MIKÄ TEITÄ VAIVAA ???

Matkaopas 1964

Lomaromanssit ovat itseasiassa luusereiden hommaa. Lomaromansseja harrastavat yleensä ne, jotka eivät kykene kotikaupungissaan kestävään ja hyvään parisuhteeseen. Nämä lomaromanssien harrastajat yleensä kerskailevat kokemuksillaan kavereilleen, tyyliin ihana tulinen kumppani..

Perusjakorasia nainen jakaa tavaraansa Turkissa, Kreikassa ja Espanjassa.. Perus panomies ostaa palvelujaan Virossa ja Thaimaassa. Molemmat kuuluvat kastiin: säälittävät luuserit ja säälittävät itsetunnon omaavat ihmiset..


Kunnon nainen ja kunnon mies löytää kyllä kumppanin kotimaastaan, sikäli mikäli hänellä on terve itsetunto ja perusasiat kunnossa. Seksi ja yhden illan seuraa on tarjolla ulkomailla luusereille....

Kommentteja ?!?!?

105

12662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivaa?

      Kun tää asia riepoo sua niin pahasti,anna toisten tehdä mitä huvittaa,vai onko se sulta pois?

      • Milosewic

        Totta!


    • Luuska

      Okei, kommentti alkuperäistä viestiä lainaillen:

      Kunnon nainen ja kunnon mies löytää kyllä kumppanin kotimaastaan, sikäli mikäli naisella löytyy ulkonäköpuolella ja miehellä rahapuolella. Seksi ja yhden illan seuraa on tarjolla ulkomailla vähäosaisemmille....

    • mä vaan

      Aika katkeran kuuloista tekstiä sinulta itseltäsi. Onko se sulta jotenkin pois, jos joku näitä lomaromansseja harrastaa? Vai oletko itse jäänyt ilman? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä lomallaan tekee? Eihän kukaan tule sullekaan kommentoimaan mitä sä itse lomallasi puuhailet? Ja olet yleistänyt asian pahasti, ei kaikki näitä romansseja harrasta. Jospa olet tulkinnut väärin näkemäsi? Mullakin on eräässä lomapaikassa paljon paikallisia tuttuja, miehiä (itse olen nainen) ja jos vietän aikaa paikallisten kanssa baarissa, sekö tulkitaan että lähdetään siitä panoille??!! Voihan paikallisten kanssa vain viettää iltaa ja se jää siihen. Avaapa silmäsi ja älä yleistä asioita. Ai, että pistää vihaksi tälläiset kyylät.

      • Jonna

        Pilaat kaikkien suomalaisten naisten maineen siellä huonolla käytökselläsi ja niillä lomaromansseillasi. Lomaromanssi sanalla yritetään vain kaunistaa asioita. Voitaisiin puhua suoraan seksilomasta miehen puutteessa eläville naisille.


      • ehkä niinkin
        Jonna kirjoitti:

        Pilaat kaikkien suomalaisten naisten maineen siellä huonolla käytökselläsi ja niillä lomaromansseillasi. Lomaromanssi sanalla yritetään vain kaunistaa asioita. Voitaisiin puhua suoraan seksilomasta miehen puutteessa eläville naisille.

        mutta kyllähän Suomestakin löytyy puutteessa olevia miehiä ;)


    • lomaromanssi

      Mitä sen on väliä miten sen loman viettää, jos on hyvä olla ja nauttii siitä, noin puhuu vain kateelliset, eivät joko pääse lomille etellään tai eivät saa sielläkään kaveria.

      Vaikka sanotaan että sääli on sairautta mä kyllä nyt säälin pikkasen, niin pieni on sinun maailmasi.

      Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja ihmisten nauttia elämästä sillä vielä tulee sekin päivä että ei nautita.

    • olla...

      mut mä haluu kokeilla erimaalisia miehiä pystyäkseni valitsemaan niistä parhaan.. suomessakin se onnistuu..siis ulkomaalaiset miehet, mut lomalla parhaiten ku siellä on suurin valikoima eikä mulle kelpaa kuka tahansa. maine on mitä on, mut se on mun oma maine ja itse sitä kannan.. väliäkö mitä muut tykkää. älä katkeroidu liian nopeesti tulee muuten ikävän tyhjä elämä.

    • Matkaopass

      Vitut sina mikaan matkaopas olet. Ihminen ei voi paattaa keneen rakastuu kun rakastuu. ( voi ei ma saan rakastua vaan suomalaiseen ) Idiootti sina olet. Kateellinen paska kun ulkomaalaiset poimivat suomen kirsikat. Mene aitillesi itkemaan.

      • Joni

        Jos tarkoitat suomen kirsikoilla suomalaisia naisia niin se on pyhäinhäväistys. Kirsikoilla voisi tarkoittaa venäläisiä tai aasialaisia kaunottaria joita täällä Suomessakin onneksi jo on. Ulkomaalaiset naiskaunottaret toivotetaan tervetulleeksi Suomeen!


      • Jemmem

        Eivät suomessa kirsikat kasva. Ne, joita näet, on tuotu muualta.


    • menja

      Sellanen jäi vielä kiinnostamaan, että kuinka kauan saan/minun pitää olla ulkomailla, että saan alkaa seurustella sikäläisten miesten kanssa olematta "säälittävä luuseri" joka ei kotimaasta miestä saisikaan? Vai pitääkö vaan elää selibaatissa ettei pyhä suomalainen 'jakorasiani' vioitu? Herranjestas, saatko oikeasti jotain kiksejä tuosta provoilusta? Hankipa elämä.

      • ajasta kiinni

        Ei tosiaankaan ole ajasta kiinni. Vaikka asuisit 20 vuotta ulkomailla niin siitä huolimatta olet "säälittävä luuseri joka ei kotimaasta miestä saa" joidenkin ihmisten mielestä.


      • Avuk
        ajasta kiinni kirjoitti:

        Ei tosiaankaan ole ajasta kiinni. Vaikka asuisit 20 vuotta ulkomailla niin siitä huolimatta olet "säälittävä luuseri joka ei kotimaasta miestä saa" joidenkin ihmisten mielestä.

        On olemassa vain yksi totuus eikä se todennäköisesti ole kenenkään subjektiivinen mielipide.


    • Takaisin vaan!

      Viikko Turkissa ystäväni kanssa: Viettiin ikimuistoinen loma, nautiskeltiin Turkin kuumissa öissä turkkilaisten kuumien miesten kanssa. Ihanaa! He osaavat todella käsitellä naisia. Ihania rakastajia, mutta ei niihin pidä rakastua.

      Kaikki miehet olivat ihania, puheliaita, selvinpäin, komeita, siistejä ja 10 vuotta meitä nuorempia. Ei tässä naimisiin olla menossa heidän kanssa.
      Mutta onpa ihanat lomaromanssit mitä voi muistella talven kylminä iltoina.

      Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdollista. Onko se nyt niin väärin, ei minusta. Me eletään 2000-lukua! Loma oli kuin unta!

      Miehet ovat aikojen alusta "käyttäneet naisia hyväkseen". Jaa, kukahan käyttää ja ketä, kyllä naisetkin saavat nauttia seksistä.
      Ei kaduta, sorry vaan niuhot.

      • höynäytetty matkailija

        No joo...taitaa turkkilaiset miehet nähdä meissä turisteissa muuta kuin ihanan naisen. Turkin Rannoilla olen nähnyt kun nuoret miehet flirttailevat vanhojen ryppyisten mummojen kanssa. Mummoja on varmaankin helpompi höynäyttää ja viedä niiltä rahat. On siinä mummoilla sitten kotimaassa kerrottavaa lomaromanssista Turkissa. Voi meitä naisia.


      • Takaisin vaan
        höynäytetty matkailija kirjoitti:

        No joo...taitaa turkkilaiset miehet nähdä meissä turisteissa muuta kuin ihanan naisen. Turkin Rannoilla olen nähnyt kun nuoret miehet flirttailevat vanhojen ryppyisten mummojen kanssa. Mummoja on varmaankin helpompi höynäyttää ja viedä niiltä rahat. On siinä mummoilla sitten kotimaassa kerrottavaa lomaromanssista Turkissa. Voi meitä naisia.

        Sinulle "Höynäytetty matkailija" -osasimme odottaa näitä viestejä. Ikävä kyllä, emme ole vielä pitkään aikaan mummoikäisiä, eikä edes rahoja viety.
        Ymmärrätkö mitä tarkoittaa seksistä nauttiminen? Kannattaisi kokeilla.
        Onneksi oma elämä ei ole niin ankeaa.
        Jokaisen naisen (taidat olla vielä tyttönen)pitäisi saada kokea kunnon seksiloma, ilman mitään sitoumuksia.
        Tekisi sinullekin hyvää. Nauti elämästä!


      • Jakke

        "Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdolllista Me eletään 2000-lukua.Onko se nyt niin väärin, ei minusta"

        Kumma asenne nykyään suomalaisilla naisilla että pitäis hyväksyä pettäminen kun eletään 2000 lukua vaikka mä oon alle kolmekymppinen mies niin ei tuo kyllä ole millään tavalla mun mielestä hyväksyttävää.Eikös siinä avioliitto valassakin luvata olla uskollisia omalle kumppanille.On se hyvä tietää että suomalaiset naiset on selän takana tällaisia HUORIA.


      • yksin lomamatkalle?
        Jakke kirjoitti:

        "Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdolllista Me eletään 2000-lukua.Onko se nyt niin väärin, ei minusta"

        Kumma asenne nykyään suomalaisilla naisilla että pitäis hyväksyä pettäminen kun eletään 2000 lukua vaikka mä oon alle kolmekymppinen mies niin ei tuo kyllä ole millään tavalla mun mielestä hyväksyttävää.Eikös siinä avioliitto valassakin luvata olla uskollisia omalle kumppanille.On se hyvä tietää että suomalaiset naiset on selän takana tällaisia HUORIA.

        Joo mutta toisaalta suomalaiset miehet voi vaan syyttää itteänsä jos niitten muijat harrastaa tällaisia lomaromansseja mitäs on niin marjan poimijoita.Siis kuinka ne on edes päästänyt muijansa johonki lomamatkalle ilman että ne on itte mukana ei kyllä onnistu meillä tollanen että muija meinais muka lähtee johonki matkalle ilman että meikäläinen on mukana jos lähtee niin takas ei ole tulemista.Uusia naisia löytyy aina tilalle se ei ole ongelma eikä mikään.


      • kadehdin
        yksin lomamatkalle? kirjoitti:

        Joo mutta toisaalta suomalaiset miehet voi vaan syyttää itteänsä jos niitten muijat harrastaa tällaisia lomaromansseja mitäs on niin marjan poimijoita.Siis kuinka ne on edes päästänyt muijansa johonki lomamatkalle ilman että ne on itte mukana ei kyllä onnistu meillä tollanen että muija meinais muka lähtee johonki matkalle ilman että meikäläinen on mukana jos lähtee niin takas ei ole tulemista.Uusia naisia löytyy aina tilalle se ei ole ongelma eikä mikään.

        Tuota rakkauden tunnetta joka pursuaa paisuhteestasi.


      • päättelijä
        kadehdin kirjoitti:

        Tuota rakkauden tunnetta joka pursuaa paisuhteestasi.

        suomalaiselle lähiöblondille miehen taholta on siis päästää se Turkkiin huoraamaan


      • Wade
        kadehdin kirjoitti:

        Tuota rakkauden tunnetta joka pursuaa paisuhteestasi.

        Ei se meinaa eikö rakkautta ole ja paljon mutta kakkihan sen tietää mitä muijat tekee siellä ulkomailla jos ne sinne yksin päästää joten ei pidä hyväksyä mitään yksin suoritettavaa ulkomaan matkaa.Kun mä kerran itse en petä niin en mä kyllä hyväksy sitä kumppaniltakaan.Taitaa vaan virolaiset akat tosiaan olla parempia kuin suomalaiset akat niin kuin se Anu sano ne ei ole varmaan pettämäs heti kuin silmä välttää ja kaiken huippu on että suimalaiset naiset yrittää tehdä pettämisestä oikeutettua täällä suomessa
        väittämällä että kuinka eletään 2000 lukua mitä sillä on väliä mitä lukua eletään silloin kun olet parisuhteessa toisen ihmisen kanssa niin silloin et hypi vieraissa.


      • edes tippurin ja satiaisia

        noh taas aids uhka askeleen lähempänä lastasi


      • kuka käyttää ketä!!!!
        höynäytetty matkailija kirjoitti:

        No joo...taitaa turkkilaiset miehet nähdä meissä turisteissa muuta kuin ihanan naisen. Turkin Rannoilla olen nähnyt kun nuoret miehet flirttailevat vanhojen ryppyisten mummojen kanssa. Mummoja on varmaankin helpompi höynäyttää ja viedä niiltä rahat. On siinä mummoilla sitten kotimaassa kerrottavaa lomaromanssista Turkissa. Voi meitä naisia.

        minäkään en mummo ihan vielä mutta kyllä vaihtelu virkistää ja se on tosiasia että nämä miehet osaa rakastaa ja ottaa naisen huomioon vaikka sitten tekisivät sitä joka viikko eri naiselle. Eikä ne mitään rahoja vie jos ei anna, päin vastoin kantavat kukkia, lahjoja ym.ym.


      • kahlimatta paras
        yksin lomamatkalle? kirjoitti:

        Joo mutta toisaalta suomalaiset miehet voi vaan syyttää itteänsä jos niitten muijat harrastaa tällaisia lomaromansseja mitäs on niin marjan poimijoita.Siis kuinka ne on edes päästänyt muijansa johonki lomamatkalle ilman että ne on itte mukana ei kyllä onnistu meillä tollanen että muija meinais muka lähtee johonki matkalle ilman että meikäläinen on mukana jos lähtee niin takas ei ole tulemista.Uusia naisia löytyy aina tilalle se ei ole ongelma eikä mikään.

        ei saa muijaansa päästää, tuo on just sitä että vaimo lähtee jossain vaihessa varmasti, ei toista saa omistaa, hän on sinun ystävä, vaimo, rakastajatar, pidä hyvä huoli mutta älä ihmeessä kahlitse.


      • rakkautta...
        Wade kirjoitti:

        Ei se meinaa eikö rakkautta ole ja paljon mutta kakkihan sen tietää mitä muijat tekee siellä ulkomailla jos ne sinne yksin päästää joten ei pidä hyväksyä mitään yksin suoritettavaa ulkomaan matkaa.Kun mä kerran itse en petä niin en mä kyllä hyväksy sitä kumppaniltakaan.Taitaa vaan virolaiset akat tosiaan olla parempia kuin suomalaiset akat niin kuin se Anu sano ne ei ole varmaan pettämäs heti kuin silmä välttää ja kaiken huippu on että suimalaiset naiset yrittää tehdä pettämisestä oikeutettua täällä suomessa
        väittämällä että kuinka eletään 2000 lukua mitä sillä on väliä mitä lukua eletään silloin kun olet parisuhteessa toisen ihmisen kanssa niin silloin et hypi vieraissa.

        ...jos vaimosi on uskollinen vain jos ei pääse yksin matkalle. Monet naiset matkustavat kaveriporukassa eivätkä harrasta lomaromansseja.

