Kertokaa mitä komppa on touhuillu?
Kompba
10
2421
Vastaukset
- ukkeli81
perjantaina näkyi prismassa heiluvan peltorit korvilla ja pahalle haisi!
- orig. Hiphei
on kyllä mun käytössä, mutta kun en sitä ole rekisteröinyt, niin käytä vaan. Kunhan et höpöttele mitään asiaankuulumatonta.
Kompasta ei ole tietoa täälläkään. - se komppa
se äijä joka ajelee pyörällä ratiopeltorit päässä?
Kerran tuli yks äijä vastaan ku laskettelulasit päässä ajeli autolla, voi perse että meinasin vetää ojaan ku säikähdin.- tää on tosijuttu :)
tuo peltorjätkä asuu meidän naapurissa, se ei oo komppa. ihan fiksu kaveri tuo peltorjätkä, vaikka "hieman" omalaatuinen.
- vaan Komppa
tää on tosijuttu :) kirjoitti:
tuo peltorjätkä asuu meidän naapurissa, se ei oo komppa. ihan fiksu kaveri tuo peltorjätkä, vaikka "hieman" omalaatuinen.
ajelee kitkalla keltaiset kuulokkeet päässä. Ei oo kauaa aikaa kun keskustan S-Marketilla sen näin.
Muutama vuosi sitten Komppa oli jättänyt samaisen kaupan ilmoitustaululle myytävänä-ilmoituksen, jossa kaupitteli pientä, kilttiä, seurallista ja tottelevaista kääpiötä nimeltään Pai. Ilmoituksen mukaan oli mukavaa seuraa yksinäisiin pimeneviin iltoihin.
V**tu mä olin revetä, kun huomasin sen ilmoituksen! Pokassa oli pitelemistä kun vielä yksin olin liikenteessä, eikä oikein viittiny yksin hekotella sille.
Harmi vaan kun en kunnolla kaikkee muista mitä siinä ilmoituksessa luki, enkä pöhelö tajunnu napata sitä mukaan sieltä. Perskuti!
- urpo
kysymässä siltä itseltään!!!!!!!
- sooloilija:
...komppaa meidän bändissä.
- on niin
kova jätkä,että ajelee pyörällä takki auki 30 asteen pakkasessa.Vaikka ei varmaan ole yllätys.Missä se olikaan aikanaan töissä? Yhtiölläkö?
- ksksksksk
kuka se kompan veijjo oikein on..oon kuullu sikana kaikkee juttuja siitä mut en tiiä minkä näkönen se on_??? kertokaa???
- muutamia
tuntomerkkejä. Isokokoinen, tumma kokoparta, viime aikoina ajellu polkupyörällä keltaset kuulokkeet päässä, niin ja yleensä myös peppuvako näkyvissä, mutta sekin viime aikoina peittynyt (luojan kiitos) takin helman alle. Saattaa myös jutella yksinään kaupoissa käydessään (joskus aikoinaan jutellut vaaoille, jotka kertoivat asiakkaalle tuotteen painon).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904