Joku taso tännekin

Lauri

Lopettakaa nyt hyvät pojat tuo sielunmaisemanne levittely tällä palstalla!
Kateus ja kaunaisuus tuntuu olevan ehtymätön luonnonvara, mutta mihin sillä pyritte? Vaikka Mika näyttää nyt jäävän toiseksi, sekin on paras saavutus mihin suomalainen RR-ajaja on vuosikymmeniin pystynyt. On syytä olla iloinen ja ylpeä Mikan saavutuksesta ja lopettaa tuo älytön posken soitto!
Huomena tähän aikaan meikäläinen on jo Alicantessa ja loppuviikolla aika-ajojen alkaessa Valenciassa. Täytyy myöntää, että mieleen hiipii jatkuvasti, että jos kuitenkin Luthin kone hiipuu tai mies lippaa... Moottoriurheilussa kaikki on mahdollista, mikään ei ole varmaa ennenkuin ruutulippu on heilahtanut.

1

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

      suomalaiseen kansanluonteeseen tuntuu kuuluvan jonkinnäköinen perus-alemmuudentunne, mikä näkyy täällä.. ei oikein uskota, että Kallio voisi pärjätä maailman kovimpia vastaan, vaikka se tällä kaudella on ollut tosiasia.

      Kävi Valenciassa mitä hyvänsä, minulla on ainakin ollut ykköshauskaa seuratessani 125cc kisoja tänä vuonna! Olin muuten paikanpäällä v.-99, Criville kaatui silloin 500-kuutioisten kisassa ja voin kertoa, että tuskanhuuto on melkoinen, kun se lähtee 100.000 ihmisen suusta yhtäaikaa! Muutenkin tunnelma RR-kisoissa Epsanjassa on uskomattoman hieno.

      Minulla on myös kumma kutina, että ehkä homma ei ole vieläkään selvä. Luthi on ottanut v.-05 lahjapisteitä jo ainakin 25 kipaletta, kenties Onnetar antaa tuomion siitä sunnuntai-iltapäivänä? Mikäli niin ihmeellisesti on käyvä, niin toivottavasti herra sitten vetäisee ihan rehellisesti ja omin avuin ulos kisasta, ettei tarvitse mm. täällä kuunnella sitä itkua "tuurimestarista".. näiden potentiaalisten itkijöiden kapasiteetti kun riittää yleensä korkeintaan viimeisimmän kisan tapahtumien muistamiseen!

      Kalliolla on muuten harvinaisen vähän hävittävää, nyt on kertakaikkisen PAKKO voittaa jos vielä aikoo roikkua ohueksi käyneessä oljenkorressa. Ainakin helppoa laatia taktiikka kisaan!

      Täällä on yksi joka liputtaa Mikan puolesta viimeiseen asti - enkä alennu sonnanheittoon, kävi mitä kävi, sillä sellaiseen ei ole aihetta. Joka luulee, että GP125 maailmanmestaruuden voittaminen on helppo juttu, ei oikein tajua asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe