Olen menossa kolmeksi viikoksi ensimmäistä kertaa hollantiin ja olisi kiva saada kaikenlaista vinkkiä!millainen sää tammi-helmikuussa?ja mis on parhaan shopping paikat?;) mikä on erityisen halpaa hollannissa mitä kannattaa ostaa? kaikenlaista vinkkiä vaan!
!?!
3
713
Vastaukset
- Nina
päin Hollantia olet menossa?
- ...mie...
ihan vain amsterdamiin ja tarkoitus olisi lähteä 27.1...
- jotai...
> millainen sää tammi-helmikuussa?
... no sanotaan, että villapaita, sateenvarjo ja nahkatakki ei ole mitenkään liioittelua... tai saappaat...
> mis on parhaan shopping paikat?
Mitä haluat shoppailla?
> mikä on erityisen halpaa hollannissa
Amsterdamissa??? Salli mun nauraa :-D
> mitä kannattaa ostaa?
Kotiin viemisiksi juustoa - lähetä vaiks postissa, kulkee nopeammin ja halvemmalla täältä sinne kuin päinvastoin.
Kolme viikkoa on ihan vakavasti sen verran aikaa, että kerkiät tämän kylän kyllä nähdä. Ei tämä ole juuri Stadia isompi. Turisteja enemmän, siin se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913