Eikö täällä lisäkseni ole yhtään ammatinvalintaansa tyytyväistä päiväkodin aikuista eikä yhtään lastensa hoitoon tyytyväistä vanhempaa? Kauheaa ruikutusta! Kyllä epäkohtiakin on paljon, muttta ei ne toinen toisiaan syyllistämällä parane. Usemmat päiväkodit ovat mukavia sekä hoito että työpaikkoina. Vai onko mulla vaan ollut satumaisen hyvä tuuri?
Hei kaikki
6
543
Vastaukset
- ammattiin
Olen tyytyväinen päivähoidon työhön kun vaan saisi töitä!
- ovat ?
Olet siis sitä mieltä, ettei asioista saa keskustella. Ei me kaikki valittajia olla, kyllä päiväkodeissa on PALJON hyvää, sen puolen tuovat kyllä hoitajat esiin, meidän vanhempien tehtäväksi jää negatiivisista asioista keskustelu. Jos hoitajat hoitaisivat senkin puolen kuntoon, meitä ei täällä tarvittaisi.
- lh2
Ei varmastikaan alkuperäinen kirjoittaja ollut sitä mieltä, että asiosta ei saa keskustella. Mutta olisi kiva joskus lukea myös positiivista kirjoittelua meidän vaativasta työstämme. Vanhemmat useinmiten täällä palstoilla vaan valittavat ja monetkaan vanhemmat eivät varmaankaan kestäisi meidän työtämme edes yhtäkään päivää (palkka pieni, kova meteli, ei ruokataukoja, välillä ei kahvitaukoakaan [sitä päivän ainoaa] jne).
Omat lapseni ovat ihanassa päväkodissa, viihtyvät siellä, minä voin turvallisin mielin jättää heidät sinne.
Itse rakastan työtäni, en osaisi kuvitella itseäni muuhun työhön ja kokeillut olen monia ammatteja tehdastyöstä toimistoon. - vaan
lh2 kirjoitti:
Ei varmastikaan alkuperäinen kirjoittaja ollut sitä mieltä, että asiosta ei saa keskustella. Mutta olisi kiva joskus lukea myös positiivista kirjoittelua meidän vaativasta työstämme. Vanhemmat useinmiten täällä palstoilla vaan valittavat ja monetkaan vanhemmat eivät varmaankaan kestäisi meidän työtämme edes yhtäkään päivää (palkka pieni, kova meteli, ei ruokataukoja, välillä ei kahvitaukoakaan [sitä päivän ainoaa] jne).
Omat lapseni ovat ihanassa päväkodissa, viihtyvät siellä, minä voin turvallisin mielin jättää heidät sinne.
Itse rakastan työtäni, en osaisi kuvitella itseäni muuhun työhön ja kokeillut olen monia ammatteja tehdastyöstä toimistoon.Kyllä minäkin tuolla varustepuolella olin mukana keskustelussa,
kaikesta huolimatta , suuri KIITOS päiväkodin tädeille, itse en kyllä sitä työtä tekisi, olen nähnyt kun ne noin 20 lasta lähtevät ulos ja olen nähnyt kun palaavat sisään, ja jokainen lapsi on erilainen, on omat tavat ja vaatimukset, ei sitä jokainen kestäisi, siis en minä ainakaan.
Asioista vain on hyvä keskustella, välillä tulee sanottua pahastikin ( täällä ! ), mutta kyllä päiväkodeissa arvokasta työtä tehdään. - minä en
lh2 kirjoitti:
Itse rakastan työtäni, en osaisi kuvitella itseäni muuhun työhön ja kokeillut olen monia ammatteja tehdastyöstä toimistoon.tosiaan tarkoittanut, ettei keskustella saisi. Välillä vaan on niin turhaa haukkumista. Kuten esim. ne suojatyöpaikkakommentit, jotka kyllä tutuvat aika pahalta, kun vaativaan ammattiin on kovalla työllä itsensä kouluttanut ja työstään nauttii. Ihanaa, että samanmielisiäkin löytyy. Oikein mukavaa syksyn jatkoa sinulle!
- Petu
Tuo alempi viesti perhepäivähoidosta on minun kirjoittamani. Samoin tämän linkin takaa löytyy päivähoitoruikutustani:
http://www.harjavalta.info/pvhto_hvta2005.html
Voin kuitenkin sanoa, että sen jälkeen kun saimme lapsemme pois perhepäivähoidosta Harjavallan Kalevan päiväkotiin niin ei ole ollut hoidon suhteen valituksen aihetta ja päiväkodin hoitajat ovat olleet mukavia.
Kiitokset siis Harjavallan Kalevan päiväkodille lasteni hyvästä hoidosta ja asiallisesta suhtautumisesta muutenkin.
Petri Nurminen
http://www.harjavalta.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376