saako tollasella minimoytolla ajaa mopokortilla tiellä jos se on 49.70cc... siis vähä niinku et onko noi minimotot laillisii vehkeitä ajaa tiellä?? mä siis vain kysyn en oo ostamas... ehkä
MINIMOTOT!!!
16
2959
Vastaukset
- CoNNa
Vittu ei saa ajaa koska niil saa ajaa vaan radalla ja niis ei oo ess valoja ja eikä papereita kun ne ostaa
- Kiki
Vittu se täytyy ite rekisteröidä "ite tehtynä" et silleen!
- ei gsd
Kiki kirjoitti:
Vittu se täytyy ite rekisteröidä "ite tehtynä" et silleen!
vois vähempäää kiinnostaa kikin palaute... ei saa
- Kuka estää?
ei gsd kirjoitti:
vois vähempäää kiinnostaa kikin palaute... ei saa
Jops laittaa siihen etu ja takavalon niin miksei sais kilpiin? saa noi mankit ja muutkin mitimotot
- dgagf
Kuka estää? kirjoitti:
Jops laittaa siihen etu ja takavalon niin miksei sais kilpiin? saa noi mankit ja muutkin mitimotot
jaa et manki onkin nykyään minimoto.... joooooooooooooooooooooooooooooo-o!!!
- manki minimoto
dgagf kirjoitti:
jaa et manki onkin nykyään minimoto.... joooooooooooooooooooooooooooooo-o!!!
joo ei mankia saa sanoa minimotoksi ei se oo sen arvonen... ehkä joksiki lelupyöräksi sitä saa sanoa...
- kiki
manki minimoto kirjoitti:
joo ei mankia saa sanoa minimotoksi ei se oo sen arvonen... ehkä joksiki lelupyöräksi sitä saa sanoa...
Itselläni on jopossa 48cc moottorisahan moottori ja rekisteröin sen eilen mopoksi. Ei ollut ongelmia katsastuksessa, vaikka ei ollut valoja eika jarrujakaan.
- asfgfdas
kiki kirjoitti:
Itselläni on jopossa 48cc moottorisahan moottori ja rekisteröin sen eilen mopoksi. Ei ollut ongelmia katsastuksessa, vaikka ei ollut valoja eika jarrujakaan.
hyvä kiki mä taisinki nähä sut sitte eilen ku mä olin rekisteröimäs mun lemmikki koiraa mopoksi ku laitoin siihen 49cc pytyn ja muuta sälää niin sinne tuli joku jopo pyörän kans...
- Kiki
asfgfdas kirjoitti:
hyvä kiki mä taisinki nähä sut sitte eilen ku mä olin rekisteröimäs mun lemmikki koiraa mopoksi ku laitoin siihen 49cc pytyn ja muuta sälää niin sinne tuli joku jopo pyörän kans...
Et ollut, koiraa ei saa rekisteröityä mopoksi, koska siinä ei ol pyöriä. Kaiken saa rekisteriin kun vaan osaa, ihan helppoa se on.
- mopoksi
Kiki kirjoitti:
Et ollut, koiraa ei saa rekisteröityä mopoksi, koska siinä ei ol pyöriä. Kaiken saa rekisteriin kun vaan osaa, ihan helppoa se on.
Voiko rullaluistimen rekisteröidä mopoksi? Jos rekisteröi ne mopoksi, niin ei enää saa luistella yli 45km?
- !!!!!!!!!
mopoksi kirjoitti:
Voiko rullaluistimen rekisteröidä mopoksi? Jos rekisteröi ne mopoksi, niin ei enää saa luistella yli 45km?
mä sanoin et olin rekisteröimäs mun mustia mopoksi niin sä sanoot ettei sitä voi saada rekkariin... sitte seuraavas lausees sanot että kaiken saa rekisteriin jos osaa
- http://jasen.suomi24.fi/sis...
!!!!!!!!! kirjoitti:
mä sanoin et olin rekisteröimäs mun mustia mopoksi niin sä sanoot ettei sitä voi saada rekkariin... sitte seuraavas lausees sanot että kaiken saa rekisteriin jos osaa
tämä kiki taitaa olla itämaan tietäjä.
- Youtubekanavasylinterkap
manki minimoto kirjoitti:
Honda monkeyhan oli ennen sirkus mopo eli jonkin lainen minimoto siihen aikaan muttan nyky päivänä Monkeyn nimittäminen mini motoksi on sama asia kuin uhkaisi TAPPAA
- daison imuri
saa tietenki miks ei
- IDIOOTTI???
VOI VITUN IDARIT...
- HELP.ME
ONKO MINIMOTOSSA JOTAIN PAPEREITA ? KUN OSTAA ? EI VARMAAN ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673