Derbiin Pytty???

Joku joka haluaa tietoa muilta

Elikkä olen hankkimassa uutta pyttyä..En ole tosi virittäjä muttä en haluais ostaa uutta vakio pyttyä.."Kallis"..Kertokaapa mulle kannattaako ostaa metrakitin 50cc pyttyä vaikka se on valurautapytty muttei ole kromi suojausta....Muuten sama pytty ku vakio...Eli vakois on kromattu pytty..

Niin että kestääkö toi MK 50cc miten kauan..lyhyt vai pitkäikäinen pytty?Kestääko 14-57 väleillä.
Käykö vakoi kaasutin? phva 14.9 hieman viilattu?
Minkäkokonen suutin pitää olla?Mul on 65 ja 70 suuttimet.
Mikä ois hyvä suutin koko..Teidän mielestä?

Pitääkö olla 6 porttiset läppärunko?

En ole laittamassa tehoputkea koska en saa laittaa.Enkä ole laittamassa mitään Isoja pyttyjä.

Kertokaa mulle jos on muita parempia vaihtoehtoja Noihin sylintereihin koskien...Omas sylkäs on mrenkaan katkeaman vuoksi naarmuja joka vaikuttaa tyhjäkäyntii.Niin kertokaa sit niiden sylkkien hinnat...Ja osto paikat.

Niin ja kun täs 3kk sitten vaihoin petilaakerit.Kappasvaan nyt on jo kytkimen puoleinen laakeri sökönä..Laakerin merkki on SKF..Ja peräti laatulaakereita.
Minkä merkkisiä laakereita te käytätte?Ja niiden hinnat???

Terveisin...Derbin jatkuva korjaaamimen!!=)

5

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotn

Oon kuullut että just toi Metrakitin 50cc pytty ei kestä mitään. Osta mielummin vaikka Airsalin 50cc sylinteri setti 181€ Katafori.fi ja kyllä niitä varmasti muuallakin on. Ja derbin vakio sylinteri maksaa 289€.

• Joku joka haluaa tietoa muilta

Sitä vaan että pystyykö tota 50cc airsailin pyttyä poraa..Löytyykö mäntä kokoja???Mitä pitäs tehdä mopolle ku laittaa uuden pytyn.vaan vakio pytyn tilalle.normaali ajoon.ei kaahailuuun.En haluis laittaa mitään isompia kaasuttimia...Kyl luulisin että toi mk50cc pitäs kestää jos laitan siihen paremmat mrenkaat...Olen kuulut että niihin saa kromisia mrenkaita.Moposportilta...

Vastauksia haluan tähän viestiin ja siihen ensimmäiseen viestiiin...On kiire..

Terveisin..Derbin vihaaja/Paholainen

• wefweflppöp

osta suoraan parmakitin 110cc siihen 28malossin kaasari metran pro race putki ja 11 70 välit niin kyl keulii ku 22hp takapyöriltä.....

• dfg4

Ensinnäkään lahoo koko kone heti koska ei oo vahvistanut ja toiseks ei todellakaan irtoo 22 hp...

• tyuhmj

Nii, irtoo vielä enemmän heppoi ku derbin vakio sylinteristäki saa sen 8 hp jos ihan tappiin saakka virittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe