Joku taso tännekin

Lauri

Lopettakaa nyt hyvät pojat tuo sielunmaisemanne levittely tällä palstalla!
Kateus ja kaunaisuus tuntuu olevan ehtymätön luonnonvara, mutta mihin sillä pyritte? Vaikka Mika näyttää nyt jäävän toiseksi, sekin on paras saavutus mihin suomalainen RR-ajaja on vuosikymmeniin pystynyt. On syytä olla iloinen ja ylpeä Mikan saavutuksesta ja lopettaa tuo älytön posken soitto!
Huomena tähän aikaan meikäläinen on jo Alicantessa ja loppuviikolla aika-ajojen alkaessa Valenciassa. Täytyy myöntää, että mieleen hiipii jatkuvasti, että jos kuitenkin Luthin kone hiipuu tai mies lippaa... Moottoriurheilussa kaikki on mahdollista, mikään ei ole varmaa ennenkuin ruutulippu on heilahtanut.

1

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

suomalaiseen kansanluonteeseen tuntuu kuuluvan jonkinnäköinen perus-alemmuudentunne, mikä näkyy täällä.. ei oikein uskota, että Kallio voisi pärjätä maailman kovimpia vastaan, vaikka se tällä kaudella on ollut tosiasia.

Kävi Valenciassa mitä hyvänsä, minulla on ainakin ollut ykköshauskaa seuratessani 125cc kisoja tänä vuonna! Olin muuten paikanpäällä v.-99, Criville kaatui silloin 500-kuutioisten kisassa ja voin kertoa, että tuskanhuuto on melkoinen, kun se lähtee 100.000 ihmisen suusta yhtäaikaa! Muutenkin tunnelma RR-kisoissa Epsanjassa on uskomattoman hieno.

Minulla on myös kumma kutina, että ehkä homma ei ole vieläkään selvä. Luthi on ottanut v.-05 lahjapisteitä jo ainakin 25 kipaletta, kenties Onnetar antaa tuomion siitä sunnuntai-iltapäivänä? Mikäli niin ihmeellisesti on käyvä, niin toivottavasti herra sitten vetäisee ihan rehellisesti ja omin avuin ulos kisasta, ettei tarvitse mm. täällä kuunnella sitä itkua "tuurimestarista".. näiden potentiaalisten itkijöiden kapasiteetti kun riittää yleensä korkeintaan viimeisimmän kisan tapahtumien muistamiseen!

Kalliolla on muuten harvinaisen vähän hävittävää, nyt on kertakaikkisen PAKKO voittaa jos vielä aikoo roikkua ohueksi käyneessä oljenkorressa. Ainakin helppoa laatia taktiikka kisaan!

Täällä on yksi joka liputtaa Mikan puolesta viimeiseen asti - enkä alennu sonnanheittoon, kävi mitä kävi, sillä sellaiseen ei ole aihetta. Joka luulee, että GP125 maailmanmestaruuden voittaminen on helppo juttu, ei oikein tajua asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      865
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      699
    4. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      54
      688
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe