Onko 60 palstalla varhaisempi nukkumaanmenoaika kuin 70 palstalla. Täällä kun kellonajat vaihtuvat "eiliseksi" paljon aikaisemmin. Kaipa se ikä tekee yhtä sun toista...
Aikansa kutakin
4
411
Vastaukset
- K irjarejk
Täällä huhuiltu jo pitkään pimeässä.
Heti kun lumi katosi tuli ulkona pimeämpää.
Kelloja en rukannut illalla ja nyt joku kello on 7.20, toinen 6.20, ja pitää kai jättää noin, katsoo sitten illalla toisesta ja aamulla toisesta, eikös niin saisi yhden lisätunnin joka päivälle.
Vai pitäiskö kääntää kesää kohti kaikki loputkin kellot, no, mitäpä se kello merkkaa eläkeläisen päivässä. Nukkuu kun nukuttaa... eikö vain, ja kun ei nukuta, silloin valvotaan... aikaisin aamullakin.
Pimeää se on syksy aamusta ja illasta, nuorillekin.Tässä toivottelen omasta puolestani hyvät sunnuntaihuomenet, oikein 'vallan välinein'. Sellaiseksihan tämän rekatun nikin viestinsä poisto-oikeuden kokee. Oppineeko tuota käyttämään, oikein?
Hintriikka hämmästeli tämän palstan kellonaikojen vaihtumista, ettäkö olisimme erilaisia nuoria? :) Itse olen iltakukkuja, masiina ei vaikka laajakaistalla ajeleekin.
Hämärä on syvä, aika hiljainen.
Eipä tässä kovinkaan talvinen fiilis ole, varsinkaan katsellessa orvon oloista pihakoivua täydessä vihreässä lehdessä. Taloyhtiö kaatoi tänä syksynä sen kaverin, toisen sitkeän kesästä kiinnipitäjän. Tekivät tilaa kasvavalle sireeniaidanteelle.
Kauniimpihan se, sitten tuoksuvia kukkiaan täynnä.- Katleija
TiaLiinu kirjoitti:
Tässä toivottelen omasta puolestani hyvät sunnuntaihuomenet, oikein 'vallan välinein'. Sellaiseksihan tämän rekatun nikin viestinsä poisto-oikeuden kokee. Oppineeko tuota käyttämään, oikein?
Hintriikka hämmästeli tämän palstan kellonaikojen vaihtumista, ettäkö olisimme erilaisia nuoria? :) Itse olen iltakukkuja, masiina ei vaikka laajakaistalla ajeleekin.
Hämärä on syvä, aika hiljainen.
Eipä tässä kovinkaan talvinen fiilis ole, varsinkaan katsellessa orvon oloista pihakoivua täydessä vihreässä lehdessä. Taloyhtiö kaatoi tänä syksynä sen kaverin, toisen sitkeän kesästä kiinnipitäjän. Tekivät tilaa kasvavalle sireeniaidanteelle.
Kauniimpihan se, sitten tuoksuvia kukkiaan täynnä.Mietit, että oppiiko tuota poisto-oikeutta oikein käyttämään. Minä olen ajatellut niin, ettei sitä ole pakko koskaan käyttää ellei halua. Muista ei voi mitään sanoa. Varmaan erilaisia käyttötapoja ilmenee. Mutta yksi on varma, keskustelua riittää asiasta.
Talviaikaan on siirrytty. Nyt huomasi kuinka monta kelloa sitä huushollissa onkin. Tämä kone muuttaa ainoana itse aikansa. Katleija kirjoitti:
Mietit, että oppiiko tuota poisto-oikeutta oikein käyttämään. Minä olen ajatellut niin, ettei sitä ole pakko koskaan käyttää ellei halua. Muista ei voi mitään sanoa. Varmaan erilaisia käyttötapoja ilmenee. Mutta yksi on varma, keskustelua riittää asiasta.
Talviaikaan on siirrytty. Nyt huomasi kuinka monta kelloa sitä huushollissa onkin. Tämä kone muuttaa ainoana itse aikansa.On se metka, tuo poisto-oikeus! Varmin tapa välttää näppikiusaus on kirjoittaa rekkaamattomana, huomasin.
Niin, nyt se alkaisikin olla taas iltasadun aika, kellohan on jo vaikka mitä. *rankka päivä*
Koneelle pääppyä tyynyyn ja itse odottelemaan Idolseja.
Värikkäitä unia tai muita menoja teille toisille!
Mieluimmin kai toisinpäin, tai miten vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328