Kun haluaisin ladata joitain juttuja the sims recoursesta. Varsinkin se yksi kruunu tuolta:
http://www.thesimsresource.com/items/ts2glasses.php
Tiedän kyllä, että mun pitää lataa myös se meshi, mut kun en nää missään painiketta download. Ja kuvaakin klikkaamalla se kuva tulee vain suurennettuna. Mistä sen siis voi ladata?? Voisko joku toosi kiltti auttaa??
Miten lataan??
5
326
Vastaukset
- unohda
kyl siel jossain pitäis lukee se download, jos ei lue niih sitä ei voi sit lataa...
- zimss
se on just sellanen paikka mist pitäis voida lataa
- Elia
Oletko rekisteröitynyt tuonne sivulle?
Minä yritin ladata tuolta, mutta sivu näyttäisi tarvitsevan rekisteröitymistä.- zimss
Oon rekisteröityny sinne...mut ongelma selvis jo..:)
Kun ne jotkut vaatteet on maksullisii niin pitää(siis pitää olla rekisteröityny) valita sieltä reunasta se "all free", niin tulee kaikki ilmaset vaatteet:) Nyt oon jo ladannu sielt joitain hienoij..:) Suosittelen..=) - on...
zimss kirjoitti:
Oon rekisteröityny sinne...mut ongelma selvis jo..:)
Kun ne jotkut vaatteet on maksullisii niin pitää(siis pitää olla rekisteröityny) valita sieltä reunasta se "all free", niin tulee kaikki ilmaset vaatteet:) Nyt oon jo ladannu sielt joitain hienoij..:) Suosittelen..=)Nuo lukitut on maksullisia jos ei niitä pääse lataamaan vaikka on rekisteröityny-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060