        Minäkin olen matkustanut tyttökaveriporukassa, eikä kukaan meistä ole harrastanut seksiä paikallisten tai muidenkaan kanssa matkan aikana. Syynä tähän on se, että minä ja ystäväni satumme rakastamaan miehiämme emmekä halua muita. Välillä on vain mukavampi matkustaa tyttöseurassa, kun näkee että tyttöjen hösääminen ja museokäynnit eivät ihan tuohon siippaan aina iske, enkä minä halua kiduttaa miestäni raahailemalla häntä paikkoihin jotka eivät voisi häntä vähempää kiinnostaa.


      • epänormaaliko
        Jakke kirjoitti:

        "Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdolllista Me eletään 2000-lukua.Onko se nyt niin väärin, ei minusta"

        Kumma asenne nykyään suomalaisilla naisilla että pitäis hyväksyä pettäminen kun eletään 2000 lukua vaikka mä oon alle kolmekymppinen mies niin ei tuo kyllä ole millään tavalla mun mielestä hyväksyttävää.Eikös siinä avioliitto valassakin luvata olla uskollisia omalle kumppanille.On se hyvä tietää että suomalaiset naiset on selän takana tällaisia HUORIA.

        Emme me kaikki suomitytöt lähde esim. Turkkiin panoreissulle!Jos "normaali perheellinen nainen" käyttäytyy "maailmalla" tuolla tavoin,tunnustaudun mielelläni epänormaaliksi,ja olen jopa ylpeä siitä!Olin juuri viikon Turkissa ystävättäreni kanssa(mies ei saanut lomaa)eikä voi muuta kuin kiitellä kanssasisaria maineesta,joka suomitytöillä on....No,olipahan kiva aiheuttaa hämmästystä kun ilmoitti näille ehdottelijoille,että sorry,mulla on ihana mies kotona,enkä ole teidän vehkeitänne vailla :).Sitten ihmettelyä,että ei haittaa,minä siellä,mies kotona,eihän mies tiedä mitä teen,hohhoijaa,ihan kuin minun omalla tuntemuksella ei väliä..en voisi kuvitellakaan palaavani panoreissulta mieheni luo näytellen viatonta,varmaan näkyisi kilometrin päähän,mitä on tullut tehtyä...Jaken tavoin ihmettelen näitä eräiden nykynaisten asenteita,nimenomaan perheellisten,mutta niistä huolimatta ei kannata yleistää......


      • netistä opittu
        kahlimatta paras kirjoitti:

        ei saa muijaansa päästää, tuo on just sitä että vaimo lähtee jossain vaihessa varmasti, ei toista saa omistaa, hän on sinun ystävä, vaimo, rakastajatar, pidä hyvä huoli mutta älä ihmeessä kahlitse.

        niin ainakin se että vaimoa EI SAA päästää yksin tai kavereidensa kanssa lomamatkalle. Jos nainen ilmoittaa lähtevänsä Turkkiin matkalle niin kannattaa laittaa avioeropaperit jo valmiiksi koska eroahan siitä tulee.


      • Vasuri Ville
        rakkautta... kirjoitti:

        ...jos vaimosi on uskollinen vain jos ei pääse yksin matkalle. Monet naiset matkustavat kaveriporukassa eivätkä harrasta lomaromansseja.

        Minäkin olen matkustanut tyttökaveriporukassa, eikä kukaan meistä ole harrastanut seksiä paikallisten tai muidenkaan kanssa matkan aikana. Syynä tähän on se, että minä ja ystäväni satumme rakastamaan miehiämme emmekä halua muita. Välillä on vain mukavampi matkustaa tyttöseurassa, kun näkee että tyttöjen hösääminen ja museokäynnit eivät ihan tuohon siippaan aina iske, enkä minä halua kiduttaa miestäni raahailemalla häntä paikkoihin jotka eivät voisi häntä vähempää kiinnostaa.

        Sä ootkin sitte mukavalla tavalla poikkeava yksilö ja sun ystävät kanssa noinhan se pitäis olla mutta kummastuttaa kuintenkin että kuinka moni varattu nainen harrastaa näitä lomaromansseja.


      • Jakke
        epänormaaliko kirjoitti:

        Emme me kaikki suomitytöt lähde esim. Turkkiin panoreissulle!Jos "normaali perheellinen nainen" käyttäytyy "maailmalla" tuolla tavoin,tunnustaudun mielelläni epänormaaliksi,ja olen jopa ylpeä siitä!Olin juuri viikon Turkissa ystävättäreni kanssa(mies ei saanut lomaa)eikä voi muuta kuin kiitellä kanssasisaria maineesta,joka suomitytöillä on....No,olipahan kiva aiheuttaa hämmästystä kun ilmoitti näille ehdottelijoille,että sorry,mulla on ihana mies kotona,enkä ole teidän vehkeitänne vailla :).Sitten ihmettelyä,että ei haittaa,minä siellä,mies kotona,eihän mies tiedä mitä teen,hohhoijaa,ihan kuin minun omalla tuntemuksella ei väliä..en voisi kuvitellakaan palaavani panoreissulta mieheni luo näytellen viatonta,varmaan näkyisi kilometrin päähän,mitä on tullut tehtyä...Jaken tavoin ihmettelen näitä eräiden nykynaisten asenteita,nimenomaan perheellisten,mutta niistä huolimatta ei kannata yleistää......

        On se kiva lukea tälläinen viesti väliin ja huomata että suomesta tosiaan löytyy vielä kunnollisia naisia.


      • aikuinen nainen
        epänormaaliko kirjoitti:

        Emme me kaikki suomitytöt lähde esim. Turkkiin panoreissulle!Jos "normaali perheellinen nainen" käyttäytyy "maailmalla" tuolla tavoin,tunnustaudun mielelläni epänormaaliksi,ja olen jopa ylpeä siitä!Olin juuri viikon Turkissa ystävättäreni kanssa(mies ei saanut lomaa)eikä voi muuta kuin kiitellä kanssasisaria maineesta,joka suomitytöillä on....No,olipahan kiva aiheuttaa hämmästystä kun ilmoitti näille ehdottelijoille,että sorry,mulla on ihana mies kotona,enkä ole teidän vehkeitänne vailla :).Sitten ihmettelyä,että ei haittaa,minä siellä,mies kotona,eihän mies tiedä mitä teen,hohhoijaa,ihan kuin minun omalla tuntemuksella ei väliä..en voisi kuvitellakaan palaavani panoreissulta mieheni luo näytellen viatonta,varmaan näkyisi kilometrin päähän,mitä on tullut tehtyä...Jaken tavoin ihmettelen näitä eräiden nykynaisten asenteita,nimenomaan perheellisten,mutta niistä huolimatta ei kannata yleistää......

        Kummasti sitä vaan roikutaan näillä palstoilla sitten... Liekö uteliaisuutta vai tirkistelynhalua ? En tune motiivianne, mutta kysymyksiä se herättää. Miten hauskaa saattaakin olla naisilla, jotka antavat elämän viedä eivätkö jää katumaan elämätöntä elämää..................... Siinä voi käydä huonostikin, "rakkaudessa" käy usein usein huonosti, but still its worth trying.......


      • epänormaaliko
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Kummasti sitä vaan roikutaan näillä palstoilla sitten... Liekö uteliaisuutta vai tirkistelynhalua ? En tune motiivianne, mutta kysymyksiä se herättää. Miten hauskaa saattaakin olla naisilla, jotka antavat elämän viedä eivätkö jää katumaan elämätöntä elämää..................... Siinä voi käydä huonostikin, "rakkaudessa" käy usein usein huonosti, but still its worth trying.......

        Mulla ainakin motiivina uteliaisuus,olin eka kertaa Turkissa ja halusin lukea kaikkea sinne liittyvää ennen matkaa ja nyt matkan jälkeen täällä on vielä mukavampi piipahdella....mutta,itse asiaan,kyse oli perheellisistä naisista,jotka lähtevät panoreissuille.Siispä,kertokaa mulle tollolle,mikä siinä on niin tavoiteltavaa,eikö kotona perheen kanssa olo ole elämää ,ja sekö on sitten sitä elämää ,että käy etelässä seksilomalla???Kyllä taatusti katuisin jälkimmäistä vaihtoehtoa kun palailisin miehen luo...


      • epänormaaliko
        Jakke kirjoitti:

        On se kiva lukea tälläinen viesti väliin ja huomata että suomesta tosiaan löytyy vielä kunnollisia naisia.

        Kiitos Jakke!Löytyy varmasti muitakin!


      • naisista...
        Wade kirjoitti:

        Ei se meinaa eikö rakkautta ole ja paljon mutta kakkihan sen tietää mitä muijat tekee siellä ulkomailla jos ne sinne yksin päästää joten ei pidä hyväksyä mitään yksin suoritettavaa ulkomaan matkaa.Kun mä kerran itse en petä niin en mä kyllä hyväksy sitä kumppaniltakaan.Taitaa vaan virolaiset akat tosiaan olla parempia kuin suomalaiset akat niin kuin se Anu sano ne ei ole varmaan pettämäs heti kuin silmä välttää ja kaiken huippu on että suimalaiset naiset yrittää tehdä pettämisestä oikeutettua täällä suomessa
        väittämällä että kuinka eletään 2000 lukua mitä sillä on väliä mitä lukua eletään silloin kun olet parisuhteessa toisen ihmisen kanssa niin silloin et hypi vieraissa.

        Niinpä. Se onkin mahtavaa kun virolaisia perheellisiä naisia käy suomessa huoraamassa rahaa. Se ei sitten ole varmaan pettämistä kun siitä saa rahaa..

        Kannattas vaan suomalaisten miesten opetella hoitelemaan naisensa kunnolla, ettei tarvitse sitä lähteä karvakäsiltä hakemaan!!


      • hömmöm
        Jakke kirjoitti:

        "Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdolllista Me eletään 2000-lukua.Onko se nyt niin väärin, ei minusta"

        Kumma asenne nykyään suomalaisilla naisilla että pitäis hyväksyä pettäminen kun eletään 2000 lukua vaikka mä oon alle kolmekymppinen mies niin ei tuo kyllä ole millään tavalla mun mielestä hyväksyttävää.Eikös siinä avioliitto valassakin luvata olla uskollisia omalle kumppanille.On se hyvä tietää että suomalaiset naiset on selän takana tällaisia HUORIA.

        Eivät kaikki ole, mutta jotkut ovat.


      • booooooring
        kuka käyttää ketä!!!! kirjoitti:

        minäkään en mummo ihan vielä mutta kyllä vaihtelu virkistää ja se on tosiasia että nämä miehet osaa rakastaa ja ottaa naisen huomioon vaikka sitten tekisivät sitä joka viikko eri naiselle. Eikä ne mitään rahoja vie jos ei anna, päin vastoin kantavat kukkia, lahjoja ym.ym.

        että näin.


    • samaa mieltä aloittajan

      kanssa ja lsisisin, että tämä palsta pitäisi lopettaa kokonaan! huoraamiseen yllyttämisen takia. Sillä huoraamista on myös itsensä jakaminen Turkissa tai Virossa.

    • kirjoitit, mutta

      jos on sinkku, niin mielestäni silloin saa, ja pitääkin naida, jos saa tsäänssin ;)

      Jos on parisuhteessa, niin INHOAN kaikkia jotka pettävät kumppaniaan loma/työreissuillaan

      • Wade

        Joo siis eihän siinä mitään olekkaan sitte jos sinkkuna harrastaa lomaromansseja mutta kyllä se on vähän eri juttu kun sitä tekee nää varatut joko avo tai avioliitossa olevat naiset/miehet.


      • göran
        Wade kirjoitti:

        Joo siis eihän siinä mitään olekkaan sitte jos sinkkuna harrastaa lomaromansseja mutta kyllä se on vähän eri juttu kun sitä tekee nää varatut joko avo tai avioliitossa olevat naiset/miehet.

        He jopa ylpeilevät sellaisella! Toiset ovat kai huoriksi syntyneitä - sääli heidän perheitään.


      • Miksihän
        göran kirjoitti:

        He jopa ylpeilevät sellaisella! Toiset ovat kai huoriksi syntyneitä - sääli heidän perheitään.

        jotkut naiset todellakin menevät jakamaan itseään ulkomaille? Kotona voi tietysti olla monenmoista, mutta ihme jakorasioita tuntuu jotkut olevan. Ja vaikka kotona olisikin "hyvä" aviomies, niin silti tekee miele saada vierasta munaa :/

        Tietysti jotkut miehetkin touhuilevat ulkomailla ollessaan, mutta miehisestä näkökulmasta katsottuna naisilla se tuntuu olevan suurempi ongelma


      • vähän
        Miksihän kirjoitti:

        jotkut naiset todellakin menevät jakamaan itseään ulkomaille? Kotona voi tietysti olla monenmoista, mutta ihme jakorasioita tuntuu jotkut olevan. Ja vaikka kotona olisikin "hyvä" aviomies, niin silti tekee miele saada vierasta munaa :/

        Tietysti jotkut miehetkin touhuilevat ulkomailla ollessaan, mutta miehisestä näkökulmasta katsottuna naisilla se tuntuu olevan suurempi ongelma

        "Tietysti jotkut miehetkin touhuilevat ulkomailla ollessaan, mutta miehisestä näkökulmasta katsottuna naisilla se tuntuu olevan suurempi ongelma"

        Ja mitäköhan mahdoit tarkoittaa tällä?


      • tarkoitin
        vähän kirjoitti:

        "Tietysti jotkut miehetkin touhuilevat ulkomailla ollessaan, mutta miehisestä näkökulmasta katsottuna naisilla se tuntuu olevan suurempi ongelma"

        Ja mitäköhan mahdoit tarkoittaa tällä?

        sitä, että kun itse on mies joka ei pettäsi ulkomailla (enkä kotimaassa) ollessaan, eikä ymmärrä touhun tarkoitusta. Eli on todennäköisempää, että oma kumppani pettäisi kuin että itse pettäsi.

        Miehillä varmaan Venäjällä/Virossa käynti antaa tilaisuuden huorissa käyntiin (mitä en ymmärrä jos kerran seurustellaan) ja naisilla sitten "etelän lomat" (mitä en myöskään ymmärrä).

        Yhtälailla sekä miehissä että naisissa on pettäjiä, mutta omalla kohdalla (siis mitä lukenut lehdistä ja kuullut muiden kokemuksia) enemmänkin naisilla tuntuu olevan tapana lomailla vain sen takia, että pääsee vieraisiin. Jotkut miehet menevät sinne Venäjälle/Viroon vain juopottelemaan, jotkut juopottelemaan ja pettämään. Jotkut naiset matkustaa etelään joko vanhan lomaromanssin luo, tai sitten uutta hakemaan. Jotkut tietenkin ihan rehelliselle lomalle.

        Mutta siis omalta kohdaltani kerroin kokemuksia (vaikkakin ehkä yleistäen liikaa)


      • Wade
        tarkoitin kirjoitti:

        sitä, että kun itse on mies joka ei pettäsi ulkomailla (enkä kotimaassa) ollessaan, eikä ymmärrä touhun tarkoitusta. Eli on todennäköisempää, että oma kumppani pettäisi kuin että itse pettäsi.

        Miehillä varmaan Venäjällä/Virossa käynti antaa tilaisuuden huorissa käyntiin (mitä en ymmärrä jos kerran seurustellaan) ja naisilla sitten "etelän lomat" (mitä en myöskään ymmärrä).

        Yhtälailla sekä miehissä että naisissa on pettäjiä, mutta omalla kohdalla (siis mitä lukenut lehdistä ja kuullut muiden kokemuksia) enemmänkin naisilla tuntuu olevan tapana lomailla vain sen takia, että pääsee vieraisiin. Jotkut miehet menevät sinne Venäjälle/Viroon vain juopottelemaan, jotkut juopottelemaan ja pettämään. Jotkut naiset matkustaa etelään joko vanhan lomaromanssin luo, tai sitten uutta hakemaan. Jotkut tietenkin ihan rehelliselle lomalle.

        Mutta siis omalta kohdaltani kerroin kokemuksia (vaikkakin ehkä yleistäen liikaa)

        Sä oot sitten ajtuksiltas samoilla linjoilla kun mäkin.


      • toisinpäin
        tarkoitin kirjoitti:

        sitä, että kun itse on mies joka ei pettäsi ulkomailla (enkä kotimaassa) ollessaan, eikä ymmärrä touhun tarkoitusta. Eli on todennäköisempää, että oma kumppani pettäisi kuin että itse pettäsi.

        Miehillä varmaan Venäjällä/Virossa käynti antaa tilaisuuden huorissa käyntiin (mitä en ymmärrä jos kerran seurustellaan) ja naisilla sitten "etelän lomat" (mitä en myöskään ymmärrä).

        Yhtälailla sekä miehissä että naisissa on pettäjiä, mutta omalla kohdalla (siis mitä lukenut lehdistä ja kuullut muiden kokemuksia) enemmänkin naisilla tuntuu olevan tapana lomailla vain sen takia, että pääsee vieraisiin. Jotkut miehet menevät sinne Venäjälle/Viroon vain juopottelemaan, jotkut juopottelemaan ja pettämään. Jotkut naiset matkustaa etelään joko vanhan lomaromanssin luo, tai sitten uutta hakemaan. Jotkut tietenkin ihan rehelliselle lomalle.

        Mutta siis omalta kohdaltani kerroin kokemuksia (vaikkakin ehkä yleistäen liikaa)

        On olemassa (varmaan yllätys sinulle) naisia, jotka eivät pettäisi miehiään. Omassa elinpiirissäni olen törmännyt kyllä miehiin, jotka työmatkoillaan pettävät vaimojaan todella rankasti. Tämän olen todennut ihan olemalla samoilla reissuilla silminnäkijänä. Ollessani työmatkoilla olen kuullut myös yllin kyllin ehdotuksia suomalaisilta kollegoiltani (naimisissa olevilta) yhteisistä yöhetkistä. Itse naimisissa olevana olen kyllä aina poistunut menon käydessä turhan tungettelevaksi omaan hotellihuoneeseeni yksin.

        Tällaisia naisia, jotka työ- tai lomamatkoillaan pettäisivät miehiään, en ole kohdannut. Joten omasta kokemuksesta olen sitä mieltä, että ongelma on suurempi miesten keskuudessa. Naiselle kyseinen käytös äitiyden ym. myyttien takia koetaan vastenmielisemmäksi kuin miehelle. Tämän takia häly on noussut todella suureksi kun joku nainen on tämän tehnyt. Suhteessa uskon että miehet matkustavat huomattavasti naisia enemmän työn takia. Tähän kun vielä lasketaan mukaan lomamatkat niin miehet reissaavat paljon enemmän. Ja ihan tiedoksi, että naisilla on ne lapset ja oma mies mielessä enemmän kyseisillä reissuilla kuin miehillä oma perheensä. Omien kokemusteni mukaan mies voi kertoa juttuja perheestään ja samalla yrittää kouria seurueen naisia.


      • miesten
        Miksihän kirjoitti:

        jotkut naiset todellakin menevät jakamaan itseään ulkomaille? Kotona voi tietysti olla monenmoista, mutta ihme jakorasioita tuntuu jotkut olevan. Ja vaikka kotona olisikin "hyvä" aviomies, niin silti tekee miele saada vierasta munaa :/

        Tietysti jotkut miehetkin touhuilevat ulkomailla ollessaan, mutta miehisestä näkökulmasta katsottuna naisilla se tuntuu olevan suurempi ongelma

        Matkoista aasiaan. Ne ei varmaan sitten ole mitään panomatkoja.


      • katya
        toisinpäin kirjoitti:

        On olemassa (varmaan yllätys sinulle) naisia, jotka eivät pettäisi miehiään. Omassa elinpiirissäni olen törmännyt kyllä miehiin, jotka työmatkoillaan pettävät vaimojaan todella rankasti. Tämän olen todennut ihan olemalla samoilla reissuilla silminnäkijänä. Ollessani työmatkoilla olen kuullut myös yllin kyllin ehdotuksia suomalaisilta kollegoiltani (naimisissa olevilta) yhteisistä yöhetkistä. Itse naimisissa olevana olen kyllä aina poistunut menon käydessä turhan tungettelevaksi omaan hotellihuoneeseeni yksin.

        Tällaisia naisia, jotka työ- tai lomamatkoillaan pettäisivät miehiään, en ole kohdannut. Joten omasta kokemuksesta olen sitä mieltä, että ongelma on suurempi miesten keskuudessa. Naiselle kyseinen käytös äitiyden ym. myyttien takia koetaan vastenmielisemmäksi kuin miehelle. Tämän takia häly on noussut todella suureksi kun joku nainen on tämän tehnyt. Suhteessa uskon että miehet matkustavat huomattavasti naisia enemmän työn takia. Tähän kun vielä lasketaan mukaan lomamatkat niin miehet reissaavat paljon enemmän. Ja ihan tiedoksi, että naisilla on ne lapset ja oma mies mielessä enemmän kyseisillä reissuilla kuin miehillä oma perheensä. Omien kokemusteni mukaan mies voi kertoa juttuja perheestään ja samalla yrittää kouria seurueen naisia.

        Ihmettelen suuresti miksi ette puhu kumppaneittenne kanssa moisista ongelmista kotona vaan tuotte ne tanne koko mailman tai ainakin suomen nahtaviksi. Avoin keskustelu oman kumppanin kanssa tallaisista lomaramanssi ja pettamisjutuista olisi paljon viisaampaa. Mutta suomalaisethan tekevat aina sen virheen, etteivat puhu kotona tai rakastamalleen ihmiselle ja ihmettelevat sitten viela etta miksikohan menee huonosti. Just siksi kun ei osata puhua. Moni lomaromanssi ja pettaminen jaisi tekematta, jos suomessakin parisuhteessa voisi kokea henkistakin yhteytta miehen ja naisen valilla. Fyysisyys suhteessa tarkeaa myos, mutta henkisyys ja keskustelu kumppaneiden valilla viela tarkeampaa. Ajatelkaa miehet sita, etta vaimot ja tyttoystavat voivat olla vain vailla kauniita sanoja ja keskusteluja ja lankeavat sen takia ulkomaanmatkoilla puheliaan ja ulospainsuuntautuvan miehen syliin. Osatkaa ottaa oma naisenne fyysisesti ja henkisesti!!!!


      • niin...
        toisinpäin kirjoitti:

        On olemassa (varmaan yllätys sinulle) naisia, jotka eivät pettäisi miehiään. Omassa elinpiirissäni olen törmännyt kyllä miehiin, jotka työmatkoillaan pettävät vaimojaan todella rankasti. Tämän olen todennut ihan olemalla samoilla reissuilla silminnäkijänä. Ollessani työmatkoilla olen kuullut myös yllin kyllin ehdotuksia suomalaisilta kollegoiltani (naimisissa olevilta) yhteisistä yöhetkistä. Itse naimisissa olevana olen kyllä aina poistunut menon käydessä turhan tungettelevaksi omaan hotellihuoneeseeni yksin.

        Tällaisia naisia, jotka työ- tai lomamatkoillaan pettäisivät miehiään, en ole kohdannut. Joten omasta kokemuksesta olen sitä mieltä, että ongelma on suurempi miesten keskuudessa. Naiselle kyseinen käytös äitiyden ym. myyttien takia koetaan vastenmielisemmäksi kuin miehelle. Tämän takia häly on noussut todella suureksi kun joku nainen on tämän tehnyt. Suhteessa uskon että miehet matkustavat huomattavasti naisia enemmän työn takia. Tähän kun vielä lasketaan mukaan lomamatkat niin miehet reissaavat paljon enemmän. Ja ihan tiedoksi, että naisilla on ne lapset ja oma mies mielessä enemmän kyseisillä reissuilla kuin miehillä oma perheensä. Omien kokemusteni mukaan mies voi kertoa juttuja perheestään ja samalla yrittää kouria seurueen naisia.

        Ei ole yllätys ollenkaan että on myös rehellisiä naisia. Tiedän ja tunnekin sellaisia :)

        Mutta mutta, kirjoitat omista kokemuksistasi, niin kuin minäkin. Omassa tuttava/kaveripiirissäni on valitettavasti enemmän pettäviä naisia kuin pettäviä miehiä. Itseasiassa jos puhutaan aivan vaki/lähi kaveripiiristäni, niin vain yksi on kikkaillut kahden naisen kanssa. Eikä hän seurustellut kummankaan kanssa, kunhan vain "sääti" molempien kanssa.

        Sitten jos puhutaan naispuolisista kavereista/tutuista, tilanne onkin aika hurja. Avoliitossa oleva nainen, kotona vuoden ikäinen lapsi. Mies jää hoitamaan lasta kotiin että nainen pääsee "kavereidensa" kanssa tuulettumaan. Mites käykään, nainen menee baariin, iskee miehen ja menee naimaan tämän kanssa!

        Toinen nainen on myös avoliitossa, sattuu vain pettämään miestään nuoremman miehen kanssa.

        Kolmas on avioliitossa ja 3 lasta. Pettää miestään AINA kun on mahdollisuus. Vakipanojensa kanssa.

        Yhdellä takanaan avoliitto ja seurustelusuhde, molempien aikana nainen kotipaikkakunnalla käydessään pettää poikaystäväänsä.

        Muitakin esimerkkejä on, mutta annetaan tällä kertaa olla :)

        Tuttavapiirini miespuolisissa vastaavaa käytöstä ei ole havaittavissa, en tiedä miksi...

        Sitten nämä lomaromanssit. Edelleen olen sitä mieltä, että yhtälailla miehissä kuin naisissa on niitä, jotka pettävät, ja niitä, jotka eivät petä. Valitettavasti naisilla tuntuu olevan yleisempää se vieraissa juoksentelu... Eikä siinä ole mitään väliä, onko kotona vaikka 7 lasta ja rakastava aviomies. Jos nainen on sellainen, että vieras mulkku kiinnostaa, niin aivan kylmänviileästi mennään naimaan jos sitä munaa on tarjolla.


      • joohjeeh
        miesten kirjoitti:

        Matkoista aasiaan. Ne ei varmaan sitten ole mitään panomatkoja.

        Varmasti on niitäkin, mutta harvemmin näen perheellisten miesten jakavan huoraamiskokemuksiaan ja ylpeilevän huoramatkoillaan netin palstoilla.


      • katya
        niin... kirjoitti:

        Ei ole yllätys ollenkaan että on myös rehellisiä naisia. Tiedän ja tunnekin sellaisia :)

        Mutta mutta, kirjoitat omista kokemuksistasi, niin kuin minäkin. Omassa tuttava/kaveripiirissäni on valitettavasti enemmän pettäviä naisia kuin pettäviä miehiä. Itseasiassa jos puhutaan aivan vaki/lähi kaveripiiristäni, niin vain yksi on kikkaillut kahden naisen kanssa. Eikä hän seurustellut kummankaan kanssa, kunhan vain "sääti" molempien kanssa.

        Sitten jos puhutaan naispuolisista kavereista/tutuista, tilanne onkin aika hurja. Avoliitossa oleva nainen, kotona vuoden ikäinen lapsi. Mies jää hoitamaan lasta kotiin että nainen pääsee "kavereidensa" kanssa tuulettumaan. Mites käykään, nainen menee baariin, iskee miehen ja menee naimaan tämän kanssa!

        Toinen nainen on myös avoliitossa, sattuu vain pettämään miestään nuoremman miehen kanssa.

        Kolmas on avioliitossa ja 3 lasta. Pettää miestään AINA kun on mahdollisuus. Vakipanojensa kanssa.

        Yhdellä takanaan avoliitto ja seurustelusuhde, molempien aikana nainen kotipaikkakunnalla käydessään pettää poikaystäväänsä.

        Muitakin esimerkkejä on, mutta annetaan tällä kertaa olla :)

        Tuttavapiirini miespuolisissa vastaavaa käytöstä ei ole havaittavissa, en tiedä miksi...

        Sitten nämä lomaromanssit. Edelleen olen sitä mieltä, että yhtälailla miehissä kuin naisissa on niitä, jotka pettävät, ja niitä, jotka eivät petä. Valitettavasti naisilla tuntuu olevan yleisempää se vieraissa juoksentelu... Eikä siinä ole mitään väliä, onko kotona vaikka 7 lasta ja rakastava aviomies. Jos nainen on sellainen, että vieras mulkku kiinnostaa, niin aivan kylmänviileästi mennään naimaan jos sitä munaa on tarjolla.

        Kuule rakas ystava!!!Esimerkkeja on mailmassa vaikka kuinka paljon. Mutta omasta kokemukseta ja laheisipien ihmisteni kokemuksesta, on se, ettei kukaan ala katsella muita miehia/naisia panemis ja pettamistarkoituksessa, ellei omassa parisuhteessa ole jokin tosi pahasti vialla. Jos naiselta varsinkin puuttuu henkisen puolen kosketus mieheensa ei mikaan ole parisuhteessa taattua. Jos vahankaan on lukenut psykologiaa, tietaa sen , etta jokainen nainen on jo syntymassaan saanut heikomman itsetunnon kuin mies. Ja se aiheuttaa kyseisen vieraisiinmeno-homman useissa naisissa, jotka eivat tunne omaa psyykettaan. Eli me naiset kaipaisimme ehka enemman teilta suomalaiset miehet keskustelua, ymmartamista ja ennen kaikkea muuta hyvaksyntaa sille, etta me olemme naisia, mita haluattekin meidan olevan. Ja olemme juuri teidan, mikali jotakin pienta kunnioitusta edes meille olisi olemassa ja osaisitte ottaa meidat huomioon muunakin kuin sukanpesijana ja puuronkeittajana ja ikavakseni, usein huomattuna,aidin korvikkeena.Arvot kotona ja kumppaneiden kesken kuntoon ja parisuhde on varmasti jokaisen naisen ja miehen mielesta parempi vaihtoehto kuin lomaromanssit ja pettaminen.VAIIII??


      • katya
        joohjeeh kirjoitti:

        Varmasti on niitäkin, mutta harvemmin näen perheellisten miesten jakavan huoraamiskokemuksiaan ja ylpeilevän huoramatkoillaan netin palstoilla.

        Yhdyn sinuun ja edelliseen kommenttiisi, mutta en ilman selityksia, mita te miehet inhoatte.Suurin osa naisista, jotka kirjoittelevat naille sivuille, elavat suomessa tosi santillista ja turvattua, ja jopa rankkaa arkea. On paskamainen tyopaikka,mahdottomat lapset ja mahdollisesti mahdoton aviomies. Osa asioista nailla palstoilla saattaa olla liioiteltuja ja suurenneltuja, mutta se kay ilmi kirjoittelusta, etta ulkomailla naiset saavat omanarvontunteensa jotenkin paremmin esiin kuin suomessa. Ja miksi?? Suomimiehet, ei se vaadi teilta paljonkaan.Oikeati, tutustukaa naihin rakkaisiinne paremmin ja vaivautukaa ottamaan selvaa, mita he kaipaavat ja alkaa jo homma paremmin luistaa.


      • sentään
        katya kirjoitti:

        Kuule rakas ystava!!!Esimerkkeja on mailmassa vaikka kuinka paljon. Mutta omasta kokemukseta ja laheisipien ihmisteni kokemuksesta, on se, ettei kukaan ala katsella muita miehia/naisia panemis ja pettamistarkoituksessa, ellei omassa parisuhteessa ole jokin tosi pahasti vialla. Jos naiselta varsinkin puuttuu henkisen puolen kosketus mieheensa ei mikaan ole parisuhteessa taattua. Jos vahankaan on lukenut psykologiaa, tietaa sen , etta jokainen nainen on jo syntymassaan saanut heikomman itsetunnon kuin mies. Ja se aiheuttaa kyseisen vieraisiinmeno-homman useissa naisissa, jotka eivat tunne omaa psyykettaan. Eli me naiset kaipaisimme ehka enemman teilta suomalaiset miehet keskustelua, ymmartamista ja ennen kaikkea muuta hyvaksyntaa sille, etta me olemme naisia, mita haluattekin meidan olevan. Ja olemme juuri teidan, mikali jotakin pienta kunnioitusta edes meille olisi olemassa ja osaisitte ottaa meidat huomioon muunakin kuin sukanpesijana ja puuronkeittajana ja ikavakseni, usein huomattuna,aidin korvikkeena.Arvot kotona ja kumppaneiden kesken kuntoon ja parisuhde on varmasti jokaisen naisen ja miehen mielesta parempi vaihtoehto kuin lomaromanssit ja pettaminen.VAIIII??

        "Arvot kotona ja kumppaneiden kesken kuntoon ja parisuhde on varmasti jokaisen naisen ja miehen mielesta parempi vaihtoehto kuin lomaromanssit ja pettaminen."

        Juuri tästähän tässä yritetään keskustellakkin, miksi petetään. Lomalla tai ihan kotioloissa :D

        Mutta jotkut naiset ja jotkut miehet ovat kylmänviileitä pettämisen suhteen: vaikka kotona olisi asiat miten hyvin tahansa, niin kuitenkin tekee vierasta mieli.

        Yhtälailla kommunikointiin "vajavaisia" naisia on olemassa siinä missä miehiäkin. Jotkut naiset vain ovat sellaisia, että haetaan sitä jännitystä tms. vieraasta kumppanista.


      • niin..........
        katya kirjoitti:

        Yhdyn sinuun ja edelliseen kommenttiisi, mutta en ilman selityksia, mita te miehet inhoatte.Suurin osa naisista, jotka kirjoittelevat naille sivuille, elavat suomessa tosi santillista ja turvattua, ja jopa rankkaa arkea. On paskamainen tyopaikka,mahdottomat lapset ja mahdollisesti mahdoton aviomies. Osa asioista nailla palstoilla saattaa olla liioiteltuja ja suurenneltuja, mutta se kay ilmi kirjoittelusta, etta ulkomailla naiset saavat omanarvontunteensa jotenkin paremmin esiin kuin suomessa. Ja miksi?? Suomimiehet, ei se vaadi teilta paljonkaan.Oikeati, tutustukaa naihin rakkaisiinne paremmin ja vaivautukaa ottamaan selvaa, mita he kaipaavat ja alkaa jo homma paremmin luistaa.

        "...etta ulkomailla naiset saavat omanarvontunteensa jotenkin paremmin esiin kuin suomessa. Ja miksi??"

        Ulkomaillahan, etenkin etelän maissa, miehillä voi olla ihan "harrastuksena" eksoottisten naisten hurmaaminen... Tuskin se parisuhde siellä sen kaksisempi olisi kuin Suomessakaan, siis kunhan arki koittaa ;)


      • katya
        niin.......... kirjoitti:

        "...etta ulkomailla naiset saavat omanarvontunteensa jotenkin paremmin esiin kuin suomessa. Ja miksi??"

        Ulkomaillahan, etenkin etelän maissa, miehillä voi olla ihan "harrastuksena" eksoottisten naisten hurmaaminen... Tuskin se parisuhde siellä sen kaksisempi olisi kuin Suomessakaan, siis kunhan arki koittaa ;)

        No sulla on oma kantasi asiaan ja en ole mikaan sita moittimaan. Omasta kokemuksesta kuitenkin voin sanoa,etta olen tajunnut sen jo aikoja sitten, mita nailla palstoilla jatkuvasti valitetaan. Kaikki on itsesta ja parisuhteen hoitamisesta kiini. En tosin sano,etta hoitaminen on helppoa tyon, ja ehka lasten ristivedossa. Kuitenkin kaikki on siita kiinni, mihin haluamme panostaa. Jos tarkeampi on vaimolle/miehelle baariilta kavereiden kanssa kuin ilta oman rakkaan kanssa ja kaikenlainen hemmottelu, voi syyttaa vain itseaan jos kaikki
        menee reisille.vai mita??Ja jokainen voi ja osaa tasantarkkaan antaa kaiken suomessakin rakkalleen, jos haluaa. Monet naiset vaan kyllastyvat odottelemaan sita ja juuri siita syysta tulee naita parisuhdetta halventavia lieveilmioita. Pitakaa huolta naisistanne/miehistanne kotona, niin ei tarvi moisia lomaromanssijuttuja miettia...
        Mua on pidetty, ei suomessa kyllakaan...


      • näinhän se on
        katya kirjoitti:

        No sulla on oma kantasi asiaan ja en ole mikaan sita moittimaan. Omasta kokemuksesta kuitenkin voin sanoa,etta olen tajunnut sen jo aikoja sitten, mita nailla palstoilla jatkuvasti valitetaan. Kaikki on itsesta ja parisuhteen hoitamisesta kiini. En tosin sano,etta hoitaminen on helppoa tyon, ja ehka lasten ristivedossa. Kuitenkin kaikki on siita kiinni, mihin haluamme panostaa. Jos tarkeampi on vaimolle/miehelle baariilta kavereiden kanssa kuin ilta oman rakkaan kanssa ja kaikenlainen hemmottelu, voi syyttaa vain itseaan jos kaikki
        menee reisille.vai mita??Ja jokainen voi ja osaa tasantarkkaan antaa kaiken suomessakin rakkalleen, jos haluaa. Monet naiset vaan kyllastyvat odottelemaan sita ja juuri siita syysta tulee naita parisuhdetta halventavia lieveilmioita. Pitakaa huolta naisistanne/miehistanne kotona, niin ei tarvi moisia lomaromanssijuttuja miettia...
        Mua on pidetty, ei suomessa kyllakaan...

        sitä vaan pitäisi jaksaa aina vain keskustella ja keskustella. Mutta monesti eteen tulee se, että onko tämä parisuhde enää niin motivoiva kuin mitä se ehkä joskus aiemmin on ollut.


      • katya
        näinhän se on kirjoitti:

        sitä vaan pitäisi jaksaa aina vain keskustella ja keskustella. Mutta monesti eteen tulee se, että onko tämä parisuhde enää niin motivoiva kuin mitä se ehkä joskus aiemmin on ollut.

        jos susta tuntuu ettei ole keskusteltavaa tai ei kiinnosta keskustella, on ihan eri asia. Miksi roikkua sitten sellaisessa suhteessa, jos ei enaa kiinosta?? Itse 28 vuotiaana en enaa jaksa hukuttaa voimiani mihinkaan turhaan ja sellaiseen, joka ei tuo mulle mitaan tyydytysta. Itsekasta ehka, mutta itseni kanssa joudun joka aamu nousemaan ja itseani katsomaan peilista ja tulemaan itseni kanssa toimeen koko ajan 24 tuntia vrkssa.Ja itse on ensimmainen asia jonka kanssa pitaa tulla toimeen, koska se on kaikkien muiden suhteiden perusta. Parjailehan, ja ala tykata itsestaskin..


      • en seurustele
        katya kirjoitti:

        jos susta tuntuu ettei ole keskusteltavaa tai ei kiinnosta keskustella, on ihan eri asia. Miksi roikkua sitten sellaisessa suhteessa, jos ei enaa kiinosta?? Itse 28 vuotiaana en enaa jaksa hukuttaa voimiani mihinkaan turhaan ja sellaiseen, joka ei tuo mulle mitaan tyydytysta. Itsekasta ehka, mutta itseni kanssa joudun joka aamu nousemaan ja itseani katsomaan peilista ja tulemaan itseni kanssa toimeen koko ajan 24 tuntia vrkssa.Ja itse on ensimmainen asia jonka kanssa pitaa tulla toimeen, koska se on kaikkien muiden suhteiden perusta. Parjailehan, ja ala tykata itsestaskin..

        tällä hetkellä. Enkä ole henk. koht. kokenut sellaista todellista pettämistä, että naisystäväni olisi ihan seksiin asti mennyt (tietääkseni).
        Monenlaista muuta olen kokenut, mikä ei ainakaan vahvistanut luottamusta naisia kohtaan.

        Mutta kyllä niitä kunnollisiakin on olemassa, eri asia milloin sellaiseen törmää :)


      • uskoa
        niin... kirjoitti:

        Ei ole yllätys ollenkaan että on myös rehellisiä naisia. Tiedän ja tunnekin sellaisia :)

        Mutta mutta, kirjoitat omista kokemuksistasi, niin kuin minäkin. Omassa tuttava/kaveripiirissäni on valitettavasti enemmän pettäviä naisia kuin pettäviä miehiä. Itseasiassa jos puhutaan aivan vaki/lähi kaveripiiristäni, niin vain yksi on kikkaillut kahden naisen kanssa. Eikä hän seurustellut kummankaan kanssa, kunhan vain "sääti" molempien kanssa.

        Sitten jos puhutaan naispuolisista kavereista/tutuista, tilanne onkin aika hurja. Avoliitossa oleva nainen, kotona vuoden ikäinen lapsi. Mies jää hoitamaan lasta kotiin että nainen pääsee "kavereidensa" kanssa tuulettumaan. Mites käykään, nainen menee baariin, iskee miehen ja menee naimaan tämän kanssa!

        Toinen nainen on myös avoliitossa, sattuu vain pettämään miestään nuoremman miehen kanssa.

        Kolmas on avioliitossa ja 3 lasta. Pettää miestään AINA kun on mahdollisuus. Vakipanojensa kanssa.

        Yhdellä takanaan avoliitto ja seurustelusuhde, molempien aikana nainen kotipaikkakunnalla käydessään pettää poikaystäväänsä.

        Muitakin esimerkkejä on, mutta annetaan tällä kertaa olla :)

        Tuttavapiirini miespuolisissa vastaavaa käytöstä ei ole havaittavissa, en tiedä miksi...

        Sitten nämä lomaromanssit. Edelleen olen sitä mieltä, että yhtälailla miehissä kuin naisissa on niitä, jotka pettävät, ja niitä, jotka eivät petä. Valitettavasti naisilla tuntuu olevan yleisempää se vieraissa juoksentelu... Eikä siinä ole mitään väliä, onko kotona vaikka 7 lasta ja rakastava aviomies. Jos nainen on sellainen, että vieras mulkku kiinnostaa, niin aivan kylmänviileästi mennään naimaan jos sitä munaa on tarjolla.

        Sinä haluat todella kovasti uskoa, että naiset pettävät enemmän. Minä en tätä yhäkään allekirjoita. Onhan se jo biologinen tosiasia että urokset pyrkivät parittelemaan mahdollisimman monen naaraan kanssa levittääkseen omaa perimäänsä. Naaraat taas keskittyvät enemmän jälkikasvun huoltamiseen ja hoitamiseen.

        Me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä ja totetutamme luontoamme. Nyky-yhteiskunnassa miehen vieraissakäyntiä ei kuitenkaan pysty selittämään "luonnon vaatimuksilla" Onko nykymaailma pakottanut miehen hänelle ahtaaseen muottiin, se on sitten jo kokonaan toinen juttu. Tietenkin henkilökohtaisella tasolla vähät välitän mieheni mahdollisista tarpeista toteuttaa luontoaan vaan vaadin mieheltäni uskollisuutta ja heittäisin hänet pihalle jos hän jäisi kiinni pettämisestä:)

        Minun lähipiirissäni ei pettämistä esiinny miesten eikä naisten piirissä. Syynä ehkä se, että kaikki todella haluava olla niissä suhteissa missä ovat. Enkä usko, että kukaan meistä kovin hyvällä moista käytöstä katsoisikaan.

        Miesten pettämisintoon olen tutustunut lähinnä näillä työmatkoilla, jossa olen joutunut kokemaan sekä todistamaan todella inhottavia juttuja miesten puolelta. Normaaliympäristössä vaikuttavat ihan ok tyypeiltä. Jotenkin tuntuvat villiintyvän kun Suomen raja ylitetään. Kenties ajattelevat, että kiinnijäämisen riski on pienempi tai...en itseasissa edes tiedä mitä pohtivat.


      • ei näin
        uskoa kirjoitti:

        Sinä haluat todella kovasti uskoa, että naiset pettävät enemmän. Minä en tätä yhäkään allekirjoita. Onhan se jo biologinen tosiasia että urokset pyrkivät parittelemaan mahdollisimman monen naaraan kanssa levittääkseen omaa perimäänsä. Naaraat taas keskittyvät enemmän jälkikasvun huoltamiseen ja hoitamiseen.

        Me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä ja totetutamme luontoamme. Nyky-yhteiskunnassa miehen vieraissakäyntiä ei kuitenkaan pysty selittämään "luonnon vaatimuksilla" Onko nykymaailma pakottanut miehen hänelle ahtaaseen muottiin, se on sitten jo kokonaan toinen juttu. Tietenkin henkilökohtaisella tasolla vähät välitän mieheni mahdollisista tarpeista toteuttaa luontoaan vaan vaadin mieheltäni uskollisuutta ja heittäisin hänet pihalle jos hän jäisi kiinni pettämisestä:)

        Minun lähipiirissäni ei pettämistä esiinny miesten eikä naisten piirissä. Syynä ehkä se, että kaikki todella haluava olla niissä suhteissa missä ovat. Enkä usko, että kukaan meistä kovin hyvällä moista käytöstä katsoisikaan.

        Miesten pettämisintoon olen tutustunut lähinnä näillä työmatkoilla, jossa olen joutunut kokemaan sekä todistamaan todella inhottavia juttuja miesten puolelta. Normaaliympäristössä vaikuttavat ihan ok tyypeiltä. Jotenkin tuntuvat villiintyvän kun Suomen raja ylitetään. Kenties ajattelevat, että kiinnijäämisen riski on pienempi tai...en itseasissa edes tiedä mitä pohtivat.

        >Sinä haluat todella kovasti uskoa, että naiset pettävät enemmän.

        En halua uskoa siihen, että naiset pettäisivät enemmän kuin miehet. Olenhan monessa kirjoituksesa painottanut, että sekä miehissä ETTÄ naisissa on niitä, jotka pettävät. Ja sitä, että kerron omista kokemuksistani, ei siinä haluamisella ole mitään tekemistä jos kertoo asiat niin kuin ne on... ;)


      • Hmmm
        katya kirjoitti:

        Yhdyn sinuun ja edelliseen kommenttiisi, mutta en ilman selityksia, mita te miehet inhoatte.Suurin osa naisista, jotka kirjoittelevat naille sivuille, elavat suomessa tosi santillista ja turvattua, ja jopa rankkaa arkea. On paskamainen tyopaikka,mahdottomat lapset ja mahdollisesti mahdoton aviomies. Osa asioista nailla palstoilla saattaa olla liioiteltuja ja suurenneltuja, mutta se kay ilmi kirjoittelusta, etta ulkomailla naiset saavat omanarvontunteensa jotenkin paremmin esiin kuin suomessa. Ja miksi?? Suomimiehet, ei se vaadi teilta paljonkaan.Oikeati, tutustukaa naihin rakkaisiinne paremmin ja vaivautukaa ottamaan selvaa, mita he kaipaavat ja alkaa jo homma paremmin luistaa.

        Ihmisoikeusjärjestö Amnesty International taitaa olla hieman eri mieltä kanssasi, mutta jos sinusta muu maa on mansikka, mene toki mansikkaan.


      • noin...
        katya kirjoitti:

        Kuule rakas ystava!!!Esimerkkeja on mailmassa vaikka kuinka paljon. Mutta omasta kokemukseta ja laheisipien ihmisteni kokemuksesta, on se, ettei kukaan ala katsella muita miehia/naisia panemis ja pettamistarkoituksessa, ellei omassa parisuhteessa ole jokin tosi pahasti vialla. Jos naiselta varsinkin puuttuu henkisen puolen kosketus mieheensa ei mikaan ole parisuhteessa taattua. Jos vahankaan on lukenut psykologiaa, tietaa sen , etta jokainen nainen on jo syntymassaan saanut heikomman itsetunnon kuin mies. Ja se aiheuttaa kyseisen vieraisiinmeno-homman useissa naisissa, jotka eivat tunne omaa psyykettaan. Eli me naiset kaipaisimme ehka enemman teilta suomalaiset miehet keskustelua, ymmartamista ja ennen kaikkea muuta hyvaksyntaa sille, etta me olemme naisia, mita haluattekin meidan olevan. Ja olemme juuri teidan, mikali jotakin pienta kunnioitusta edes meille olisi olemassa ja osaisitte ottaa meidat huomioon muunakin kuin sukanpesijana ja puuronkeittajana ja ikavakseni, usein huomattuna,aidin korvikkeena.Arvot kotona ja kumppaneiden kesken kuntoon ja parisuhde on varmasti jokaisen naisen ja miehen mielesta parempi vaihtoehto kuin lomaromanssit ja pettaminen.VAIIII??

        Pettäminen ei ole koskaan hyväksyttävää, oli sitten paska parisuhde tai ei. Jos nainen on mielestään huonossa parisuhteessa, siitä pitää suksia helvettiin ennenkuin lähtee jakamaan itseään etelän äijille.

        Mutta tosiasia on se että tekosyyhän tämä on. Ei niissä parisuhteissa mitään normaalia suurempaa vikaa ole, suomalainen nainen nyt vaan on sielunelämältään sellainen että hän saa autuuden ulkomaiselle miehelle itseään jakamalla.


      • Tuota noin
        katya kirjoitti:

        jos susta tuntuu ettei ole keskusteltavaa tai ei kiinnosta keskustella, on ihan eri asia. Miksi roikkua sitten sellaisessa suhteessa, jos ei enaa kiinosta?? Itse 28 vuotiaana en enaa jaksa hukuttaa voimiani mihinkaan turhaan ja sellaiseen, joka ei tuo mulle mitaan tyydytysta. Itsekasta ehka, mutta itseni kanssa joudun joka aamu nousemaan ja itseani katsomaan peilista ja tulemaan itseni kanssa toimeen koko ajan 24 tuntia vrkssa.Ja itse on ensimmainen asia jonka kanssa pitaa tulla toimeen, koska se on kaikkien muiden suhteiden perusta. Parjailehan, ja ala tykata itsestaskin..

        Jaaha, miksi sitten sanot pettäville naisille että se on teidän miesten vika kun eivät osaa pitää suhteestaan huolta... Jos nämä naiset on huonossa suhteessa, niin miksi siinä pitäisi roikkua, eikö heidän pitäisi pistää poikki ja sitten olisi vapaa menemään miten haluaa eikä tarvitsisi ketään pettää?

        Vai jauhatko ns. paskaa, niin kuin 99 % tämän palstan suomiblondeista.


      • katya
        Tuota noin kirjoitti:

        Jaaha, miksi sitten sanot pettäville naisille että se on teidän miesten vika kun eivät osaa pitää suhteestaan huolta... Jos nämä naiset on huonossa suhteessa, niin miksi siinä pitäisi roikkua, eikö heidän pitäisi pistää poikki ja sitten olisi vapaa menemään miten haluaa eikä tarvitsisi ketään pettää?

        Vai jauhatko ns. paskaa, niin kuin 99 % tämän palstan suomiblondeista.

        Niin missaan vaiheessa en sanonut, etta on miehen vika, tai hanen vastuullaan, jos nainen lomalla hyppaa vieraan syliin. Alunperin ensimmaisissa kirjoituksissani toin mielestani kiitettavan selvaksi mita olen varuttejen naisten lomaromansseista mielta. Minusta ne edelleenkin ovat kumppania halventavia Ja en niita hyvaksy. Tosin kehotin jokaista, jonka parisuhteessa tallaisia ilmioita esiintyy, avoimeen keskusteluun miksi nainen tai mies nain tekee.Useimmilla nimittain luullakseni, on niin sanotusti ihan hyvat suhteet kotonakin.Kehotin vaan miehia miettimaan,etta mita ne teidan naisenne saavat parempaa nailta lomaromansseiltaan, kun teilta kotona. Valttamatta ei mitaan, mutta kehotin miettimaan asiaa.Ja jo kuolutus ja tyotaustani takia, voin kertoa,etta vaikka olen mukavan nakoinen ja kokoinen ja vielapa blondi, en ole tyhma tai yksinkertainen. Viritelkaa yhta ahkerasti keskusteluja kumppaninne kanssa kuin taalla.Ehka ne asiat vahan tallakin saralla paranisi.


      • noin.......
        katya kirjoitti:

        Niin missaan vaiheessa en sanonut, etta on miehen vika, tai hanen vastuullaan, jos nainen lomalla hyppaa vieraan syliin. Alunperin ensimmaisissa kirjoituksissani toin mielestani kiitettavan selvaksi mita olen varuttejen naisten lomaromansseista mielta. Minusta ne edelleenkin ovat kumppania halventavia Ja en niita hyvaksy. Tosin kehotin jokaista, jonka parisuhteessa tallaisia ilmioita esiintyy, avoimeen keskusteluun miksi nainen tai mies nain tekee.Useimmilla nimittain luullakseni, on niin sanotusti ihan hyvat suhteet kotonakin.Kehotin vaan miehia miettimaan,etta mita ne teidan naisenne saavat parempaa nailta lomaromansseiltaan, kun teilta kotona. Valttamatta ei mitaan, mutta kehotin miettimaan asiaa.Ja jo kuolutus ja tyotaustani takia, voin kertoa,etta vaikka olen mukavan nakoinen ja kokoinen ja vielapa blondi, en ole tyhma tai yksinkertainen. Viritelkaa yhta ahkerasti keskusteluja kumppaninne kanssa kuin taalla.Ehka ne asiat vahan tallakin saralla paranisi.

        Väittäisin kyllä aivan vakavissaan, että ne suomalaiset naiset jotka näitä syrjähyppyjä lomallaan tekee (monta!!), ovat ihan normaalissa ja hyvässä parisuhteessa... Suomalaisissa on vähän sellaista ulkomaiden ihannointia ja toisaalta sit sellaista prinsessakompleksia, että minähän saan tehdä mitä lystää. Jos nyt ihan suoraan sanotaan, niin ei ne ole suomalaiset miehet joiden pitäisi miettiä että mikä on vialla kun parisuhteet ei onnistu pettämättä...


    • katya

      sulla matkaopas64 onaika suppea katsontakanta ollaksesi opas. Etko ole koskaan kuullut niista ihmisista, jotka todella loman paatteeksi eivat vaan lahdekaan lomalennolla kotiin, vaan jaavat. Ja jaavat minka takia? Ehka sen takia, ettei todellakaan voi paattaa rakkaudesta ja siita missa maassa ja milloin se osuu kohdalle.Ja joskus jarjella ei ja yleensakaan ole , sen kanssa mitaan tekemista. Kaikki eivat vaan tyrkyta ja paneta itseaan turistikohteessa, vaan voivat rakastua oikeasti ja vielapa saada vastarakkauttakin, aidossa merkityksessa. Mielestani sinun antamasi kuva on osaksi raadollisuudessaan totta, mutta ei absoluuttinen totuus ja siksi olisi hienotunteista, jo opasurasi takia, ilmoittaa se, etta kyseinen asia on avain sinun mielipiteesi.Rakkauksia ja rakastavaisia on monenlaisia ja kuka meista on oikeutettu tuomitsemaan yhtakaan niista?? Kysyn vaan?? Ehka jokainen itse tietaa, ilman luokittelua mihin sarjaan kuuluu ja jokainen itse tilinsa aikanaan moisista asioista tasaa.

      • nainen 49 v

        Osuvasti laukaisit aivan asian ytimeen.
        Jokainen meistä itse tilinsä tasaa. Moraalinvartijoita ei tarvita!


      • katya
        nainen 49 v kirjoitti:

        Osuvasti laukaisit aivan asian ytimeen.
        Jokainen meistä itse tilinsä tasaa. Moraalinvartijoita ei tarvita!

        Niin jokainen tasaa, minka tasaa... En ole ihan varma mita sa tarkoitat tolla. Tarkoitin itse sita, Etta jokainen on oman elamansa herra ja joutuu itseaan ja herraansa katsomaan jonakin paivana silmiin.Ja jos tilit silloin tasaamatta voi ,voi.No mina itse en varmaankaan millaan lomaromanssit palstalla ole mikaan kertomaan omia neuvojani tai oppejani. Itse olen varmasti enemman lomaromanssista kokenut kuin moni talla palstalla ja jatkuu edelleen. Sen vaan tahdoin tuoda julki, etta jos ei ole ostohaluja, ei ole myyjan markkinat,. Eli siis, ei missaan myyda sita mita ei tarvita. Sama saanto patee myos ihmisssuhteisiin. Eli jos kultasi on etelanmatkalla jotain vailla, han varmasti saa jonkun lohduttamaan. Mutta jos lahettaisittekin seuraavalla kerralla ne vaimot ja tyttoystavat niin tyytyvaisina tanne, etta kaipaisivat kotiin, eika lomaromanssia.Voisiko suomimiehen toimesta olla sellainen mahdollista?? Sivusta liian kauan seuranneena voin sanoa. etta pahaa tekee, pitakaa omistane hyva huoli, tai taas luette nailta palstoilta mita ette halua lukea...
        xxx katya xxx


      • tulihan se sieltä
        nainen 49 v kirjoitti:

        Osuvasti laukaisit aivan asian ytimeen.
        Jokainen meistä itse tilinsä tasaa. Moraalinvartijoita ei tarvita!

        >Moraalinvartijoita ei tarvita!

        Siis olettekos te niitä naisia, jotka juoksevat lomillaan vieraan kyrvän perässä?
        Kerro mitä saat tästä itsellesi?


      • Wade
        tulihan se sieltä kirjoitti:

        >Moraalinvartijoita ei tarvita!

        Siis olettekos te niitä naisia, jotka juoksevat lomillaan vieraan kyrvän perässä?
        Kerro mitä saat tästä itsellesi?

        Niitä nää pari edellistä kommenttia kirjoittanutta naista tässä tuntuu tosiaan olevan.Mutta tasapuolisuuden nimissä kai nää naiset hyväksyy sitte sen että me miehet ruvetaan käymään säännöllisesti virosssa panoreissuilla tasa puolista sen olla pitää.


      • luulet?
        tulihan se sieltä kirjoitti:

        >Moraalinvartijoita ei tarvita!

        Siis olettekos te niitä naisia, jotka juoksevat lomillaan vieraan kyrvän perässä?
        Kerro mitä saat tästä itsellesi?

        Et kai ole niin yksinkertainen ettet ymmärrä, mitä haetaan jos mennään sänkyyn?


      • yksinkertainen!
        luulet? kirjoitti:

        Et kai ole niin yksinkertainen ettet ymmärrä, mitä haetaan jos mennään sänkyyn?

        Nythän on siis kyse pettämisestä. Että silleen.


      • ainakin
        Wade kirjoitti:

        Niitä nää pari edellistä kommenttia kirjoittanutta naista tässä tuntuu tosiaan olevan.Mutta tasapuolisuuden nimissä kai nää naiset hyväksyy sitte sen että me miehet ruvetaan käymään säännöllisesti virosssa panoreissuilla tasa puolista sen olla pitää.

        taitaa kuulua niihin, jotka ovat löytäneet sen rakkaan ulkomailta :)

        Mutta tuosta nainen 49:stä en tiijä, taitaa olla niitä jotka lomailevat pettäminen mielessään...


      • katya
        ainakin kirjoitti:

        taitaa kuulua niihin, jotka ovat löytäneet sen rakkaan ulkomailta :)

        Mutta tuosta nainen 49:stä en tiijä, taitaa olla niitä jotka lomailevat pettäminen mielessään...

        En alunperin omasta mielestani osallistunut keskusteluun henkilokohtaisella tasolla. Tosin totta on se etta olen rakastamani ihmisen loytanyt lampimasta maasta ja vielapa turistirysasta. Aluksi se oli lomaromanssi, mutta aikaa myoten tilanne muuttui ja nyt se on mielestani yhteiselama.Ja taas joku kohta kirjoittaa. etta ala vaan tuo sita suomeen. Voin lohduttaa, etten ole tuomassa, koska olen itse suomesta muuttanut mieheni luo ja en kylla kaipaa sita asenteiden takapajumaata ollenkaan.Edelleen olen sita mielta,etta varattujen ihmisten lomaromanssit ovat kumppania halventavia ja ei pitaisi ryhtya sellaiseen.Vapaat ovat asia erikseen,itsekin asian kokenut ja voin suositella sita lampimasti.Koittakaa suomimiehet lahestya tata asiaa ja naisianne vahan eri tavalla, jos huolestutta vaimoja ja tyttoystavia matkalle paastaa lomaromanssejen pelossa. Hyvassa suhteessa ei lomaromansseja kaivata,vai


      • meni ohi
        katya kirjoitti:

        En alunperin omasta mielestani osallistunut keskusteluun henkilokohtaisella tasolla. Tosin totta on se etta olen rakastamani ihmisen loytanyt lampimasta maasta ja vielapa turistirysasta. Aluksi se oli lomaromanssi, mutta aikaa myoten tilanne muuttui ja nyt se on mielestani yhteiselama.Ja taas joku kohta kirjoittaa. etta ala vaan tuo sita suomeen. Voin lohduttaa, etten ole tuomassa, koska olen itse suomesta muuttanut mieheni luo ja en kylla kaipaa sita asenteiden takapajumaata ollenkaan.Edelleen olen sita mielta,etta varattujen ihmisten lomaromanssit ovat kumppania halventavia ja ei pitaisi ryhtya sellaiseen.Vapaat ovat asia erikseen,itsekin asian kokenut ja voin suositella sita lampimasti.Koittakaa suomimiehet lahestya tata asiaa ja naisianne vahan eri tavalla, jos huolestutta vaimoja ja tyttoystavia matkalle paastaa lomaromanssejen pelossa. Hyvassa suhteessa ei lomaromansseja kaivata,vai

        .......?

