HEI! Vaateliikkeessä olen myyjänä mutta kirjallista työsopimusta ei ole tehty... Paljonko on normaali kaupan alan TES- palkka, mollin sivuilla luki aikoinaan ko. paikan kohdalla palkasta, että TES:n mukaan?? auttakaa!
KAUPAN ALAN TES/ TUNTIPALKKA
4
20828
Vastaukset
- ölliäine
monesta asiasta. Esim. missä olet töissä (siis paikkakunnasta) ja vuosista joita olet ollut kaupassa töissä ja koulutuksesta. Itse olen kaupassa, ekaa vuotta, ilman koulutusta alalle,ja itä-suomessa, saan siis 6,9e/tunti (harjoittelijan palkka vielä) ja iltlisät jotain 3,83 e/tunti klo 18 jälk. ja lauantailisät 4,98e/tunti lauantaina klo 13 jälk. Ja sunnuntaina tietty tuplapalkan. Pääkaupunkiseudulla palkat isompia. Kysy PAM:ista palkat, kertovat kyllä, varsinkin jos (ja toivottavasti) kuulut liittoon.
- täällä pääkaupunkiseudulla
Tuntipalkka on 8,88€, iltalisä 4,09€ ja launtailisä 5,34€.
- räknää
http://www.pam.fi/mp/db/material_folder/x/IMG/12959:11842/file/Kaupanpalkkataulukot2005-2006.pdf
Koitahan nyt saada itsellesi kirjallinen työsopimus, ihan omaksi parhaaksesi... Ihan oikeasti.- kaupparatsu
JeP! Hoida tosiaan kuntoon kirjallinen soppari!! Itselle kävi aikoinaan opiskeluaikana Oulussa paikallisessa hypermarketissa siten, että siellä ei tehty opiskelijoille kirjallisia sopimuksia. Juuri ennen kesää kauppias vaan tylysti ilmoitti, ettei olekaan töitä..vaikka suullisesti näin oltiin sovittu..Mutta siinä oli onni onnettomuudessa,sain sitten paremman paikan vieressä olevalta kilpailijalta!!!! Ja kirjallisen sopimuksen kanssa!! Terveiset Ouluun A ja R... L..lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714