KAUPAN ALAN TES/ TUNTIPALKKA

meikkiz

HEI! Vaateliikkeessä olen myyjänä mutta kirjallista työsopimusta ei ole tehty... Paljonko on normaali kaupan alan TES- palkka, mollin sivuilla luki aikoinaan ko. paikan kohdalla palkasta, että TES:n mukaan?? auttakaa!

4

20926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölliäine

monesta asiasta. Esim. missä olet töissä (siis paikkakunnasta) ja vuosista joita olet ollut kaupassa töissä ja koulutuksesta. Itse olen kaupassa, ekaa vuotta, ilman koulutusta alalle,ja itä-suomessa, saan siis 6,9e/tunti (harjoittelijan palkka vielä) ja iltlisät jotain 3,83 e/tunti klo 18 jälk. ja lauantailisät 4,98e/tunti lauantaina klo 13 jälk. Ja sunnuntaina tietty tuplapalkan. Pääkaupunkiseudulla palkat isompia. Kysy PAM:ista palkat, kertovat kyllä, varsinkin jos (ja toivottavasti) kuulut liittoon.

• täällä pääkaupunkiseudulla

Tuntipalkka on 8,88€, iltalisä 4,09€ ja launtailisä 5,34€.

• räknää
      • kaupparatsu

JeP! Hoida tosiaan kuntoon kirjallinen soppari!! Itselle kävi aikoinaan opiskeluaikana Oulussa paikallisessa hypermarketissa siten, että siellä ei tehty opiskelijoille kirjallisia sopimuksia. Juuri ennen kesää kauppias vaan tylysti ilmoitti, ettei olekaan töitä..vaikka suullisesti näin oltiin sovittu..Mutta siinä oli onni onnettomuudessa,sain sitten paremman paikan vieressä olevalta kilpailijalta!!!! Ja kirjallisen sopimuksen kanssa!! Terveiset Ouluun A ja R... L..lle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      40
      1683
    2. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      13
      1277
    3. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      148
      1137
    4. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      167
      1122
    5. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      69
      1106
    6. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      3
      1106
    7. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      67
      1014
    8. P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?

Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka
      Imatra
      15
      957
    9. Eli sä nainen

Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      51
      948
    10. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      57
      934
    Aihe