        Niin siis minä sain sen kuvan, että olisit löytänyt rakkaan ulkomailta...
        En syyttänyt sinua mistään, tarkoitin VAIN ja AINOASTAAN että olet löytänyt rakkaan ulkomailta :)

        Samahan se on mistä sen löytää, jos saa rakastaa ja saa vastarakkautta


      • katya
        meni ohi kirjoitti:

        .......?

        Niin siis minä sain sen kuvan, että olisit löytänyt rakkaan ulkomailta...
        En syyttänyt sinua mistään, tarkoitin VAIN ja AINOASTAAN että olet löytänyt rakkaan ulkomailta :)

        Samahan se on mistä sen löytää, jos saa rakastaa ja saa vastarakkautta

        Taisin joo ymmartaa vaarin.Ajattelin ja otin sen vahan piruiluna, kun niita suurin osa naista kannanotoista naihin monikulttuurisiin suhteisiin on.Mutta se ehka on meidan suhteessa parasta,etta kukaan ei ainakaan paase narisemaan,etta sosiaalivaroin tai veromarkoin elaisimme, kun tassa maassa ei niita tukiaisia tunneta ja jokaisen on itse leipansa tienattava ja parhaimmassa tapauksessa elatettava samalla puoli sukua.Etta anteeksi minunkin puolestani kun kasitin vaarin


      • sitten
        yksinkertainen! kirjoitti:

        Nythän on siis kyse pettämisestä. Että silleen.

        Eiköhän seksiä harrastava, ulkomailla tai Suomessa, hae hyvää sänkykumppania ja nautintoa. Sama se millä motiivilla seksiä harrastetaan. Taitaa olla uusi kokemus sinulle, että nainenkin voi nauttia.


      • noin
        katya kirjoitti:

        Taisin joo ymmartaa vaarin.Ajattelin ja otin sen vahan piruiluna, kun niita suurin osa naista kannanotoista naihin monikulttuurisiin suhteisiin on.Mutta se ehka on meidan suhteessa parasta,etta kukaan ei ainakaan paase narisemaan,etta sosiaalivaroin tai veromarkoin elaisimme, kun tassa maassa ei niita tukiaisia tunneta ja jokaisen on itse leipansa tienattava ja parhaimmassa tapauksessa elatettava samalla puoli sukua.Etta anteeksi minunkin puolestani kun kasitin vaarin

        Katya, tunnut olevan katkera suomalaisille miehille ja syytät että he eivät anna huomiota suomalaisille naisille. Katso peiliin. Asialla on toinenkin puoli. Itse olen aika kokenut reissaaja ja ulkomailla asuja, ja voin ihan rehellisesti sanoa että missään en ole tavannut niin tunnekylmiä naisia kuin Suomessa. Tuntuu, että teillä on elämän päämääränä suomalaisen miehen vihaaminen ja halveksuminen. Ei paljoa motivoi hellyyteen... Nyt seurustelen erään keski-eurooppalaisen naisen kanssa, ja AIVAN eri planeetalta on hän, hän herättää minussa suojelevia, lämpimiä fiiliksiä ja haluan että hänellä on aina hyvä olla. Suomalaisten naisten suhteen minulla ei koskaan ole tullut tälläisiä tunteita.


      • hyväksytty ;o)
        katya kirjoitti:

        Taisin joo ymmartaa vaarin.Ajattelin ja otin sen vahan piruiluna, kun niita suurin osa naista kannanotoista naihin monikulttuurisiin suhteisiin on.Mutta se ehka on meidan suhteessa parasta,etta kukaan ei ainakaan paase narisemaan,etta sosiaalivaroin tai veromarkoin elaisimme, kun tassa maassa ei niita tukiaisia tunneta ja jokaisen on itse leipansa tienattava ja parhaimmassa tapauksessa elatettava samalla puoli sukua.Etta anteeksi minunkin puolestani kun kasitin vaarin

        En vastusta ollenkaan monikulttuurisia suhteita. Päinvastoin, kannustan jopa ihmisiä siihen. Olisi hienoa rakastua johonkin "ulkokulttuuriseen" naiseen, aivan sama mistä päin maapalloa hän olisikin tai missä päin maapalloa hän asuisi (tosin pitkä välimatkakin voi kuihduttaa rakkauden)


      • tyhmä, vai?
        sitten kirjoitti:

        Eiköhän seksiä harrastava, ulkomailla tai Suomessa, hae hyvää sänkykumppania ja nautintoa. Sama se millä motiivilla seksiä harrastetaan. Taitaa olla uusi kokemus sinulle, että nainenkin voi nauttia.

        Mikä sinun järjenjuoksussa on noin mutkikasta? Jos nyt puhutaan lomaromansseista JA pettämisestä, niin mikä tässä asiassa on niin vaikea käsittää? Mitä vittua sinä tyrkytät jotain selitystä tyyliin "haetaan nautintoa"? Ai, olipas todellakin uutinen!!

        >Sama se millä motiivilla sitä seksiä harrastetaan

        Niin juuri, eli vaikka ollaan parisuhteessa niin on aivan sama pettääkö vai ei. Niinkö? Jos kerran se oma parisuhde on NIIN PERKELEEN EPÄTYYDYTTÄVÄ, niin minkä helvetin takia sinä olet siinä? Lapsien takia? Huono selitys. Tottumuksesta? Vielä huonompi. Minä en ole tähänkään asti voinut elää huonossa suhteessa, enkä varmaan koskaan tule elämäänkään. On mielen heikkoutta ja ihmisen raukkamaisuutta nyhjätä parisuhteessa, jossa ei kerran saa tyydytystä!

        Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!

        Älykääpiö taidat olla, en enää tämän ajatustenvaihdon jälkeen ihmettele, että jotkut naiset elävät väkivallan varjossa tai sietävät vuodesta toiseen pettävää miestään tai kituuttavat selibaatissa. Jotkut naiset ovat vain niin helvetin heikkoja luonteeltaan, että eivät USKALLA elää omillaan. Tai että yrittäisivät etsiä sellaista kumppania, joka todella välittää naisesta itsestään. Valitetaan vain ystäville ja yleisönosastoilla siitä, millaisia KAIKKI miehet ovat. Vaikka nimenomaan pitäisi katsoa peiliin.

        Niin, onhan se mukavampaa elää 51 viikkoa vuodessa paskaämpärinä, että voi sitten sen yhden viikon vuodessa jakaa itseään ulkomailla, pääseehän se heikko nainen näin kostamaan sille paskapää-miehelleen.

        Yritä herra jumala aikuistua jos todella olet aikuinen nainen. Toivon sitä todella. Meidän kaikkien takia.


      • pipo kireällä?
        tyhmä, vai? kirjoitti:

        Mikä sinun järjenjuoksussa on noin mutkikasta? Jos nyt puhutaan lomaromansseista JA pettämisestä, niin mikä tässä asiassa on niin vaikea käsittää? Mitä vittua sinä tyrkytät jotain selitystä tyyliin "haetaan nautintoa"? Ai, olipas todellakin uutinen!!

        >Sama se millä motiivilla sitä seksiä harrastetaan

        Niin juuri, eli vaikka ollaan parisuhteessa niin on aivan sama pettääkö vai ei. Niinkö? Jos kerran se oma parisuhde on NIIN PERKELEEN EPÄTYYDYTTÄVÄ, niin minkä helvetin takia sinä olet siinä? Lapsien takia? Huono selitys. Tottumuksesta? Vielä huonompi. Minä en ole tähänkään asti voinut elää huonossa suhteessa, enkä varmaan koskaan tule elämäänkään. On mielen heikkoutta ja ihmisen raukkamaisuutta nyhjätä parisuhteessa, jossa ei kerran saa tyydytystä!

        Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!

        Älykääpiö taidat olla, en enää tämän ajatustenvaihdon jälkeen ihmettele, että jotkut naiset elävät väkivallan varjossa tai sietävät vuodesta toiseen pettävää miestään tai kituuttavat selibaatissa. Jotkut naiset ovat vain niin helvetin heikkoja luonteeltaan, että eivät USKALLA elää omillaan. Tai että yrittäisivät etsiä sellaista kumppania, joka todella välittää naisesta itsestään. Valitetaan vain ystäville ja yleisönosastoilla siitä, millaisia KAIKKI miehet ovat. Vaikka nimenomaan pitäisi katsoa peiliin.

        Niin, onhan se mukavampaa elää 51 viikkoa vuodessa paskaämpärinä, että voi sitten sen yhden viikon vuodessa jakaa itseään ulkomailla, pääseehän se heikko nainen näin kostamaan sille paskapää-miehelleen.

        Yritä herra jumala aikuistua jos todella olet aikuinen nainen. Toivon sitä todella. Meidän kaikkien takia.

        "Siis olettekos te niitä naisia, jotka juoksevat lomillaan vieraan kyrvän perässä?
        Kerro mitä saat tästä itsellesi?"

        Tähän kysmykseen vastasin. En ole kyllä ikinä pettänyt miestäni(varmaan sekoitat minut toiseen kirjoittajaan) mutta kysymyksesi tässä asiassa oli niin idioottimainen, että oli ihan pakko kommentoida. Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n? Urpo.

        Sinulla tuntuu todella olevan jotain pahoja ongelmia. Mutta kiitos minulla on hyvä parisuhde. Mieheni ei ikinä löisi minua, mutta sinua voisi varmaan tavatessa tintatakin jos lukisi tuon hieman tasapainottoman viestisi.

        Hyvää jatkoa näemmä tuskaiseen ja ilottomaan elämääsi. Äläkä jatkossa kysele noin typeriä. Ethän haluaisi, että sinua pidetään yksinkertaisena;)


      • huh...
        pipo kireällä? kirjoitti:

        "Siis olettekos te niitä naisia, jotka juoksevat lomillaan vieraan kyrvän perässä?
        Kerro mitä saat tästä itsellesi?"

        Tähän kysmykseen vastasin. En ole kyllä ikinä pettänyt miestäni(varmaan sekoitat minut toiseen kirjoittajaan) mutta kysymyksesi tässä asiassa oli niin idioottimainen, että oli ihan pakko kommentoida. Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n? Urpo.

        Sinulla tuntuu todella olevan jotain pahoja ongelmia. Mutta kiitos minulla on hyvä parisuhde. Mieheni ei ikinä löisi minua, mutta sinua voisi varmaan tavatessa tintatakin jos lukisi tuon hieman tasapainottoman viestisi.

        Hyvää jatkoa näemmä tuskaiseen ja ilottomaan elämääsi. Äläkä jatkossa kysele noin typeriä. Ethän haluaisi, että sinua pidetään yksinkertaisena;)

        Eipä kyllä älyn valo kovin suurilla wateilla loista tällä naikkosella...


      • hyvä...
        huh... kirjoitti:

        Eipä kyllä älyn valo kovin suurilla wateilla loista tällä naikkosella...

        ...että sinulla sitten säteilee meidän muidenkin edestä. Oliko tuo paras mitä kykenit heittämään?

        Tyhmiä kysymyksiä esittävät ansaitsevat yleensä tasoansa vastaavat vastaukset. Vai vieläkö on epäselvää mitä naiset ovat vailla jos lähtevät lomaromanssimielessä ulkomaille?


      • vielä tämä
        huh... kirjoitti:

        Eipä kyllä älyn valo kovin suurilla wateilla loista tällä naikkosella...

        Kai minulla sitten mielestäsi olisi enemmän älliä jos eläisin paskassa parisuhteessa, missä saisin turpaani joka päivä. Ja lisäksi jahtailisin lomillani avuttomia paikallisia lomapano mielessä.

        Hanki elämä, jos se nyt onnistuu.


      • ei niin
        huh... kirjoitti:

        Eipä kyllä älyn valo kovin suurilla wateilla loista tällä naikkosella...

        Korvien välissä tuulee kuin venäläisissä elokuvissa. Ei ole tulitikkuaskin kirkkain tikku. Hissi ei nouse ylimpään kerrokseen. Valot palaa vaan ketään ei ole kotona.

        Lollotilol :D


      • varmaan...
        ei niin kirjoitti:

        Korvien välissä tuulee kuin venäläisissä elokuvissa. Ei ole tulitikkuaskin kirkkain tikku. Hissi ei nouse ylimpään kerrokseen. Valot palaa vaan ketään ei ole kotona.

        Lollotilol :D

        ...peiliin kun tätä kirjoittelit.


      • ajatuksenjuoksussa
        pipo kireällä? kirjoitti:

        "Siis olettekos te niitä naisia, jotka juoksevat lomillaan vieraan kyrvän perässä?
        Kerro mitä saat tästä itsellesi?"

        Tähän kysmykseen vastasin. En ole kyllä ikinä pettänyt miestäni(varmaan sekoitat minut toiseen kirjoittajaan) mutta kysymyksesi tässä asiassa oli niin idioottimainen, että oli ihan pakko kommentoida. Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n? Urpo.

        Sinulla tuntuu todella olevan jotain pahoja ongelmia. Mutta kiitos minulla on hyvä parisuhde. Mieheni ei ikinä löisi minua, mutta sinua voisi varmaan tavatessa tintatakin jos lukisi tuon hieman tasapainottoman viestisi.

        Hyvää jatkoa näemmä tuskaiseen ja ilottomaan elämääsi. Äläkä jatkossa kysele noin typeriä. Ethän haluaisi, että sinua pidetään yksinkertaisena;)

        todellakin jotakin häiriöitä? Taitaapa olla joo.

        "Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n?"

        Hei, daa... Oikeesti!! :D

        Kerro ihmeessä mitä "pahoja ongelmia" minulla on?
        Kirpaiseeko minun kirjoitukset jostain syystä niin paljon, vai ovatko ne liian vaikeaselkoisia?

        "Mieheni ei ikinä löisi minua, mutta sinua voisi varmaan tavatessa tintatakin jos lukisi tuon hieman tasapainottoman viestisi."

        Miksi muuten vedit miehesi mukaan tähän keskusteluun? Miksi hän muka löisi minua, mielestäni ihan normaalilla älyllä varustettu yksilö ymmärtää kirjoitukseni pointin...
        Ja löisi minua... Hitsi aika lapsi taida olla kun tuollaisia säälittäviä uhkauksia kirjoittelet. Säälittävää. Ei pelota yhtään :D



        Muuten: ei elämäni niin kovin tuskaista tai erityisen ilotontakaan ole. Vaikka olisi miten huono päivä, niin sinunlaisesi viimeistään tuovat valoa päivään :)


      • kai...
        varmaan... kirjoitti:

        ...peiliin kun tätä kirjoittelit.

        mutta SINÄ tunsit piston sisimmässäsi kun luit sen :D


      • kerran täytyy
        vielä tämä kirjoitti:

        Kai minulla sitten mielestäsi olisi enemmän älliä jos eläisin paskassa parisuhteessa, missä saisin turpaani joka päivä. Ja lisäksi jahtailisin lomillani avuttomia paikallisia lomapano mielessä.

        Hanki elämä, jos se nyt onnistuu.

        ihmetellä lapsen ajatusmaailmaa ja luetun ymmärtämistä.

        "Kai minulla sitten mielestäsi olisi enemmän älliä jos eläisin paskassa parisuhteessa, missä saisin turpaani joka päivä. Ja lisäksi jahtailisin lomillani avuttomia paikallisia lomapano mielessä."

        Juuri näillä "paskassa parisuhteessa elävillä" ei ole sitä "älliä".

        Siis vielä kerran:
        "eli vaikka ollaan parisuhteessa niin on aivan sama pettääkö vai ei. Niinkö? Jos kerran se oma parisuhde on NIIN PERKELEEN EPÄTYYDYTTÄVÄ, niin minkä helvetin takia sinä olet siinä? Lapsien takia? Huono selitys. Tottumuksesta? Vielä huonompi. Minä en ole tähänkään asti voinut elää huonossa suhteessa, enkä varmaan koskaan tule elämäänkään. On mielen heikkoutta ja ihmisen raukkamaisuutta nyhjätä parisuhteessa, jossa ei kerran saa tyydytystä!

        Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Jos kerran olet onnellisessa parisuhteessa, niin onneksi olkoon. Pidä siitä kiinni. Sitten jos/kun tunteesi lakastuvat, niin älä jää roikkumaan siihen mieheen. Jätä hänet ja etsi uusi onni. Älä jää roikkumaan huonoon suhteeseen, siinä ei voita kukaan yhtään mitään. Elämä on liian lyhyt siihen tarkoitukseen.


      • ihmeessä
        ajatuksenjuoksussa kirjoitti:

        todellakin jotakin häiriöitä? Taitaapa olla joo.

        "Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n?"

        Hei, daa... Oikeesti!! :D

        Kerro ihmeessä mitä "pahoja ongelmia" minulla on?
        Kirpaiseeko minun kirjoitukset jostain syystä niin paljon, vai ovatko ne liian vaikeaselkoisia?

        "Mieheni ei ikinä löisi minua, mutta sinua voisi varmaan tavatessa tintatakin jos lukisi tuon hieman tasapainottoman viestisi."

        Miksi muuten vedit miehesi mukaan tähän keskusteluun? Miksi hän muka löisi minua, mielestäni ihan normaalilla älyllä varustettu yksilö ymmärtää kirjoitukseni pointin...
        Ja löisi minua... Hitsi aika lapsi taida olla kun tuollaisia säälittäviä uhkauksia kirjoittelet. Säälittävää. Ei pelota yhtään :D



        Muuten: ei elämäni niin kovin tuskaista tai erityisen ilotontakaan ole. Vaikka olisi miten huono päivä, niin sinunlaisesi viimeistään tuovat valoa päivään :)

        "Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Tämän takia vedin mieheni mukaan keskusteluun. Vai tarkoititko kenties naapurin miestä joka lyö. Sinähän vihjaisit, että olen niitä naisia, jotka käyvät varattuina kiksauttelemassa ulkomailla, joko oman elämäni turhauttamana, tai siksi kun mies lyö. Kerroin vain, että tämä ei pidä paikkaansa ja osoitin, että mieheni mielestä olisit vähemmän siedettävä tyyppi olettamalla hänet vaimonhakkaajaksi ilman että tiedät yhteiselämästämme mitään. Vai kuuntelisitko itse sujuvasti jos joku sinua sellaiseksi väittäisi?

        Olen yhä sitä mieltä, että kysymyksesi siitä mitä naiset kuvittelevat lomaromansseiltaan saavansa on todella typerä. Mutta ehkä sitten valaiset meitä siitä mitä sen kuvittelet olevan kun nautinto, talo tai auto ei tuntunut kelpaavan vastaukseksi (talo ja auto olivat muuten v*******a jos et nyt sitäkään tajunnut)

        Minusta otat nyt tämän jutun hiukan liian vakavasti (henk.koht.kokemuksia?) mikä osoittaa, että sinulla on jotain ongelmia. Miksi se nyt sinun napaa kaivaa miksi naiset ulkomaisen perässä juoksevat, olivat varattuja tai ei. Minua ei voisi vähemmän kiinnostaa suomalaisten miesten Thaimaan reissut tms. Anna ihmisten elää omaa elämäänsä äläkä vedä hernettä nenään muiden tekosista.


      • piston?
        kai... kirjoitti:

        mutta SINÄ tunsit piston sisimmässäsi kun luit sen :D

        Ai niin, tarkoitit varmaan säälintunnetta sinua kohtaan.


      • lettas sentään.
        piston? kirjoitti:

        Ai niin, tarkoitit varmaan säälintunnetta sinua kohtaan.

        näin.


      • just
        ihmeessä kirjoitti:

        "Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Tämän takia vedin mieheni mukaan keskusteluun. Vai tarkoititko kenties naapurin miestä joka lyö. Sinähän vihjaisit, että olen niitä naisia, jotka käyvät varattuina kiksauttelemassa ulkomailla, joko oman elämäni turhauttamana, tai siksi kun mies lyö. Kerroin vain, että tämä ei pidä paikkaansa ja osoitin, että mieheni mielestä olisit vähemmän siedettävä tyyppi olettamalla hänet vaimonhakkaajaksi ilman että tiedät yhteiselämästämme mitään. Vai kuuntelisitko itse sujuvasti jos joku sinua sellaiseksi väittäisi?

        Olen yhä sitä mieltä, että kysymyksesi siitä mitä naiset kuvittelevat lomaromansseiltaan saavansa on todella typerä. Mutta ehkä sitten valaiset meitä siitä mitä sen kuvittelet olevan kun nautinto, talo tai auto ei tuntunut kelpaavan vastaukseksi (talo ja auto olivat muuten v*******a jos et nyt sitäkään tajunnut)

        Minusta otat nyt tämän jutun hiukan liian vakavasti (henk.koht.kokemuksia?) mikä osoittaa, että sinulla on jotain ongelmia. Miksi se nyt sinun napaa kaivaa miksi naiset ulkomaisen perässä juoksevat, olivat varattuja tai ei. Minua ei voisi vähemmän kiinnostaa suomalaisten miesten Thaimaan reissut tms. Anna ihmisten elää omaa elämäänsä äläkä vedä hernettä nenään muiden tekosista.

        Kummankohan meidän tajuamisissa on jotain vialla?

        ""Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Tämän takia vedin mieheni mukaan keskusteluun."

        Ihanko tuon takia vedit miehesi mukaan keskusteluun? Nythän on kuitenkin niin, että kerroin esimerkkejä huonon parisuhteen syistä. Mitä et syystä tai toisesta sisäistänyt. Eikö naisen mukilointi ole mielestäsi yksi sellainen? Minusta on, kaikki väkivaltaiset miehet joutaisi sinne "saunan taakse", niin kuin sanonta kuuluu.

        Et myöskään käsittänyt niin yksinkertaista läppää kuin:

        ""Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n?"

        Hei, daa... Oikeesti!! :D"



        "Miksi se nyt sinun napaa kaivaa miksi naiset ulkomaisen perässä juoksevat, olivat varattuja tai ei"

        Juuri sen takia minun napaa kaivaa naisten vieraissa juoksentelu, että en omasta mielestäni lukeudu niihin jotka pettäisivät suhteessa. En ole pettänyt tähänkään asti, ikinä. Enkä todellakaan halua, että minulla olisi sellainen nainen, että vaikka kotona olisi kaikki miten hyvin tahansa, niin hän "juoksisi vieraan mulkun" perässä.

        Muuten, nyt kun puhutaan pettämisestä, niin mitä mieltä olet seuraavasta: Olen saanut sen kuvan, että elät onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa. Eikö? Niin miltäs tuntuisi jos miehesi kaikesta huolimatta pettäisi sinua?


        Sinä tässä taidat ottaa jutun liian vakavasti, pitää kuitenkin rautalangasta vääntää kaikki omat perustelunsa.


      • Wade
        ihmeessä kirjoitti:

        "Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Tämän takia vedin mieheni mukaan keskusteluun. Vai tarkoititko kenties naapurin miestä joka lyö. Sinähän vihjaisit, että olen niitä naisia, jotka käyvät varattuina kiksauttelemassa ulkomailla, joko oman elämäni turhauttamana, tai siksi kun mies lyö. Kerroin vain, että tämä ei pidä paikkaansa ja osoitin, että mieheni mielestä olisit vähemmän siedettävä tyyppi olettamalla hänet vaimonhakkaajaksi ilman että tiedät yhteiselämästämme mitään. Vai kuuntelisitko itse sujuvasti jos joku sinua sellaiseksi väittäisi?

        Olen yhä sitä mieltä, että kysymyksesi siitä mitä naiset kuvittelevat lomaromansseiltaan saavansa on todella typerä. Mutta ehkä sitten valaiset meitä siitä mitä sen kuvittelet olevan kun nautinto, talo tai auto ei tuntunut kelpaavan vastaukseksi (talo ja auto olivat muuten v*******a jos et nyt sitäkään tajunnut)

        Minusta otat nyt tämän jutun hiukan liian vakavasti (henk.koht.kokemuksia?) mikä osoittaa, että sinulla on jotain ongelmia. Miksi se nyt sinun napaa kaivaa miksi naiset ulkomaisen perässä juoksevat, olivat varattuja tai ei. Minua ei voisi vähemmän kiinnostaa suomalaisten miesten Thaimaan reissut tms. Anna ihmisten elää omaa elämäänsä äläkä vedä hernettä nenään muiden tekosista.

        Tällainen lainaus oli jaken kirjoittamassa tekstissä ja se löytyy myös ylempää keskustelusta:"Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdolllista Me eletään 2000-lukua.Onko se nyt niin väärin, ei minusta"

        Siis onko tuo sun mielestäs normaalin ajatus maailman omaavan naisen tekstiä ei kyllä mun mielestä mutta eri asia on sitte jos sinkkuna harrastelee lomaromansseja mutta tääkin nainen joka tämän tekstin alkuperäisesti on kirjoittanut tuntuu suorastaan ylpeilevän sillä mitä on tehnyt lomamatkallansa.Ja kyllä mulla ainakin nousee karvat pystyyn tällaisesta meiningistä kun kerran mä olen aina ollut suhteissani vaikka ei niitä nyt montaa ole ollutkaan ehdottoman uskollinen.Mutta pitäis vissiin itsekkin ruveta käymään virossa vakituisesti joka viikon loppu ja elvistellä sillä sitte että kuinka monen akan kanssa taas tuli oltua viikonloppuna vai?


      • niin niin
        just kirjoitti:

        Kummankohan meidän tajuamisissa on jotain vialla?

        ""Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Tämän takia vedin mieheni mukaan keskusteluun."

        Ihanko tuon takia vedit miehesi mukaan keskusteluun? Nythän on kuitenkin niin, että kerroin esimerkkejä huonon parisuhteen syistä. Mitä et syystä tai toisesta sisäistänyt. Eikö naisen mukilointi ole mielestäsi yksi sellainen? Minusta on, kaikki väkivaltaiset miehet joutaisi sinne "saunan taakse", niin kuin sanonta kuuluu.

        Et myöskään käsittänyt niin yksinkertaista läppää kuin:

        ""Mitäköhän he saavat itsellen näistä lomaromansseista, talon, kenties uuden BMW:n?"

        Hei, daa... Oikeesti!! :D"



        "Miksi se nyt sinun napaa kaivaa miksi naiset ulkomaisen perässä juoksevat, olivat varattuja tai ei"

        Juuri sen takia minun napaa kaivaa naisten vieraissa juoksentelu, että en omasta mielestäni lukeudu niihin jotka pettäisivät suhteessa. En ole pettänyt tähänkään asti, ikinä. Enkä todellakaan halua, että minulla olisi sellainen nainen, että vaikka kotona olisi kaikki miten hyvin tahansa, niin hän "juoksisi vieraan mulkun" perässä.

        Muuten, nyt kun puhutaan pettämisestä, niin mitä mieltä olet seuraavasta: Olen saanut sen kuvan, että elät onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa. Eikö? Niin miltäs tuntuisi jos miehesi kaikesta huolimatta pettäisi sinua?


        Sinä tässä taidat ottaa jutun liian vakavasti, pitää kuitenkin rautalangasta vääntää kaikki omat perustelunsa.

        "Juuri sen takia minun napaa kaivaa naisten vieraissa juoksentelu, että en omasta mielestäni lukeudu niihin jotka pettäisivät suhteessa. En ole pettänyt tähänkään asti, ikinä. Enkä todellakaan halua, että minulla olisi sellainen nainen, että vaikka kotona olisi kaikki miten hyvin tahansa, niin hän "juoksisi vieraan mulkun" perässä.

        Muuten, nyt kun puhutaan pettämisestä, niin mitä mieltä olet seuraavasta: Olen saanut sen kuvan, että elät onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa. Eikö? Niin miltäs tuntuisi jos miehesi kaikesta huolimatta pettäisi sinua?"

        No kyllä pidän sitä hieman ongelmana jos pulssi nousee tuohon tahtiin ennen kuin sinua on lomamatkoilla petetty. Jos minun mieheni pettäisi minua niin totta kai menisi herne nenään, mutta miksi ihmeessä pingottaisin siitä etukäteen?

        ""Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Ja eikö tämä ole suora puhuttelumuoto mitä lauseessa käytät? Jos käytetään sanaa "sinä" vastauksessa jonkun kirjoitukseen, niin mieti nyt oikein kovasti miksi vastasin siihen niin kuin vastasin. Puhu yleisellä tasolla jos et tarkoita ketään henkilökohtaisesti.

        Ja minusta tuntuu yhä, että sinä et käsitä yksinkertaisia läppiä.

        Kuka muuten sinut on nimittänyt maailman varattujen naisten moraalinvartijaksi? Muistutat ihan niitä tyyppejä Saudi-Arabiassa, jotka kepillä mätkivät hunnuttomia naisia.

        Muutenkin vaikutat tosi ehdottomalta tyypiltä. heti jos kanssasi ei ole samaa mieltä, tarkoittaa se että toinen ei muka tajua. Et sinäkään mielestäni tajua minun pointtejani. Oletko sinä sitten niin tampio, että kaikki pitää vääntää rautalangasta.

        Jos vedät tuota samaa linjaa kotona olevan /tulevan siipan kanssa, niin ei todellakaan olisi ihme jos hän etsisi helpotusta jostain muualta.


      • elämälläsi...
        Wade kirjoitti:

        Tällainen lainaus oli jaken kirjoittamassa tekstissä ja se löytyy myös ylempää keskustelusta:"Olemme normaaleja perheellisiä naisia. Kaukana maailmalla voit tehdä sitä, mikä täällä ei olisi mahdolllista Me eletään 2000-lukua.Onko se nyt niin väärin, ei minusta"

        Siis onko tuo sun mielestäs normaalin ajatus maailman omaavan naisen tekstiä ei kyllä mun mielestä mutta eri asia on sitte jos sinkkuna harrastelee lomaromansseja mutta tääkin nainen joka tämän tekstin alkuperäisesti on kirjoittanut tuntuu suorastaan ylpeilevän sillä mitä on tehnyt lomamatkallansa.Ja kyllä mulla ainakin nousee karvat pystyyn tällaisesta meiningistä kun kerran mä olen aina ollut suhteissani vaikka ei niitä nyt montaa ole ollutkaan ehdottoman uskollinen.Mutta pitäis vissiin itsekkin ruveta käymään virossa vakituisesti joka viikon loppu ja elvistellä sillä sitte että kuinka monen akan kanssa taas tuli oltua viikonloppuna vai?

