nii joku kysyki jo tuol jossain sivuil että voiko sims 2:seen ladata jostain vauvoille ja taaperoille vaunuja tai kärryjä jos voi nii laittakaa osote josta voi ladata ja ohjeet miten....!!!! kiitos kaikille jotka vastaa mulle tähän kysymykseen!!!
vauvoista kysymistä!!
3
502
Vastaukset
- -Mermaid-
En muista sivua, mutta kyllä voi ladata vaivoille kärryjä.. (mutta en ole vielä törmännyt sellaisiin joita voi työntää)
- meer!
...harmi ku et muista mistä sillä ois kiva jos vois edes jonkulaisia kärryjä ladat!!!!ei haittaa jos niitä ei voi työntää...jos joku sattuu muistaan nii laittakaa osote ja ohjeet miten voi ladata!!!! Kiitos kaikille jotka vastaa tähän mun kysymykseen!!!
- lapsenpiika
meer! kirjoitti:
...harmi ku et muista mistä sillä ois kiva jos vois edes jonkulaisia kärryjä ladat!!!!ei haittaa jos niitä ei voi työntää...jos joku sattuu muistaan nii laittakaa osote ja ohjeet miten voi ladata!!!! Kiitos kaikille jotka vastaa tähän mun kysymykseen!!!
eikö kellään oo oikeesti tietoa kärryistä tai muista vauvojen jutuista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786