´hei

nes

Tosi huippu homma että Robbie pisti mtv3:s ruotuun ihan tyhmää että se paska kanava käytttää hyvää biisiä paksaan ohjelmaan! HVyä Robbie ime vaan rahat siltä kanavalta.
Ne jotka sannoo Robbbieta homoksi, niin luultavasti eivät ole saaneet koskaan naista. Eli puuttees eläviä peräkaamarin poikia tai tyttöjä jotka eivät kelpaa kellekään...
Ite tosin toivon että olsi homo mut kun ei oo....

4

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahastaa...

"Tosi huippu homma että Robbie pisti mtv3:s ruotuun"

Kyllä se on niin että levy-yhtiö on tässä se joka rahastaa. Ei Robbie parka ole koskaan edes kuullut
      Suomesta puhumattakaan siitä että olisi joskus katsonut mtv3:stä.. Ahneet levy-yhtiöt rahastaa artistien kustannuksella.. on totta että Robbie on tehnyt huomattavan omaisuuden musiikilla, mutta ajatelkaapas kuinka paljon kaverin levy-yhtiö on tienannut jos Robbien kassaan kilahtaa esim. yhdestä 20 Euron levystä noin. 1 Euro..

• candy

Moi! Niin levy yhtiö on se joka haastaa..
        Kyllä Robbie on Suomessa käynyt vieläpä useasti, ja sanoi että paska paikka!
        No en mä sitä väittänyt että se itse olisi mtv3sta katsonut ja hokannut että "vittu toi ón mun biisi!" Tietääkseni se ei edes näy Britesissä. Et korjasin toin sun virheen.

• nimetöm

tuskinpa robbie itse edes tietää että kenellä on lupa kytää hänen musiikiansa tai ei. katsoi se sitten mtv:tä eli ei niin levyyhtiö se on kun rahastaa.

• ..............................

Taas jonkun isukki lähteny naapurin muoria kahtomaan ja vinkuva pentu päässy koneelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 76
      1230
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1214
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      49
      1099
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1038
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1015
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      757
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      56
      673
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe