http://www.surffi.net/~hannuni
eli tossa olis linkki sivuille missä on maalaamiani kypäriä.. jos jotain kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä.
[email protected]
0503251564
Lakkauksesta sen verran että sen tekee tuomolan automaalaamo koska kotikonstein sen kunnolla tekeminen on melko mahdotonta. samoin pohjatyöt on tehty tuomolan opeilla ja aineilla jotta maalauksesta tulisi laadukas.
laittelen noita kuvia lisää aina kun pottia valmistuu.
kypärän maalaus
73
23459
Vastaukset
- maksaa
mitä maksaa
- heijastus
Mitä ekassa kuvassa heijastuu visiiristä? ilman paitaa poseeraava kuvaaja?
- hannu
no riippuu maalauksesta ja väreistä ym..
jos kiinnostaa nii ottakaa yhteyttä - Esiin
hannu kirjoitti:
no riippuu maalauksesta ja väreistä ym..
jos kiinnostaa nii ottakaa yhteyttäNo pistä ny ees jotai esimerkkejä hinnoista iha tänne julkisee levityksee. Oletko sä joillekki kartingkypäriä maalannu? Paljon oot niistä pyytäny? Et tiedettäis edes vähän hintatasoa
- hannu
Esiin kirjoitti:
No pistä ny ees jotai esimerkkejä hinnoista iha tänne julkisee levityksee. Oletko sä joillekki kartingkypäriä maalannu? Paljon oot niistä pyytäny? Et tiedettäis edes vähän hintatasoa
no kyllähän se sinne 300e nurkkiin painuu..
- niuho
hannu kirjoitti:
no kyllähän se sinne 300e nurkkiin painuu..
jos tarkkoja ollaan... "Keskusteluissa ei saa markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua"
- aina löytyy joku niuho
niuho kirjoitti:
jos tarkkoja ollaan... "Keskusteluissa ei saa markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua"
no niin, tässä sitä taas niuhotetaan ,
on tämäkin topic ny parempi ku se että
tuolla haukutaan porukkaa ties miksi ,
meillä tulee kypärä maalattavaksi talvella
otan yhteyttä - killiierii
niuho kirjoitti:
turpa kii jo niuho kai Hannu saa sanoo hinnat niist sen maalamist ku niit hintoi kysyttiin potista.
- vapaa maa
killiierii kirjoitti:
turpa kii jo niuho kai Hannu saa sanoo hinnat niist sen maalamist ku niit hintoi kysyttiin potista.
Kai toi niuho tarkotti et tää koko keskustelu on sääntöjen vastanen ku täs markkinoidaa palvelua. Et puhe ei ollu pelkästää hintatiedoista. Mut ihan sama sillee, ei tää mua häiritse, et en oo ilmiantamassa. Onhan tuol muutama ilmotellu totaki et kalustoo sa ostaa pois. Parempi vaa jos ei liikaa vahdita tekemisiä.
- näiltä samoilta sivuilta
vapaa maa kirjoitti:
Kai toi niuho tarkotti et tää koko keskustelu on sääntöjen vastanen ku täs markkinoidaa palvelua. Et puhe ei ollu pelkästää hintatiedoista. Mut ihan sama sillee, ei tää mua häiritse, et en oo ilmiantamassa. Onhan tuol muutama ilmotellu totaki et kalustoo sa ostaa pois. Parempi vaa jos ei liikaa vahdita tekemisiä.
löytyy näiltä samoilta sivuilta
myös ostetaan /myydään palsta , yms.
ei tässä nyt mitään , saa sitä kaupata ,
ei siitä nyt ketään linnaan viedä
- maalauttaa
omakin kypärä. Mitä mieltä olette seuraavista paikoista?
http://mach.fi/
http://www.msstreetart.fi/
Ainakin tuo ensimmäinen on maalannut useita ja näyttäisi edulliselta.- Hyvä ja halpa
Niin, edullista voi olla. Tosin halpa ja hyvä maalaus tarkoitta kahta maalausta. Itseäni ei monikaan sivuilla näkyvistä maalauksista miellyttänyt. Uffe ja Luckydesign maalaavat sentään vähän eri tasolla. Siitä tosin saa maksaa ja siksi pidänkin mielummin kypäräni valkoisena kuin annan sitä kenenkään puol-ammattilaisen käsiin. Päätöshän on tietysti jokaisen itse tehtävissä.
- Hannu
Hyvä ja halpa kirjoitti:
Niin, edullista voi olla. Tosin halpa ja hyvä maalaus tarkoitta kahta maalausta. Itseäni ei monikaan sivuilla näkyvistä maalauksista miellyttänyt. Uffe ja Luckydesign maalaavat sentään vähän eri tasolla. Siitä tosin saa maksaa ja siksi pidänkin mielummin kypäräni valkoisena kuin annan sitä kenenkään puol-ammattilaisen käsiin. Päätöshän on tietysti jokaisen itse tehtävissä.
Tottakai uffe ja lucky maalaa jonkun verran eri tasolla ja todellakin eri resursseilla kun mä.. mutta jos tarkotat maalauksen laatua niinku lakan ja maalin kestävyyden kannalta, niin kannattaa miettiä mitä sanoo jos ei asiaan oo lainkaan perehtynyt. ja enpä oikein usko että olet..
juurikin sen takia olen kysellyt paljon neuvoja tuomolasta ja pitää sanoo että sillä ollaan kyllä oltu tosi innostuneita asiasta.. kypärien ulkonäöstä sen verran, ne on tehty ja tullaan tekemään niiden toiveiden mukaan mitä jokainen haluaa, tottakai! kaikilla ei oo sama maku ja ei toki kaikki luckyt tai uffet oo yhtä hienoja.. muutenhan ne olis kaikki samanlaisia!
en tietty voi verrata itteeni mihinkään ammattimaalariin, mutta parhaani teen enkä häpee ollenkaan myöntää että kypärät on mun itse maalaamia vaikka olis uffen potta vieressä..
mutta nykyään jos haluaa erottua massasta nii pidäppä ihmeessä valkoinen kypärä, näkyy varmasti.. - miehen
Hannu kirjoitti:
Tottakai uffe ja lucky maalaa jonkun verran eri tasolla ja todellakin eri resursseilla kun mä.. mutta jos tarkotat maalauksen laatua niinku lakan ja maalin kestävyyden kannalta, niin kannattaa miettiä mitä sanoo jos ei asiaan oo lainkaan perehtynyt. ja enpä oikein usko että olet..
juurikin sen takia olen kysellyt paljon neuvoja tuomolasta ja pitää sanoo että sillä ollaan kyllä oltu tosi innostuneita asiasta.. kypärien ulkonäöstä sen verran, ne on tehty ja tullaan tekemään niiden toiveiden mukaan mitä jokainen haluaa, tottakai! kaikilla ei oo sama maku ja ei toki kaikki luckyt tai uffet oo yhtä hienoja.. muutenhan ne olis kaikki samanlaisia!
en tietty voi verrata itteeni mihinkään ammattimaalariin, mutta parhaani teen enkä häpee ollenkaan myöntää että kypärät on mun itse maalaamia vaikka olis uffen potta vieressä..
mutta nykyään jos haluaa erottua massasta nii pidäppä ihmeessä valkoinen kypärä, näkyy varmasti..puhetta
- F250
Hannu kirjoitti:
mutta nykyään jos haluaa erottua massasta nii pidäppä ihmeessä valkoinen kypärä, näkyy varmasti..En halua sen enempää arvostella ulkonäköä tai kokemusta, vain tehdä kysymyksen ja ehkä antaa ajattelemisen aihetta.
Eli onko kuvassa http://www.surffi.net/~hannuni/Arai2HNGFX.jpg olevassa kypärässä jäänyt "kokkare" siihen siniseen kohtaan mistä ikkunan valo heijastaa eli Arai -logosta kaakkoon? Kuva ei heijastuksineen anna oikeutta koskaan maalauksille, joten siksi täytyy kysyä.
Eli juuri tuollaiset tarkoittaa omassa luokituksessani laatua. Jos kypärästä ei noita epätasaisuuksia löydy, niin silloin voidaan sanoa teknisesti laadukkaasta maalauksesta. Toki lakkaus ja maalin kestävyys kuuluu samaan sarjaa, mutta harvemmin paremmillakaan maalareilla maalit ilman välihiomisia valmiiksi asti tulee.
