1. Kyogre
2. Mikään pokémon ei ole ällöttävä. Pidän kaikista.
3. Jep. Ainakin 4 tuntia.
4. Emerald: jotain 160-200, Leaf Green: jotain 70-90 ja Crystal: ainakin 50.
5. Kaiki pelissä esiintyvät.
6. Mitäs luulisit? Sapphire.
7. Sapphire läpi noin 100 kertaa. Mukana Lugia, Jirachi, Mewtwo, Deoxys, Rayquaza ja Celebi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958