Oon ihan älyttömän lääpälläni enkunopettajaani, enkä pysty keskittymään koko tuntiin ikinä,kun katselen vaan aina häntä. Olen ihan kohtuullisen hyvä englannissa ja ala-asteelta lähtiessäni enkun numeroni oli kasi.Nyt en uskalla enää ikinä viitata enkuntunnilla, kun pelkään jotenkin, että nolaan itseni muiden, etenkin openi silmisssä(?) vaikka tietäisinkin vastauksen. Opettaja katsoo minua aina välillä ja hymyilee minulle (en kylläkään tiedä, johtuuko se siitä, että hän pitää minusta jotenkin erityisesti, vaiko siitä että hän odottaa että viittaisin.) Aina kun enkuntuntimme loppuu ja lähdemme luokasta kaverini sanovat, että olen ihan punainen. Minua pelottaa, että kaverini saavat tietää, että olen ihastunut opettajaan, ja samalla myös lesboidestani, josta en ole kertonut kenellekkään. Opettaja on siis nainen, huhujen mukaan hänkin pitää tytöistä. Tiedän, etten voisi ikinä saada häntä mutta en voi sille mitään että en saa katsettani irti hänestä.
Voisiko joku auttaa minua, jotta saisin ajatukseni takaisin englantiin, ja katseeni pois opettajasta?
tytsi13
2
551
Vastaukset
- vittoilujia
Ei noita sun trolleja usko kukaan
- Poika 19v
Ala asteen viidennellä luokalla meille tuli erittäin kaunis ja nuori ope rakastuin siihen välittömästi.Huomasin että hänkin piti minusta jotenkin erityisemmin kuin muista.Silloin päätin että kun olen vanhempi niin yritän iskeä hänet.No yläasteen aikana unohdin koko naisen,mutta nyt näin hänet reilu kuukausi sitten ja en ole saanut ajatuksiani irti hänestä.Hän on nyt jotain 25-30v ja minä 19v.
Yks ilta selvitin hänen osoitteensa ja joka ilta olen pari tuntia hänen kämppänsä edessä,ja olen pongannutkin hänet useaan otteeseen ja luulen että hänkin on minut.
Ongelma on se että hänellä on mies ja pienilapsi.
Enkä haluais rikkoa heidän perhettään.
Ymmärrän sinua erittäin hyvin.Kun saman olen kokenut.Sille ei voi mitään jos johonkin ihmiseen rakastuu...Mutta koita kestää nyt vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251