Oma kypäräni löytyy osoitteesta http://www.teamlaine.com/images.asp?cat=20
Sitä ei ole maalannut perinteinen kypärämaalari, vaan taidemaalari täysin käsivaralta (ei siis sapluunoilla). Juuri tuon käsivaraisuuden takia en täysin tyytyväinen ole teksteihin, mutta kuvaan kyllä todella tyytyväinen. Luulen tuonkin jo erottuvan muuten kirjavasta massasta. Kun vielä auto ja ajopuku on samaa värisävyä, niin kokonaisuus ainakin erottuu. - Jussi Kohtala
F250 kirjoitti:
En halua sen enempää arvostella ulkonäköä tai kokemusta, vain tehdä kysymyksen ja ehkä antaa ajattelemisen aihetta.
Eli onko kuvassa http://www.surffi.net/~hannuni/Arai2HNGFX.jpg olevassa kypärässä jäänyt "kokkare" siihen siniseen kohtaan mistä ikkunan valo heijastaa eli Arai -logosta kaakkoon? Kuva ei heijastuksineen anna oikeutta koskaan maalauksille, joten siksi täytyy kysyä.
Eli juuri tuollaiset tarkoittaa omassa luokituksessani laatua. Jos kypärästä ei noita epätasaisuuksia löydy, niin silloin voidaan sanoa teknisesti laadukkaasta maalauksesta. Toki lakkaus ja maalin kestävyys kuuluu samaan sarjaa, mutta harvemmin paremmillakaan maalareilla maalit ilman välihiomisia valmiiksi asti tulee.
Sitä ei ole maalannut perinteinen kypärämaalari, vaan taidemaalari täysin käsivaralta (ei siis sapluunoilla). Juuri tuon käsivaraisuuden takia en täysin tyytyväinen ole teksteihin, mutta kuvaan kyllä todella tyytyväinen. Luulen tuonkin jo erottuvan muuten kirjavasta massasta. Kun vielä auto ja ajopuku on samaa värisävyä, niin kokonaisuus ainakin erottuu.Kypäräsi on varsin hieno. Varsinainen taideteos. Ongelmana tälläisissä maalauksissa vain on se, että ne näyttää mielestäni aika karseilta ajaessa, kun niistä ei saa mitään selvää. Mutta paikallaan pysyessään saa oman arvonsa näkyviin :).
- F250
Jussi Kohtala kirjoitti:
Kypäräsi on varsin hieno. Varsinainen taideteos. Ongelmana tälläisissä maalauksissa vain on se, että ne näyttää mielestäni aika karseilta ajaessa, kun niistä ei saa mitään selvää. Mutta paikallaan pysyessään saa oman arvonsa näkyviin :).
Niinhän se on että jos kuvista saa selvää ajovauhdissa niin vauhtia on ollut liian vähän. ;)
Tavoitteena meillä onkin ollut että ajaessa pääväri erottuu ja yksityiskohtia katsellaan sitten varikolla. - Matti Puhakka
Hyvä ja halpa kirjoitti:
Sulla oli hyvä kannustus Hannulle.
Olisko kateellista, kun on kaveripiireissä joku joka uskaltaa ja on vielä siinä hyvä.
et varmaan ota itse mitään riskejä elamässäs se sopii varmaan sulle, mutta varmaan kun ammattia haet niin liukuhihnalle kellokortin varaan vaan on varmaan ainoa paikka että ei tarvi ajatella ja pelätä kannattaako tää, sillä työnantajasi ottaa riskit.
Hannulle hyvää menestystä ja voit olla varma, että maalaamasi kypärät ovat varmaan hyvin esillä ensi kesänä ja se poikii lisää hommia.
Voit olla ylpeä itsestäsi, että olet ottanut riskit ja sinun tapauksessa se kannatti,
Kaikki ei pysty maalaamaan ja osa ei edes teippaamaan. joten älä välitä huonosta kritiikistä, vaan anna heidän olla sitä mieltä mitä ovat, uskon että he itse haluaisivat mutta ei uskalla tai ei osaa. - Hannu
F250 kirjoitti:
En halua sen enempää arvostella ulkonäköä tai kokemusta, vain tehdä kysymyksen ja ehkä antaa ajattelemisen aihetta.
Sitä ei ole maalannut perinteinen kypärämaalari, vaan taidemaalari täysin käsivaralta (ei siis sapluunoilla). Juuri tuon käsivaraisuuden takia en täysin tyytyväinen ole teksteihin, mutta kuvaan kyllä todella tyytyväinen. Luulen tuonkin jo erottuvan muuten kirjavasta massasta. Kun vielä auto ja ajopuku on samaa värisävyä, niin kokonaisuus ainakin erottuu.kyseisessä kypärässä on tosiaan kokkare siinä missä sanoit, mutta se ei oo maalissa vaan lakassa ja lakkaus on tossä kypärässä oma tekemä.. juurikin noista syistä lakkaukset tekee automaalaamo tuomola enkä minä. Alussa koitin tosiaan lakkailla ominpäin ja omilla ruiskuilla, mikä osoittautui melko mahdottomaksi omissa tiloissa ja omilla ruiskuilla.
se kypärä on kanssa vasta toinen kypärä mitä olen koskaan maalannut.. ja tusinpa tulee talven yli säilymään tossa värissa.. :)
Ja nyt omistan jo ruiskujakin enemmän eli 4 kpl kaks kynää ja kaks isoo ruiskua, ei oo ihan halpaa lystiä homma mihin oon alkanu, eikä niitä rahoja ihan muutamalla kypärällä takasin maalatakkaan.. Mutta tässä vaiheessa se raha ei tosiaan oo pääasia vaan tykkään hommasta eikä sitä muuten ketään oikein viittis tehdä tai ainakaan opetella.. - Kimmo
Hannu kirjoitti:
mutta nykyään jos haluaa erottua massasta nii pidäppä ihmeessä valkoinen kypärä, näkyy varmasti..Joo!Ei se maalaus todellakaan ole mikään yhden illan juttu.Meidän pojalle on maalautettu viisi eri kypärää ja jokaiseen on menny maalarilta paljon aikaa.Pelkkä teippaus on jo oma taitonsa.Kyllä Hannu voit 300 euroa pyytää yhdestä maalauksesta, tuntipalkaksi ei vielä paljon jää.Meiltäkin todennäköisesti tulee siulle kypärä maalattavaksi.
- antton_
Kalevi Ohenoja ottaa maalauksesta kuulemma n.100e. googleen "kalevi ohenoja"
- selkeästi taiteilija
Tässä vielä linkki http://www.oulusinfonia.fi/orkesteri/soittajat/ohenoja kalevi.html jotta pääsemme nopeaamin silmäilemään tämän lyömäsoitintaiteilijan sivuja. Tämä herra on selkeästi taiteilija
- kypärä
selkeästi taiteilija kirjoitti:
Tässä vielä linkki http://www.oulusinfonia.fi/orkesteri/soittajat/ohenoja kalevi.html jotta pääsemme nopeaamin silmäilemään tämän lyömäsoitintaiteilijan sivuja. Tämä herra on selkeästi taiteilija
K.Ohenojan sivut ovat näköjään poissa pelistä!
Oman kypäräni Kalevi maalasi, mutta viimeistelyssä oli kyllä toivomisen varaa, lakan alla jotain pieniä karvoja yms nöyhtäpalleroita. Hinta ei toisaalta ollut paha, 100e alv.
Kyllä laadusta kuitenkin kannattaa maksaa! - oulu
kypärä kirjoitti:
K.Ohenojan sivut ovat näköjään poissa pelistä!
Oman kypäräni Kalevi maalasi, mutta viimeistelyssä oli kyllä toivomisen varaa, lakan alla jotain pieniä karvoja yms nöyhtäpalleroita. Hinta ei toisaalta ollut paha, 100e alv.
Kyllä laadusta kuitenkin kannattaa maksaa!www.ohenoja.fi
- Jussi Kohtala
Täytyy sanoa, että Nirkkosen Hannun maalaamat kypärät ovat kyllä hienoja!!! Olen saanut läheltä seurata miehen kiinnostusta kypärien maalaamiseen menneenä vuotena. Hannukin oli ennen perus valkoisen kypärän kannattaja. Tänä vuonna hän maalasi kuitenkin oman kypäränsä. Heti ensimmäinen versio oli mielestäni aika onnistunut, mutta kaveri itse ei ollut tietenkään tyytyväinen. Heti seuraavassa kisassa oli uusi kypärä maalattuna ja täytyy sanoa, että kehitystä oli tapahtunut. No ei mies tyytynyt siihenkään vaan maalasi vuorotellen kahta kypärää lähes jokaiseen loppukauden kisaan. Viimeinen versio ei mielestäni enää kauheasti kalpene Uffen ja Luckyn maalamien kypärien rinnalla. Ja hei täytyy muistaa, että Hannulla on kokemusta aika paljon vähemmän kuin kyseisillä hemmoilla.
Itse maalautin ensimmäisen kypäräni Uffella vuonna 1996. Kyllä se oli hieno ja kateellisia oli varikko täynnä. Nyt se on ihan karsee. Seuraavan maalautin Luckyllä vuonna 2001. Kyllä tuli magee. No ei sekään kyllä enää mikään kovin edustava ole. Uffe ja Lucky omaavat kovan ammattitaidon ja kokemuksen kypärien maalaamiseen. Se on selvä. He ovat ammattilaisia ja heille riittää asiakkaita ja tämän takia voi käydä myös niin, että kypärän maalauttaminen siellä voi kestää aika kauan. He myös pystyvät ottaa tämän takia työstään oikean hinnan. Uskoisin sen olevan nykyään noin 500 € riippuen tietysti, mitä siihen tulee.
Jos vertaan Hannun ensimmäistä maalaamaansa kypärää ja Uffen minulle 1996 maalaamaa kypärää niin täytyy sanoa, että Hannun kypärä oli kyllä ihan eri planeetalta. Tämän takia onkin hieno seurata, koska Hannusta tulee tosissaan varteenotettava kilpailija Uffelle ja Luckylle. Mielestäni Hannu voi hyvinkin pyytää maalauksesta 300 €. Ja siihen rahaan saa varmasti vastinetta. - tuomo rajala
meiltä on tulossa yks potta , käydään vaan
ensteks vielä yksissä treeneissä , mutta soittelen - Leevi
www.psart.net
kattokaa tuolta, edullinen maalari - ...
www.evgraphics.fi
- Vaan
taitaa olla hieman huonoa mutta kyllä se reenaamalla. Toivottavasti et huijaa hölmöiltä rahaa...
- Juhis
Kenen maalaamia kypäriä sä väität huono laatuisiksi.
Mä ainakin uskon siihen että lähes kaikki jotka vähäkin enemmän ovat maalaneet niin tietävät kyllä mitä ovat tekemässä.
Se taas on eri asia jos joku maalaa esim. kypäriä niin ettei ole koskaan kynäruiskua tai sivellintä nähnytkään silloin voi sanoa että jälki on huono laatuista. - tuomo rajala
no ei se laatu ny ainakaan puhumalla parane.
antaa Hannun yrittää , kyllä minä aion luottaa
hänen työhönsä, sitä sinä et uskalla tehdä ,
vain tekemällä kehittyy . "nottas tierät" - Hannu
Kaiken lainen maalailu on tasan sellasta että jos huonolla jäljellä koittaa saada niistä jonkun vielä jotain maksamaan, nii varmasti kusen sillon omille nilkoille.. Ja varsinkin jos niissä porukoissa itsekkin liikun tulevana kesänä.. eli olishan se aika tyhmää päästää käsistään mitään sinne sun tänne suihkittuja malleja..
Enpä tiedä minkä tason ammattilainen oot, muttä aikas luja ammattitaito saa olla että pystyy laadun määrittämään netin kautta nähtyjen kuvien perusteella..
No mutta kyllähän sitä reenaamalla joo kehittyy.. - kuvat netissä
Hannu kirjoitti:
Kaiken lainen maalailu on tasan sellasta että jos huonolla jäljellä koittaa saada niistä jonkun vielä jotain maksamaan, nii varmasti kusen sillon omille nilkoille.. Ja varsinkin jos niissä porukoissa itsekkin liikun tulevana kesänä.. eli olishan se aika tyhmää päästää käsistään mitään sinne sun tänne suihkittuja malleja..
Enpä tiedä minkä tason ammattilainen oot, muttä aikas luja ammattitaito saa olla että pystyy laadun määrittämään netin kautta nähtyjen kuvien perusteella..
