Kylläpä on kamalaa ko tuli tuo lentsu.Kuumekki nousi monta pykälää ja nokka vuotaa.Rykhiin mie en ole paljon keriny,ko pittää voijela naamaa ja nokkaa vikilä.Siittä on monta vuotta ko se viimeks pääsi näin hyvin pääle.
Läämitin saunan ja otin kunnon löylyt.Vissin pitäs ottaa Tuomaskallen pulveri ja panna pääle maata.Koi mullole kaapissa kanferttitippojakhaan ko se kranni haki niitä laihnaan viime tuorestaina.Silloli vissin kans joku romisko.
Eikhään se aamula ole friskimpi olo,pääsis marssiin ulos.
Lentsu
3
515
Vastaukset
- Lentsu
EI KANNATE KIRJOTTAA OMALA MURTHEELA JOS SIITÄ EI KUKHAN SAA SELVÄÄ! KIRJOTA KIRJAKIELELÄ.
- LÄÄMITIN?
- SIITTÄ?
- PANNA PÄÄLE MAATA?
- TUORESTAINA?
- ROMISKO?
- MARSSIIN?
Missä päin sie asut, en ole kuullu nuita sanoja?- vieläki
Sattuu sitä paremissaki perheissä ,että yks kirjotusvirhe tulle.
Teksti on juuri sitä meän kieltä,jota tällä palstala tahothiin.
Lissää tekstiä saat heti ko tarttet ja sanot mistä aiheesta poristaan.
Tiäks missä Tornionjoki virtaa?
Sen rannat on niin komeat ja ihmiset ossaavat sammaa kieltä kummalaki puolela rajjaa ,jos vain uskaltavat suutansa aukasta.
Täälä mie olen syntyny ja kasvanu melkein 60 v.
Monta kertaa olen uinu Tornionjoessa ja monta kertaa pukanu venheen joele ja soutanu poikki.
Pruukathiin sitä kläppinä onkiakki rannassa.Saima seipiä saahliiksi.
Kokkeileppa kirjottaa meänkieltä ??? - Lentsu
vieläki kirjoitti:
Sattuu sitä paremissaki perheissä ,että yks kirjotusvirhe tulle.
Teksti on juuri sitä meän kieltä,jota tällä palstala tahothiin.
Lissää tekstiä saat heti ko tarttet ja sanot mistä aiheesta poristaan.
Tiäks missä Tornionjoki virtaa?
Sen rannat on niin komeat ja ihmiset ossaavat sammaa kieltä kummalaki puolela rajjaa ,jos vain uskaltavat suutansa aukasta.
Täälä mie olen syntyny ja kasvanu melkein 60 v.
Monta kertaa olen uinu Tornionjoessa ja monta kertaa pukanu venheen joele ja soutanu poikki.
Pruukathiin sitä kläppinä onkiakki rannassa.Saima seipiä saahliiksi.
Kokkeileppa kirjottaa meänkieltä ???niitä kirjotusvirheitä tietekki mullekki.
Met Tornionjokilaakson ihmiset olema kuitekki hienoja ihmisiä ja mukavia.
Ja kommeita, vai mitä?
Kyllä mie tiän tietekki missä joki virtaa, ko olen kläpistä asti sitä nähny.
Hauskaa syksyä teilekki ja terhveyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419