Rakas,tuu takas.Mä odotan,pelkään.Mä rakastan,vihaan,lyö jumalat selkään.Pysy mun luonain,vaik antaa voin vähän.Mä tahtoisin uskoa rakkauteen tähän.
älä
jätä
2
303
Vastaukset
- tartutko siihen
mitä sä pelkäät?
- Tuutiva
Voi miksi,
voi miksi
olet jäänyt kiinni
vaikka annoin sinulle siivet
että voisit lentää
vapaana
vapaana minusta
En toivoisi enempää
kuin kokisit onnet
jotka koit ennenkin
Ikävät ajatukset
poissa sinusta
Tiedän rakkautesi määrän
sen tunnen
Mutten tahdo sun kärsivän
ja tiedät, että lähelläni
pysyt minussa kiinni
etkä pääse irti,
et koe onneasi.
Pelkään, onnestasi
vieraannut
Eikä se tarkoitus ollut.
Ymmärräthän
teen tämän
myös vuoksesi sun!
Mut' olen täällä
aina lähellä
vaik' vähän vähemmän
kuin olin ennen.
Luulen
minä onnestani vieraannuin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025