        ...mitä haluat.


      • sinä sinä ite
        niin niin kirjoitti:

        "Juuri sen takia minun napaa kaivaa naisten vieraissa juoksentelu, että en omasta mielestäni lukeudu niihin jotka pettäisivät suhteessa. En ole pettänyt tähänkään asti, ikinä. Enkä todellakaan halua, että minulla olisi sellainen nainen, että vaikka kotona olisi kaikki miten hyvin tahansa, niin hän "juoksisi vieraan mulkun" perässä.

        Muuten, nyt kun puhutaan pettämisestä, niin mitä mieltä olet seuraavasta: Olen saanut sen kuvan, että elät onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa. Eikö? Niin miltäs tuntuisi jos miehesi kaikesta huolimatta pettäisi sinua?"

        No kyllä pidän sitä hieman ongelmana jos pulssi nousee tuohon tahtiin ennen kuin sinua on lomamatkoilla petetty. Jos minun mieheni pettäisi minua niin totta kai menisi herne nenään, mutta miksi ihmeessä pingottaisin siitä etukäteen?

        ""Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Ja eikö tämä ole suora puhuttelumuoto mitä lauseessa käytät? Jos käytetään sanaa "sinä" vastauksessa jonkun kirjoitukseen, niin mieti nyt oikein kovasti miksi vastasin siihen niin kuin vastasin. Puhu yleisellä tasolla jos et tarkoita ketään henkilökohtaisesti.

        Ja minusta tuntuu yhä, että sinä et käsitä yksinkertaisia läppiä.

        Kuka muuten sinut on nimittänyt maailman varattujen naisten moraalinvartijaksi? Muistutat ihan niitä tyyppejä Saudi-Arabiassa, jotka kepillä mätkivät hunnuttomia naisia.

        Muutenkin vaikutat tosi ehdottomalta tyypiltä. heti jos kanssasi ei ole samaa mieltä, tarkoittaa se että toinen ei muka tajua. Et sinäkään mielestäni tajua minun pointtejani. Oletko sinä sitten niin tampio, että kaikki pitää vääntää rautalangasta.

        Jos vedät tuota samaa linjaa kotona olevan /tulevan siipan kanssa, niin ei todellakaan olisi ihme jos hän etsisi helpotusta jostain muualta.

        Okei, yritä nyt ihan oikeasti jo SISÄISTÄÄ tämä asia, mitä tässä yritän sinulle, niin juuri SINULLE, tolkuttaa.


        Minä kysyin: "...nyt kun puhutaan pettämisestä, niin mitä mieltä olet seuraavasta: Olen saanut sen kuvan, että elät onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa. Eikö? Niin miltäs tuntuisi jos miehesi kaikesta huolimatta pettäisi sinua?"

        Sinä vastasit:

        "No kyllä pidän sitä hieman ongelmana jos pulssi nousee tuohon tahtiin ennen kuin sinua on lomamatkoilla petetty"

        Heh, en kykene ymmärtämään, että miten hitossa sait käännettyä keskustelun vielä takaisin minuun... Tuon täytyy olla ajatuksiltaan vajaan naisen logiikkaa. Siis ihan pakko olla. Äläkä nyt todellakaan kihise kiukusta, vaan AJATTELE mitä toinen kirjoittaa. MIETI. PLIIISS!

        Sitten kuitenkin tunnustit, että kyllä sinullakin menise herne nenään jos miehesi kaikesta huolimatta pettäisi. MIETI. MIETI.



        """Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        Ja eikö tämä ole suora puhuttelumuoto mitä lauseessa käytät? Jos käytetään sanaa "sinä" vastauksessa jonkun kirjoitukseen, niin mieti nyt oikein kovasti miksi vastasin siihen niin kuin vastasin. Puhu yleisellä tasolla jos et tarkoita ketään henkilökohtaisesti."

        Haloo, maa kutsuu!

        Niin kuin laitoin siihen edelliseen viestiini, että: "Nythän on kuitenkin niin, että kerroin esimerkkejä huonon parisuhteen syistä".
        Lisäksi kirjoitin myös selventääkseni asiaa: "Mitä et syystä tai toisesta sisäistänyt. Eikö naisen mukilointi ole mielestäsi yksi sellainen?"

        Luettelin aiemmin myös muita syitä huonoon parisuhteeseen. Mitä et jostain syystä sisäistänyt.

        Sinä kirjoitit "NO TIEDOKSI"-otsikolla seuraavaa:

        "Sama se millä motiivilla seksiä harrastetaan."

        Minä vastasin:

        "Jos nyt puhutaan lomaromansseista JA pettämisestä, niin mikä tässä asiassa on niin vaikea käsittää? Mitä vittua sinä tyrkytät jotain selitystä tyyliin "haetaan nautintoa"? Ai, olipas todellakin uutinen!!"

        Eli todellakin: nythän on kyseessä lomaromanssit JA pettäminen. AJATTELE.

        Lisäksi jatkoin:

        ">Sama se millä motiivilla sitä seksiä harrastetaan

        Niin juuri, eli vaikka ollaan parisuhteessa niin on aivan sama pettääkö vai ei. Niinkö? Jos kerran se oma parisuhde on NIIN PERKELEEN EPÄTYYDYTTÄVÄ, niin minkä helvetin takia sinä olet siinä? Lapsien takia? Huono selitys. Tottumuksesta? Vielä huonompi. Minä en ole tähänkään asti voinut elää huonossa suhteessa, enkä varmaan koskaan tule elämäänkään. On mielen heikkoutta ja ihmisen raukkamaisuutta nyhjätä parisuhteessa, jossa ei kerran saa tyydytystä!"

        Ja jos selitys on se, että mies lyö: NIIN MITÄ VITTUA SINÄ VIELÄ TEET SIINÄ SUHTEESSA!!"

        SIIS TÄSSÄ ANNOIN ESIMERKKEJÄ HUONOSTA PARISUHTEESTA! Lue vielä uudestaan, ja AJATTELE mitä mahdoin tarkoittaa.

        Uskomaton kyllä, mutta jatkoin vielä mielestäni nerokkaasti asiaa valottaen:

        "Älykääpiö taidat olla, en enää tämän ajatustenvaihdon jälkeen ihmettele, että jotkut naiset elävät väkivallan varjossa tai sietävät vuodesta toiseen pettävää miestään tai kituuttavat selibaatissa. Jotkut naiset ovat vain niin helvetin heikkoja luonteeltaan, että eivät USKALLA elää omillaan. Tai että yrittäisivät etsiä sellaista kumppania, joka todella välittää naisesta itsestään. Valitetaan vain ystäville ja yleisönosastoilla siitä, millaisia KAIKKI miehet ovat. Vaikka nimenomaan pitäisi katsoa peiliin.

        Niin, onhan se mukavampaa elää 51 viikkoa vuodessa paskaämpärinä, että voi sitten sen yhden viikon vuodessa jakaa itseään ulkomailla, pääseehän se heikko nainen näin kostamaan sille paskapää-miehelleen."

        Hitsin hitsi. Mitähän mahdoin tarkoittaa? MIETI. MIETI. MIETI.

        Olisinko edelleen viitannut siihen sinun, niin siis sinun, kommenttiin "sama se millä motiivilla seksiä harrastetaan"??



        Seuraava kommentti mielestäni osoittaa taas kerran ajatusmaailmasi (ja sen köyhyyden):

        "Kuka muuten sinut on nimittänyt maailman varattujen naisten moraalinvartijaksi?"

        En todellakaan kykene käsittämään miksi aina yrität kääntää kaikki ongelmat minuun? Mitä pahaa olen mielestäsi kaikille suomalaisille jakorasioille tehnyt (huomasithan, että puhun nyt yleisellä tasolla)? Onko pettäminen sinusta OK?

        Kuka muuten on nimittänyt sinut (huomasithan!) puolustamaan kaikkia kumppaniaan pettäviä naisia?
        Tästä kuitenkin herää kysymys, että SINÄ taidat olla sellainen nainen, että hyppäät kyllä vieraaseen petiin jos sopiva tilanne tulee. Oletko? Miksi pettäisit miestäsi? Kerro esimerkki/esimerkkejä niin voidaan vertailla tietoja. Onko sinulla muuten ollenkaan miestä? Onko miehesi kuitenkin kaikkea muuta kuin "unelmien prinssi"? Siksikö olet niin kärkkäästi puolustamassa pettäviä naisia? Siis siksi, että todennäköisesti itse lukeudut pettäjiin?

        KERRO KERRO! :D
        ----------------------------------------------

        Kaikille muille: Kyllä miehissäkin on pettäjiä, ei vain naisissa.


      • Wade
        elämälläsi... kirjoitti:

        ...mitä haluat.

        Jätit sitte kommentoimatta tohon kysymykseen että onko tuollainen käytös muka normaalin ajatusmaailman omaavan naisen käytöstä?


      • -aleyna-
        katya kirjoitti:

        En alunperin omasta mielestani osallistunut keskusteluun henkilokohtaisella tasolla. Tosin totta on se etta olen rakastamani ihmisen loytanyt lampimasta maasta ja vielapa turistirysasta. Aluksi se oli lomaromanssi, mutta aikaa myoten tilanne muuttui ja nyt se on mielestani yhteiselama.Ja taas joku kohta kirjoittaa. etta ala vaan tuo sita suomeen. Voin lohduttaa, etten ole tuomassa, koska olen itse suomesta muuttanut mieheni luo ja en kylla kaipaa sita asenteiden takapajumaata ollenkaan.Edelleen olen sita mielta,etta varattujen ihmisten lomaromanssit ovat kumppania halventavia ja ei pitaisi ryhtya sellaiseen.Vapaat ovat asia erikseen,itsekin asian kokenut ja voin suositella sita lampimasti.Koittakaa suomimiehet lahestya tata asiaa ja naisianne vahan eri tavalla, jos huolestutta vaimoja ja tyttoystavia matkalle paastaa lomaromanssejen pelossa. Hyvassa suhteessa ei lomaromansseja kaivata,vai

        Merhaba :)
        Olen ihan ekaa kertaa näillä sivuilla, ja huomasin kirjoituksesi. Enkä tosiaan tiedä mitä näillä sivuilla on aikaisemmin kirjoitettu taikka kommentoitu. Mutta ymmärsin että säkin olet löytänyt suuren rakkautesi ulkomailta? Peräti Turkista????
        Jos näin, niin mullakin on siihen story kerrottavana. Itse olen ollut yli 4 vuotta naimisissa turkkilaisen kanssa ja meillä on 2 yhteistä lasta. Kaikki tosiaan alkoi aikanaan ihan lomaromanssista... Asuimme vuoden päivät yhdessä mieheni kotimaassa, ja nykyään jo Suomessa.
        Mieheni on kotiutunut suomeen ylättävän hyvin ja edelleen käymme säännöllisesti turkissa lomailemassa ja sukuloimassa,
        Jos olet kohtalon toveri, olisi kiva vaihtaa ajatuksia.....

        -Aleyna-


      • katya
        -aleyna- kirjoitti:

        Merhaba :)
        Olen ihan ekaa kertaa näillä sivuilla, ja huomasin kirjoituksesi. Enkä tosiaan tiedä mitä näillä sivuilla on aikaisemmin kirjoitettu taikka kommentoitu. Mutta ymmärsin että säkin olet löytänyt suuren rakkautesi ulkomailta? Peräti Turkista????
        Jos näin, niin mullakin on siihen story kerrottavana. Itse olen ollut yli 4 vuotta naimisissa turkkilaisen kanssa ja meillä on 2 yhteistä lasta. Kaikki tosiaan alkoi aikanaan ihan lomaromanssista... Asuimme vuoden päivät yhdessä mieheni kotimaassa, ja nykyään jo Suomessa.
        Mieheni on kotiutunut suomeen ylättävän hyvin ja edelleen käymme säännöllisesti turkissa lomailemassa ja sukuloimassa,
        Jos olet kohtalon toveri, olisi kiva vaihtaa ajatuksia.....

        -Aleyna-

        Joo,edelleen olen samassa suhteessa,turkissa ja tarkemmin marmariksessa.Olisi hauska vaihtaa vaikka sahkoposti osoitteita,taalla vahan onnetonta taa keskustella,kun asiatonta p.....
        niin paljon liikenteessa...Mun osoite [email protected] meilia,jos haluat,tarkistelen postini ihan paivittain ja vastailen.....Ois kiva tosiaankin vaihtaa ajatuksia


    • jotka

      ensin haukkuu kaikki lomaromanssit on sitte perusjakorasia tai peruspanomies, nyt puolustaa yli-innokkaasti kaikkia keillä on/ollut lomaromanssi. Kyllä olette surkeeta porukkaa.

    • tähän

      ketjuun. Ei muuta.

    • täältä

      Suomi ei ole enää sama maa mikä oli 50-luvulla kun mentiin naimisiin ja kärsittiin 50 vuotta yhdessä saman katon alla saman ihmisen kanssa a la Matti ja Mervi, toimi sitten suhde tai ei. Se pitää vain hyväksyä. Jokainen etsiköön sopivan partnerin itselleen mistä löytää. Jotkut etsii kauemmin, toiset löytävät nopeasti. Toiset pysyy yhdessä hampaat irvessä, vaikka tekee mieli tappaa toinen, toiset ottavat lusikan kauniiseen käteen ja tajuavat lopettaa kun ei toimi.

      mutta irtosuhteet pelkästään seksin takia on kyllä kyseenalaista. Minun mielestä jokin mikä kuuluu jenkkisarjoihin, eikä ihmistä kunnioittavaan elämään. Njoo.

    • moo

      kaverihan on vaan selkeesti ollu ilman jo vuodesta 1964. nooh, onneks on aina olemassa näitä suomi24:n kaltaisia foorumeita, jonne voi purkaa pahaa oloaan. korkeemmat voimat olkoon kanssasi elämäsi surussa.

    • uhuh

      Olipa hulluja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Kyllä minä nauran paskasta naurua...eräälle miljonäärien metsästäjättärelle, hah.
      Ympäri maailmaa kokee kuulemma yhden illan juttuja, jotka eivät merkkaa mitään, mutta jos vaan on vähänkään titteliä sekä paksumpaa lompakkoo, niin takertuu kaveriin kuin mustekala.
      Oli rahakas Australian mies joka jätti ym. kun nai tarpeekseen viikon....hah...
      Viimeisin joku "dippis"....äijä narutti jo valmiina naimisiin menevää hyväuskoista jälkeenjäänyttä vanhaapiikaa.
      Kuka mitättömän Anniantavaisen vaihtaisi diplomaattiseen perheeseensä.
      Panopuuksi lahna kelpasi, sitten vaan hyi...hyi...ja hyvästi.
      Yritti naimisissa olevaa rikasta miestä itselleen...hahahahahahahahah

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe