Eli mikä oli ihan eka moponne, mikä teillä koskaan on ollut?
Mulla oli, tai siis on edelleenkin Kinroad.
Ihan eka moponne?
12
688
Vastaukset
- Kiki
Eli ajelin Tunruilla vuoden kunnes vaihteiden käyttö oli selkäytimessä, sitten ostin Skootterin, meinaan jos ottaa suoraan skootterin alle niin eihän sitä sit osaa ajaa "tavallisella" kun tarve vaatii :)
- jxjo
Siinä oli Zyndapin oma moottori. Sitten oli Rabeneic Sachin koneella, Helkama Demm:in koneella ja monia näiden lisäksi. Nyt ajellaan Kymco FX:llä.
- play-boy90
kymco super 9. Ollut noin puolivuotta. Ja se on tietenki nytkin käytössä...
- makemann
Tässä ensimmäinen ja vähän muitakin.....
Solifer GT
Tunturi Super Sport
Suzuki S
Zoner
Keeway Focus
Sanottakoon sen verran että Suzukin ja Zonerin välissä on reilun 15 vuoden katko...... - zöf
Tunturi Sport -74 silloin kauan kauan sitten.
Nyt ajelen Solifer Exportilla mallia 1964. - shamuli
No eka mopo on KTM Camping -67. tällä hetkellä kunnostan sitä :)
- sepe
ja oli meinaan tiukka peli:)
- Macevi
joka oli viritetty ihan tappiin. Kulki noin 110km/h.
Ajoin sen täydessä vauhdis ojaan noin. 15-vuotta sitten. Itse sairaalaan ja mopo varkaille. Ehkä hyvä niin. Nyt alla Keeway, että 30-kymppinen saa taas mopoilla :) - Mopoilija83
Vanha artikkeli mut sou? Nii mun mopo on tunturi super sport vm1983
- helkamisti
Helkama Sport, edelleen tahdaskuntoisena tallissa. Joutas kyllä myyä.
- harvinaisiaovat
Se Sport onkin harvinainen, ei varmaan paljon valmistettu.
Minulla on uutena ( !) ostamani Helkama Mini GT -67 autotallin hyllylle nostettuna. Ehjänä bensoista puhdistettuna sen sinne nostin.
Viimeksi ajoin sillä ehkä vuonna 1976..
- so_farr
solifar SM , hyvin toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313646- 963303
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913177- 773098
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862745- 352540
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442318- 882080