Mummolan vintiltä löytyi piilotettu pistooli,
ilmeisesti ukin peruja. Aseessa lukee VESTA 765.
Osaako kukaan kertoa historiaa aseesta tai mistä
löytäisin tietoa
ullakon aarre
4
1778
Vastaukset
- jpt-
mikäli ukkisi on jo kuollut,
ja ase osa perintöä,
aseeseen tulisi 6kk sisällä hakea poliisilta ainakin lupa, tai luovuttaa se poliisille.- Tinke
Ase on käytetty kyllä poliisilla, sen puolesta asia on kunnossa. Kiinnostaisi vain aseen historia, onko se kenellekkään tuttu merkki ja mistä voisin tietoa etsiä.
- Nomark
Ase on Ilmeisesti espanjalainen, peräisin 1900-luvun alkukymmeniltä. Ase on "kopio" FN 1903-mallista. Ase tunnettiin myös nimellä Ruby. Jos nyt ollenkaan olen oikeassa. Aseen arvo on siinä, että isoisäsi on omistanut sen...Rahallinen arvo ei päätä huimaa. Kuten ei useissa vanhoissa aseissa.
- rautavaara
tai työnnä hanuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata872490Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981600- 1101500
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411411Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611133Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 56929
- 45807
- 61795
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771