Lähentely

Toni

Saattaa kuulostaa oudolta, mutta koulussa eräs luokallamme oleva tyttö lähentelee minua. Tyttö on minua hieman pitempi, ja joittenkin mielestä ehkä liian lihava, mutta minun mielestä seksikäs. Tyttö on ilmeisesti huomannut katseeni, ja ilmeisesti kiusallaan/leikillään lähentelee, koskettelee ja on painautuu vasten.

Tätä tapahtuu paljon, esimerkiksi syysloman jälkeen viime viikolla hän tuli ennen tunnin alkua aivan lähelle ja laski kätensä olkapäälleni, ja siitä hitaasti alaspäin rinnalleni, katsoen kokoajan silmiin. En kestänyt sitä, ja minulla rupesi seisomaan hänen reittään vasten. Silloin hän hymyili voitonriemuisesti ja astui pois tieltä ja käveli kauemmas. Siinä sitten seisoin luokan edessä, muitten osoitellessa etumustani ja hihitellessä. Nolostuttaa uskomattoman paljon. Tällaista on jatkunut koko kahdeksannen luokan ajan :(

19

6909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähis

      se on luonnollista. "Luonto" vetää puoleensa.
      Kuitenkin, ennenkuin tilanne menee pahemmaksi, kerro jollekin luottoaikuiselle asiasta. Menette yhdessä reksin luo, sen velvollisuus on puuttua asiaan.
      Kai se seksuaalinen häirintä on kielletty siinä missä muukin häirintä ja kiusaaminen.
      Älä vaan rupea kavereille leuhkimaan olemattomilla, pian olet itse pulassa sen asian kanssa.
      Mene ja kerro vaikka terkkarille, hän on ammattilainen.

      • Toni

        Ihmettelen vaan.


    • jean-e

      xD Voi hitto.No ekkö ois ite nauranu jos jollaki sun luokkalaisella pojalla ois seissy koko luokan ees? :D

      • lähis

        sitä tarviit ittekkin sitä seisokkia ennemmin tai siis oikeestaan myöhemmin. Siinä ei ole mitään nauramista, ei niin yhtään mitään.
        Sitten myöhemmin voi päästä itku, kun sitä seisokkia ei ole.
        Mieti vähän.


    • kokki

      Siis tommoselta akalta luulot pois. Nolaa se joskus oikeen kunnolla, tai sano ainanki jos se viel tulee hiplaa et lopeta toi kuvottava lähentely. Vastenmielistä sanon minä, kaikkien koskemattomuus on turvattava.

    • tapaus

      sovitte tapaamisen ja sitten menette jonnekkin sovittuun,sopivaan turvalliseen paikkaan ja nussiskelette vähän! paneskelu on mukavaa, tiedän sen kokemuksesta... :)

      • Toni

        Onhan se ehdottanut tollasta, varmaan vaan leikillään. Ujostuttaa ihan älyttömästi. Sitäpaitsi tää tyttö on mua isompi ja vahvempi, eihän siitä mitään tule. Mitä tapahtuu kaksin suljetussa tilassa jos julkisellakin paikalla on tollasta??? Kuitenki sitoo johonkin kiinni tai muuta inhottavaa!


      • namiiima
        Toni kirjoitti:

        Onhan se ehdottanut tollasta, varmaan vaan leikillään. Ujostuttaa ihan älyttömästi. Sitäpaitsi tää tyttö on mua isompi ja vahvempi, eihän siitä mitään tule. Mitä tapahtuu kaksin suljetussa tilassa jos julkisellakin paikalla on tollasta??? Kuitenki sitoo johonkin kiinni tai muuta inhottavaa!

        itseäni isompi ja vahvempi tyttö sitoo mut jonnekkin missä kukaan ei kuule ja sitten alistaa ja nipistelee nänneistä ja ottaa suihin, imee mällit ja ahhhh! seisooo!


    • lurpsista

      aaahhhh... mää ainaki nauttisin jos joku sexikäs tyttö tulis tollain lähentelemään! aijai! rupes ihan seisomaan kun ajatteleekin!

    • ahh ahhh ahhhaaha

      purista sitä tissistä, köyräise alapäästä tai taputat pyllylle :) se tykkäis!

    • ..........

      Tee rikosilmoitus seksuaalisesta häirinnästä.

    • provoscanner

      äläs provosoi :'(

    • wertuers

      Soita poliisit tai kerro opettajille.

    • märkäpimpsa

      HÖH.!!!! Senhän tekee mieli sun "MOLOA" !!!!! Kirottu se,joka ei kiimaista auta !!!! Tehkää toisenne tyytyväiseksi-naikaa....... Paineet pois sultakin-se on NANNAA puuhaa !!!!!!

    • Panoakaipaavaa

      Aahh. Tekispä joku mullekki tollain

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe