hassua juttuja

pelle

mikä on teidän mielestä omassa koirassanne hassua? mille nauroitte nähdessä oman kultanne ensimmäisen kerran ja oliko tapaamisenne "rakkautta ensi silmäyksellä"? mihin ihastuitte? mitä hassuja juttuja koiranne tekee? omasta mielestäni omassa koirassa oli hassua sen pieni koko. aivan lelukoiran kokoinen nalle. kun menimme hakemaan kultaa, meitä odotti ovella pienen pieni koira joka tervehti meitä iloisesti. ja sitten koira tuli istumaan meidän viereen aivan kuin kertoakseen että lähden teidän mukaan. nyt koira on jo kasvanut pikkuisen, mutta lelun kokoinen se vieläkin on. se kantaa isoja pehmoleluja ympäri taloa ja se vasta on hassua. nallet ovat ainakin kaksi kertaa suurempia, mutta ei se sitä haittaa. :) koirani silmät ovat sitten vallattomat. kaksi tummanruskeaa nappia jotka katsovat iloisesti suoraan sinun silmiisi. eihän kukaan voi olla antamatta kaikkea tälle otukselle, koiralle.

8

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekaisin..

Onkohan sulla mennyt elämänkumppani ja koira vähän sekaisin kun kysyt "mille nauroitte nähdessä oman kultanne ensimmäisen kerran". Siis koira on koira eikä mikään oma kulta.

• pelle

siis hä? kyyllä kai koiraa saa sanoa kullaksi? en mä niitä oo mitenkään sekottanu.

• mäkin luulin että olit tarkoittanut tän parisuhde palstalle "mille nauroitte nähdessänne oman kultanne ensimmäisen kerran"ja "oliko se rakkautta ensi silmäyksellä"näitä voisin kysyä kaverilta jos hän olisi ihastunut uuteen mieheen.ei silti,koirani tuntevat myös nimet kulta ja muru....

• pelle

joo sori. kyllä mä ihan koiraa tarkotin. :)

• sassuu

Meen kultaa me naurettii ku se juoksi veljensä edellä muivipurkin kansi suussa!!! Sen mä muistan mun höpöliinistäni aina!!!

• Melissa

Käytiin Tampereelta hakemassa sakemannin pentu.
        Vaikka farmari auto onkin, otettiin koira pelkääjän puolen jalkatilaan. Ja koiralla ikää 7 vkoa Ikinä en oo joutunut samanlaista kampaillua pennun kanssa pitämään. Hää kun oli ihan varma että kuljettajan puolelle kuuluu. ½:n tuntii tehtiin käden vääntöä missä neito alistu päätökseen

• mindetys

Muistan sen päivän ku eilisen kun hain koirani.
      Se oli jo vajaa kaksivuotias silloin.
      Minua pelotti koska en tiennyt mitä oli tulossa. Entä jos koira syö mut..tai entä jos se on sairas kun siitä luovutaan..
      se ei ollut mitään niistä.
      Kaapo hyppäsi autosta ulos häntä vispaten, ja ensimmäisenä tuli nuolemaan mun naaman. Sen jälkeen jäi siihen viereen istumaan.Ihan kuin olisi tiennyt että jää minulle.
      Kävin mutkan pyörähtämässä siinä erään liikekeskuksen pihalla niin koirahan kävi luikauttamassa oven pieleen:) En mie voinut muuta ku nauraa ku ihmiset tuijotti happaman näköisinä:)

Kun Kaapo joutui eroamaan entisistä omistajistaan, multahan pääsi itku. Se oli raukka niin surkean näköinen kun laitoin sen omaan autooni.
      Piristyi tosin todella nopeasti kun päästiin kotiin. Ruoka maistui heti, ja kohta oltiin parhaat ystävät:)

• PoliceGirl82

Kiharakarvaisella noutajallani on koko setti mitä ihmeellisempiä ilmeitä. Jos sille esimerkiksi yritti tarjota herralle sopimatonta ruokaa, se väänsi naamalleen aivan uskomattoman inhon ilmeen. Toisaalta se myös ärsytti, kun koira nyrpisti nokkaansa (siis ihan kirjaimellisesti) ja tuijotti halveksivasti.

Sillä oli myös aivan loistava hämmästystä kuvaava ilme. Silmät selällään ja suu hieman raollaan, se oli aivan ihmisen näköinen. Esimerkiksi kun meille tuli marsuja, se tuijotti niitä silmät pullollaan ja oikein näki, kuinka sen päässä raksutti.

Dobberissa taas oli aivan kaikki niin uskomattoman rakastettavaa. Se oli niin käsittämättömän älykäs, oppi asiat kerrasta (noh, tokopuolella ei ehkä aina=) ) ja matki ihmisiä. Ymmärsi puhetta paremmin kuin yksikään ihmis-mies (no onko tuo nyt ihme) ja oli vain niin inhimillinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1229
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1169
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe