Niin että mun mielestä Tiina on ihan uskomaton juro! eilen ku Mika kasteli sen, ni se vaa "nauro"(eli suunnilleen itki), ja juoksi pois. sit meni sinne huoneesee selittää että:
" no ei ollu kivvaa. ei se miust ollu kivvaa. minä kyllä sanoin että haista paska mutta mutta mutta, se ei ollu kivvaa, nää vaatteetki kastu, ei ollukivvaa. ja mika on pelottava humalassa, ja vielä kaikille tiedoksi, se ei ollu kivvaa."
Aaaarrg... ärsyttävä tosikko. Ja ne ei edes ollu sen vaatteita!
No tää oli mun mielipide, mut jos nyt muilla on haukuttavaa ni haukkukaa!
Tiina
5
894
Vastaukset
- ei omia vaan lainattuja
niin naisen logiikkahan on siis, et omii ei pilata mut lainatut kamat saa pilata.
- Down-Under
Sä olet hiljainen ja
kovin synkkä kun sut varjoissa nään
kesäisen yön yksinään
Me luodut toisillemme oltiin niin luulit kai
katkerana välttelet nyt katsettain
Mua kaivata saat, katsoa saat
vaikka en ollutkaan se oikea
Sikaprinsessaa sä oottaa saat
Vaikka päivies päähän koskaan et sellaista löydä
Sikaprinsessaa ei ollutkaan
Vain pieniä hyviä hetkiä jotka sä itsekin kai nyt näät
Tän yhden viimeisen yön sulle antaa mä voin
huomaatko nyt katoavaa kaikki on.
Pian unohdat sinäkin toisen kanssa nää tiet kuljet ja me
hymyillään kun kohdataan
Kaivata saa, katsoa saa
vaikka ei enää me tunnetakaan
Sikaprinsessaa...
Ja kun viimein sä ymmärrät
silloin jo myöhäistä on
Sikaprinsessaa... - ole kivaa
Mie en sit pitäny tosta.
Mie olisin halunnu leipoo.
Mie pelkäisin kaljua miestä pimeässä.
Mie annan X:lle kaks pistettä siks, kun mie en tykänny että se...
Mie en tykkää että.
Kuka tamperelainen puhuu noin,
ja miks menee tonne valittaan, pysyis kotonaan tuttujen juttujen ja kavereiden kanssa. - olen
minä!mun mielestä tiina on suomen bb:n kolmanneksi paras asukki!ja huom.tää oli vaan mun mielipide et älkää heti alkako repiin hiuksia päistä!
- kyllä alan
hiukset irti vaa! sulta ja tiinalt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060