Mitä traktoria suosittelisitte ensimmäiseksi traktoriksi joa aikoo olla nevalla töissä esim. kääntämässä ja kärryjä vetämässä, pitäisi ajovoimanotto ja pitäisi olla kestävä. Suositelkaa merkkejä
neva traktori
15
8563
Vastaukset
- paras
valtra on siihen kaikkein paras , sitkein veto..
- hönö
Mikähän malli on paras nevalle
- 50h
hönö kirjoitti:
en mä koosta tiedä mut ku ohi oon ajellu niin keitaalla on ollut niitä liikkeellä täälä p-satakunassa
- 5h titan
hönö kirjoitti:
kai se myyjäkin tietää mikä on keitaala se oikea malli mitä on mennyt tyrveyrakoitsijoille..
- 8400:n
Sen kokoluokan kone.
- nevalla ollu
ei valtraa kannata nevalle upottaa, takapyörän ripustus ei kestä. Ja tehoonsa nähden liian epäkätevä. NH:n tm150 olisi ihan hyvä.
- valtran
8100 turvespecial ole oikein tehty turvesuolle
- traktorimies
itte vanhana turveurakoitsijana suosittelen kunnon mf 35x lukkoperä massikkaa jossa trelleborgin mammuttirenkaat kyllä lähtee
- koppamies
Valtra 8950 tai T170 taitaa olla yleisimpiä ja osat löytyy kohtuu ajassa. jos taas haluat kaikinpuolin hyvän hommaa JD 6820 tai 6920. maksaa vaan hiukka enemmän mutta on paljo mukavampia käyttää.
- Valtra t202 :)
Ostakaa JD, se palaa nevalla komeiten ja vikaaki löytyy enemmänku kerkiää korjata. Nykyään palaajo muuallakin kuin nevalla..
- hönö
lisää ehdotuksia kiitos
- hönö2
Fiat 1580DT
- Sepi
hönö2 kirjoitti:
Fiat 1580DT
vitsit vitsinä.... kannattaa varmaa kattoo peilii! jos täältä pitää tulla kyselee?? pitäs nää jutut tietää!! URPO! OSTA POLKURATTORI! tai jos on liian hurja nii sit semmone pienoismalli!
- ja metsäkoneisiin.
Sepi kirjoitti:
vitsit vitsinä.... kannattaa varmaa kattoo peilii! jos täältä pitää tulla kyselee?? pitäs nää jutut tietää!! URPO! OSTA POLKURATTORI! tai jos on liian hurja nii sit semmone pienoismalli!
Sinivihreä Keniten myymä K-Nate pysyy puslissa parhaiten ja kestää myös kierrokset.
- maajuzzi
ja metsäkoneisiin. kirjoitti:
Sinivihreä Keniten myymä K-Nate pysyy puslissa parhaiten ja kestää myös kierrokset.
Omien näköhavaintojen perusteella nevoilla on suosittu 110-90 nyykkäreitä, mekaaninen vehje niin eipä paljoa vikoja oo joille ei itte voisi jotain tehdä. Nykyisin on kyllä melkein joka nevalla valmetit. Varmaan sellanen mekaaninen 90 luvun -00 luvun alun valmetti kannattaa ostaa. 6-sylinterinen suoraan niin riittää potku muuhunki ku kääntelyyn. pari tuhatta tuntia ajetun 8400:sen ku löydät niin se on helmi vehje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214