Mummolan vintiltä löytyi piilotettu pistooli,
ilmeisesti ukin peruja. Aseessa lukee VESTA 765.
Osaako kukaan kertoa historiaa aseesta tai mistä
löytäisin tietoa
ullakon aarre
4
1833
Vastaukset 4
- jpt-
mikäli ukkisi on jo kuollut,
ja ase osa perintöä,
aseeseen tulisi 6kk sisällä hakea poliisilta ainakin lupa, tai luovuttaa se poliisille.- Tinke
Ase on käytetty kyllä poliisilla, sen puolesta asia on kunnossa. Kiinnostaisi vain aseen historia, onko se kenellekkään tuttu merkki ja mistä voisin tietoa etsiä.
- Nomark
Ase on Ilmeisesti espanjalainen, peräisin 1900-luvun alkukymmeniltä. Ase on "kopio" FN 1903-mallista. Ase tunnettiin myös nimellä Ruby. Jos nyt ollenkaan olen oikeassa. Aseen arvo on siinä, että isoisäsi on omistanut sen...Rahallinen arvo ei päätä huimaa. Kuten ei useissa vanhoissa aseissa.
- rautavaara
tai työnnä hanuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "263999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488