Olit minulle enkeli,
nostit minut maasta.
Kun tuntui että en
jaksa nousta.
Sydämeni oli haavoilla,
rikki revittynä.
Annoit lääkettä haavoihin,
voitelit sydäntäni sanoilla.
Sait minut uskomaan,
että olen tärkeä.
Opetit minut elämään,
vaikka sait taas sieluni säröille,
sait minut vahvemmaksi.
Kerta kerralta sydämeni vahvistuu,
ja nyt olen avoin elämälle.
Olit minulle enkeli,
vaikka et ollutkaan vapaa.
Vapautit minut,kiitos siitä.
Olet vieläkin enkeli minulle.
Olit enkeli minulle.
11
592
Vastaukset
- Helmikankare
Enkeleitä, runosi kaltaisia, niitä tarvittaisiin paljon enemmän. Kauniisti kirjoitit.
Hyvää Sunnuntaita Sinulle! - Lio
enkelin, pidän enkelirunoista ja tämä oli hieno
saa paljon aikaan,
Kiitos kauniista sanoistasi ,
tiedän että ne tulee sydämestä,kaikki eivät ymmärrä.Enkeleitä sinun päivääsi.
- SH-78
Jos se oliski halunnu seukata sun kanssa? Ei toisii käytet tolleen hyväks että ei selvitet mitä se haluu ei kai se sul mikää enkeli halunnu ol vai oliks sä sil piru? Jolleenki ittees täyn olevalt kuulostat likaks tai oot viel nuori. Toivottavasti sen tunteet on finito jos huomas mikä sä oot kun vaa käytit sitä jätkää omii haavoihis, eik ollu lainkaa tunteit siihe et olisit funtsinu häntki? V.....aa ääliöt
- jpntar1
havahdutti minut ajattelemaan sitä, mitä tarkoitetaan naisenkin tunteuden hyväksi käytöllä..onko se tätä, mistä kirjoitit, koska mieshän oli runossasi varattu..? Enkeleitä on..mutta satuttavatko ne toisen sydäntä?
- Joku jostakin..
On tosi kaunis..
- Runoniccari
Kauniit sanat saavat ihmeitä aikaan, vastoinkäymiset voi kääntää vahvuudeksi
kaikki on kääntynyt hyväksi
Onnea elämään,hyvää sunnuntaipäivän
jatkoa sinulle:))ymmärsit runoni,kaiken voi kääntää vahvuudeksi
kun sen ymmärtää, sinä ymmärsit ,siitä suuri kiitos sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069