Helppiä kaiwattais. Koneeni sai jonkun ötökän tossa viimeviikolla vaikka siinä olikin Ad-aware ja antivir asennettuna ja päivitettynä. No kun en pahemmin lontoota ymmärrä niin hain siihen lisäksi vielä F-securen ja Spywareguardin. Nyttemmin ötökät on lakannu kummittelemasta muuten mutta työpöydän asetuksia hallitsee joku muu kuin minä. Taustakuva on muuttunut yksiväriseksi (tosin värin saan vaihdettua haluamakseni), mutta taustakuvaa en saa asennettua tai siis jos kaappaan kuvan esim netistä ja asetan sen taustakuvaksi käväisee tämä kuva työpöydällä koneen käynnistyksen yhteydessä ja sitten tausta muuttuu taas yksiväriseksi. Työpöydän asetuksista tilannetta ei saa korjattua. Ja mitäköhän minun nyt pitäisi tehdä että pääsisin oman työpöytäni herraksi?
Onko mut kaapattu
7
679
Vastaukset
- ...
Siinä on taas todiste, ettei Windows sovi aloittelijallle. Yritä saada joku tietokoneista ymmärtävä tuttavasi asentamaan sinulle esim. linuxin, niin voit surffailla huolettomin mielin.
Tai jos sinulla on hieman rahaa, niin myy koko pc pois ja osta helppokäyttöinen ja turvallinen Apple. - kuule
active desktop pois käytöstä, niin johan paranee.
- AiiiWan alussa
Ton activen saa eliminoitua?
- paneeli
AiiiWan alussa kirjoitti:
Ton activen saa eliminoitua?
-> näyttö -> web-kieleke ja sieltä ruksi pois kohdasta active desktop.
Nimet voi olla vähän erilaisia kun mulla on lontoon murteella oleva versio.
- pitäähän
ne ajaakkin ne skannaukset, ja toisekseen asenna Spywareblaster sinne koneelle. Vielä CCleaner, jolla voit puhdistaa. Mulla nämä AdAwaren lisäksi, ei örkkejä.
- ettäon
ilmoita poliisille jos sut on kaapattu.kaappareita on on olemassa.
- tavalla
se on kaapattu?onkohan se kone jossain ufossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347