Amerikassa 2004 tehdyn tutkimuksen mukaan 78%
Robbie Williams - faneista on homoseksuaaleja.
Kertokaa minulle pitääkö tämä paikkansa.
Itse kun en ole fani.
Robbie Williams - fanit.
4
1018
Vastaukset
- hulivili
mun kaveri, oli vaihto oppilaana amerikassa ja sitten ku se tuli sieltä niin siitä oli tullu homo joka tykkää robbiesta.
- SIIS MUN ROPPIETA EI VIIÄ K...
no en tiiä tykkääkö poijjakki robbiesta mutta mitä sitte niin minäki tykkään ja oon tyttö ja tykkään tytöistä ja olin eilen robbien kanssa treffeillä ku tykkään pojista! ja oon pojan kanssa naimisissa vaikka tykkään tytöistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajuatteko?!??! NO ETTTE VARMAAN KU OOTTE ITEKKI SAMALLAISIA KU MUN IHANA ROBBIE - ihanaa¨daa juu sexyy
NIIN MÄKI!!! ihanaa ollaan ihan samalllaisia
- sdhngjwrgokåeglpå<
no ei oikeasti olen sama mimmi joka täällä kirjottaa joka on poika jo tykkää tytöistä ku oli eilen pojan kanssa sängyssä.
tiesittekö Robbie on komein mies jonka oon nähny?!?!??!?!?`?!`?!2´g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542488
- 622382
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p161865- 621672
- 521642
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36777- 40713