huomenna pitää mennä kuoluun taas pää selvänä, se on iso suoritus, eikä edes pientä maistelua frendiltä, joka tarjois vain huikan, ja se juoma saa mut samallailla laulamaan, kun kuikan...
(olipa hyvä rakkaus runo) *hyvin romantinen*
*krhöm. Tosi romanttista
sukka/kalevi/ pulla sorsa 4
3
240
Vastaukset
- kaunis eli enkuli
koponen laulaa/kuullostaa mun korvissa kauniimm/in/alta kuin mikään kuikka! *musta huono*
- sukka/kalevi sorsaksi
mä en ole tainnut koskaan kuulla koposta? mikä se on?
- enkuli tietää
sukka/kalevi sorsaksi kirjoitti:
mä en ole tainnut koskaan kuulla koposta? mikä se on?
ei ainaskaan kalevi..se koponen on hevonen. yhdes kirjassa luki että koponen on hevonen ja koppi on pankki.niistä voisi vaikka laulaa räpinki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978