suzuki R 50

ostakaaaa

mulla ois paljo suzuki R 50:in osia myytävänä

23

1243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärrä

onx sulla siihen sellasta tavallista putkee ja tai ehjää penkkiä..missä päin asut

• r

ei oo ku puolikas putki ku se paska katkes kesken matkan. penkki kyllä löytyy asun kuopiossa

• Ärrä
        r kirjoitti:

ei oo ku puolikas putki ku se paska katkes kesken matkan. penkki kyllä löytyy asun kuopiossa

tota..onx sull kuvia siitä putkesta tai penkistä..missä kunnossa se penkki on

• ärrän omistaja
        Ärrä kirjoitti:

se putki on niinku siitä suurin piirtein keskeltä poikki sen paksun mötikän jälkeen.penkki on ihan hyvä siihe on ite tehty se päällys semmosest vähä vaaleen sinisestä auton penkki nahkasta (iha kohtalaisen siisti) mistä päi oot?

• ärrän omistaja
        Ärrä kirjoitti:

mulla ois kaikkee muutakii osaa vanteita,katteita,rungon osia

• Ärrä
        ärrän omistaja kirjoitti:

mulla ois kaikkee muutakii osaa vanteita,katteita,rungon osia

missä kunnossa katteet on???

• ärrän omistaja
        Ärrä kirjoitti:

missä kunnossa katteet on???

ne on ihan kohtalaiset. Taka kate on vähä huono pientä lohkeilua

• pertti

mulla on kaksi R:ä, ilman katteita.
      ainakin toiseen haluan katteet. sähkökaaviokin olisi hyvä, koska molempia on "Rane" viritellyt.

• R

mulla ois hyvät katteet kuopiosta

• pertti
        R kirjoitti:

mulla ois hyvät katteet kuopiosta

Ota yhteys s.postilla ja sovitaan tarkemmin. Tartten katteet ja jotain muutakin ehjää osaa.
        http://www.geocities.com/pertinsivu

• R
        pertti kirjoitti:

Ota yhteys s.postilla ja sovitaan tarkemmin. Tartten katteet ja jotain muutakin ehjää osaa.
        http://www.geocities.com/pertinsivu

no joo minä myyn ne. Missä päin asut ja paljoko voisit maksaa niistä ja mitä katteita tarviit.Mikä se sinun sähköposti osote on.Iha siistit sivut sulla. On tuo ärrä kyllä vähä kankeen näköne ilman katteita

• pert
        R kirjoitti:

no joo minä myyn ne. Missä päin asut ja paljoko voisit maksaa niistä ja mitä katteita tarviit.Mikä se sinun sähköposti osote on.Iha siistit sivut sulla. On tuo ärrä kyllä vähä kankeen näköne ilman katteita

tarvin katteet ja ehkä muutakin. ota email yhteys.
        [email protected]
        p

• R
        pert kirjoitti:

tarvin katteet ja ehkä muutakin. ota email yhteys.
        [email protected]
        p

mitä muita osia tarviisit???????

• pertti
        R kirjoitti:

mitä muita osia tarviisit???????

katteiden lisäksi mm. etulyhty, jarrupalat?, etujarrun kahva kokonaan. Hinnasta riippuen kaikkea varaosiksi. ota yhteys: [email protected]

• r
        pertti kirjoitti:

katteiden lisäksi mm. etulyhty, jarrupalat?, etujarrun kahva kokonaan. Hinnasta riippuen kaikkea varaosiksi. ota yhteys: [email protected]

joo...paljoko sinä voisit makasaa katteista????????? Ja niistä muista mitä nyt löytyy

• mop

voitko kertoo mulle ärrän jarrupalojen tuote numberin??? kun päästettiin entiset irti eikä löydy minsttään

• mop

nii unohin sähköpostin

• åäå

oisko sulla etu lokaria

• olisko
    • Nimetön

Onko vakiovärisiä katteita, tankkia ja etulokaria myynnissä...paljon ois hinta?

• Nik5u

Onko ärrän vanteita? hinta?
      Årrän takahaarukka jousella? Hinta?
      Ärrän etujarru sysdeemi? Hinta?

Jos on nii mailaile ja mailaile kuvia.

• ärrärider

Ärrän katteita olis hakusessa. Vakio väriset ja tarraset? jos löytyy ota yhteyttä [email protected]

• pärisiä ostaja

ostaisin suzuki r:n osia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      125
      1225
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      876
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      82
      826
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      798
    Aihe