mistä johtuu tämä; vatsa ollut erittäin turvonnut ja kipeä nyt muutaman päivän, pientä lämpöä ja tänään tuli myöskin VERTA! veri oli rusehtavaa mutta ihan selkeästi verta.
kuukautiset minulla oli viimeksi kaksi viikkoa sitten, ne ja edelliset olivat tosin normaalia niukemmat.
kävin jo aiemmin vatsan turvotuksen vuoksi lääkärissä, silloin sain lääkkeet klamydiaan.
onkohan minulla syöpä nyt sitten? olen vasta 18 vuotias.. :( tai mitä muuta tämä voisi olla? olisin menossa parin viikon sisällä kontrolliin näiden vaivojen takia, voinko odotella niin kauan kun vertakin tuli..?
verta ja kipua
3
710
Vastaukset
- Jussa
Hei!!!
Ensimmäisenä mieleeni tulisi, että onko sulla ovulaatio?Koska usein saattaa tulla " välivuotoa" ovulaation aikaan :)
Tai jos sulla on ihan joku tulehdus.....
mutta täälläkin puhutaan noista välivuodoita niin käyppäs katselemassa vanhoja keskusteluja. Ja minulla ainakin on ovulaation aikoihin turvotusta ja pientä lämmön nousua ja tunnen että kummalta puolelta munasolu lähtee matkaan:)- säikähtänyt..
ovulaatio, tai voi ollakin, mutta ikinä ennen minulla ei ole kuukautisten välissä verta tullut.
ja yön aikana verta tuli niin paljon, että edes runsaimmat kuukautisenikaan eivät ole tuottaneet yhtä paljon verta yhteensä! nyt todella jo huolestuttaa..
täytyy varmaan varata aika lääkäriin.
voiko syöpä oireilla näin rajusti yhtäkkiä?! muitakaan vaihtoehtoja ei taida olla :( - bloodymary
säikähtänyt.. kirjoitti:
ovulaatio, tai voi ollakin, mutta ikinä ennen minulla ei ole kuukautisten välissä verta tullut.
ja yön aikana verta tuli niin paljon, että edes runsaimmat kuukautisenikaan eivät ole tuottaneet yhtä paljon verta yhteensä! nyt todella jo huolestuttaa..
täytyy varmaan varata aika lääkäriin.
voiko syöpä oireilla näin rajusti yhtäkkiä?! muitakaan vaihtoehtoja ei taida olla :(Mullakin tuli virtsatessa vähän verta & kun pyyhkäisin niin paperiin jäi oikein kunnolla.
Saitko jo diagnoosin, kuinka kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774