Tuleeko Gta liberty cityn stories pleikkari kakkoselle? Toivottavasti se tulis koska en viiti ostaa pleikkari kolmosta..!!!
Gta liberty cityn stories...
late
4
418
Vastaukset
se tulee ainoastaan sonyn käsikonsolille eli psp:lle ei playstation 2 tai kolmoselle ja tuo libertty on sama asia kuin gta 3 kakkoselle (hieman parannettuna vain)
- 123
tulee PSP:lle!
- Reiben
Minusta se tulee myös pleikka kolmoselle mut kakkoselle en tiedä mut tiedän ainakin että se tulee psp:lle mutta kuten aijemin sanoin en tiiä että tuleeko se pleikka kolmoselle
- Kielo
Jos vähän valehdellaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945422
- 564171
- 322365
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282198Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201148T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431041- 221038