No mutta kyllähän sitä reenaamalla joo kehittyy.."muttä aikas luja ammattitaito saa olla että pystyy laadun määrittämään netin kautta nähtyjen kuvien perusteella.." Ei tietty millää pahalla, mut miten sä sit voit markkinoida tuotteitas netin kautta, jos niistä ei saa oikeeta käsitystä ilman lujaa ammattitaitoa? Kypäriä toisilla maalauttavat tuskin omaa lujaa ammattitaitoa.
- Hannu
kuvat netissä kirjoitti:
"muttä aikas luja ammattitaito saa olla että pystyy laadun määrittämään netin kautta nähtyjen kuvien perusteella.." Ei tietty millää pahalla, mut miten sä sit voit markkinoida tuotteitas netin kautta, jos niistä ei saa oikeeta käsitystä ilman lujaa ammattitaitoa? Kypäriä toisilla maalauttavat tuskin omaa lujaa ammattitaitoa.
No tällähetkellä se on aika ainoo vaihtoehto, mitään isoja infotilaisuuksia kun en pysty järjestämään.. Mutta en usko että niistä kuvista saa kumminkaan huonoa kuvaa ja että ne ei olis hyvin tehtyjä, jos on parempia ideoita nii kerro ihmeessä. Vai saitko kuvista sellasen käsityksen että on huonosti tehty? No kuvat on aina vaan kuvia, enkä pysty niitä nyt kaikkien silmien alle katselatavaksi tuomaan.. saisitko esim evgraphicsin kuvista paremman kuvan jos kyseisellä firmalla ei oli mainetta ollenkaan ja hienoja sivuja? ja paljon on kiinni myös kamerasta ja muutenkin kuvauksesta, mutta parempaan esille laittamiseen en tällä hetkellä pysty vaikka haluisinkin, ehkä tulevaisuudessa..
- Hannu
Hannu kirjoitti:
No tällähetkellä se on aika ainoo vaihtoehto, mitään isoja infotilaisuuksia kun en pysty järjestämään.. Mutta en usko että niistä kuvista saa kumminkaan huonoa kuvaa ja että ne ei olis hyvin tehtyjä, jos on parempia ideoita nii kerro ihmeessä. Vai saitko kuvista sellasen käsityksen että on huonosti tehty? No kuvat on aina vaan kuvia, enkä pysty niitä nyt kaikkien silmien alle katselatavaksi tuomaan.. saisitko esim evgraphicsin kuvista paremman kuvan jos kyseisellä firmalla ei oli mainetta ollenkaan ja hienoja sivuja? ja paljon on kiinni myös kamerasta ja muutenkin kuvauksesta, mutta parempaan esille laittamiseen en tällä hetkellä pysty vaikka haluisinkin, ehkä tulevaisuudessa..
olet kattellu kuvaa missä on kuvattu kypärä takaa päin, niin siinä näyttää olevan valkoisia pilkkuja.. mutta siinä on sellanen efekti maali vedetty vielä päälle mikä kimaltelee monissa väreissä kun sitä kattoo valossa, parhaiten auringon valossa. huonolla kameralla otettuna se ei oo ihan niin hieno..
- saitko
kuvat netissä kirjoitti:
"muttä aikas luja ammattitaito saa olla että pystyy laadun määrittämään netin kautta nähtyjen kuvien perusteella.." Ei tietty millää pahalla, mut miten sä sit voit markkinoida tuotteitas netin kautta, jos niistä ei saa oikeeta käsitystä ilman lujaa ammattitaitoa? Kypäriä toisilla maalauttavat tuskin omaa lujaa ammattitaitoa.
Saitkos jo pikkupilisi pystyyn, vai minkälaista tyydytystä hait itsellesi näistä omista kypäräarvosteluistasi.
Näitähän r.....reita piisaa joka lähtöön, eivät osaa lopettaa, vaikka saavatkin asiallisia vastauksia.
hannu muut turhaan menee aika heille vastaillessa - Jussi Kohtala
saitko kirjoitti:
Saitkos jo pikkupilisi pystyyn, vai minkälaista tyydytystä hait itsellesi näistä omista kypäräarvosteluistasi.
Näitähän r.....reita piisaa joka lähtöön, eivät osaa lopettaa, vaikka saavatkin asiallisia vastauksia.
hannu muut turhaan menee aika heille vastaillessaSiirry jo muualle, jos ei sulla mitään järkevää sanottavaa ole. Tee vaikka itselles oma otsikko johonkin muuhun foorumiin ja hae tyydytystä sitä kautta itselles.
On ihmisiä, jotka kirjoittavat asiaa ja ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa. Sä kuulut tähän jälkimmäiseen, joten sun on paras siirtyä muualle. - jarski
Jussi Kohtala kirjoitti:
Siirry jo muualle, jos ei sulla mitään järkevää sanottavaa ole. Tee vaikka itselles oma otsikko johonkin muuhun foorumiin ja hae tyydytystä sitä kautta itselles.
On ihmisiä, jotka kirjoittavat asiaa ja ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa. Sä kuulut tähän jälkimmäiseen, joten sun on paras siirtyä muualle.Hienoa että yritetään, maalattavia patoja riittää suomessa..!! Eikä todellakaan ole mikään helppo juttu, itsekin maalien kanssa tekemisissä päivittäin. Onnea matkaan.
- tuomo rajala
Jussi Kohtala kirjoitti:
Siirry jo muualle, jos ei sulla mitään järkevää sanottavaa ole. Tee vaikka itselles oma otsikko johonkin muuhun foorumiin ja hae tyydytystä sitä kautta itselles.
On ihmisiä, jotka kirjoittavat asiaa ja ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa. Sä kuulut tähän jälkimmäiseen, joten sun on paras siirtyä muualle.aina löytyy joku kades häirikkö joka kuuluis
vielä "punkkaha viltti korvilla" - Kimmo
tuomo rajala kirjoitti:
aina löytyy joku kades häirikkö joka kuuluis
vielä "punkkaha viltti korvilla"Taitaa olla Hannulle kateellinen kirjoittelija
- tuomo rajala
Kimmo kirjoitti:
Taitaa olla Hannulle kateellinen kirjoittelija
jeps, luulee varmaan että sillä oikein niinku
"miljuunia taijotaan" , tässä vielä pakkaillaan ,
toivotaan hyviä ilmoja
- Heiskanen-
komeita ovat!
- MAINONTAA!!
Omistajat tehny kovan työn saadakseen tämä luetuimpiin juttuihin. Mainosarvo on kova kun viikon luetuimpiin pääsee. Hankkikaa asiakkaanne muualta!!
- joo
Näitä sivuja lukee reilu 200 ihmistä joten ei tällä juuri mainosarvoa ole. Minusta hyvä juttu kun nyt ainakin tietää yhden paikan missä voi kypärän maalauttaa ja aika edullisesti vielä.
Eikös tän jutun muuten aloittanut joku muu kuin itse ko. maalari? - TJF
On sitä mainontaa myös keskustelussa" nettisivut"Ottaako sydämmestä?
- sää käteen
!!!!!!!!
- TJF
sää käteen kirjoitti:
!!!!!!!!
Taitaa olla sulle hyvin rakasta ja tuttua puuhaa eikö?
- ei!
joo kirjoitti:
Näitä sivuja lukee reilu 200 ihmistä joten ei tällä juuri mainosarvoa ole. Minusta hyvä juttu kun nyt ainakin tietää yhden paikan missä voi kypärän maalauttaa ja aika edullisesti vielä.
Eikös tän jutun muuten aloittanut joku muu kuin itse ko. maalari?Keskustelun aloitti juurikin henkilö joka itse mainostaa maalaamiaan kypäriä. Ilmnoitin sitten tämän vain faktana jottei kenenkään tarvi puuttua minun käteen vetämisiini, se on oma asiani.
- mitä sä tähän puutut
ei! kirjoitti:
Keskustelun aloitti juurikin henkilö joka itse mainostaa maalaamiaan kypäriä. Ilmnoitin sitten tämän vain faktana jottei kenenkään tarvi puuttua minun käteen vetämisiini, se on oma asiani.
no , älä sinäkään puutu tähän
- hyvälle
TJF kirjoitti:
Taitaa olla sulle hyvin rakasta ja tuttua puuhaa eikö?
!!!!
- löytyy
hyvälle kirjoitti:
!!!!
löytyy sinulle varmaan omakin foorumi näiltä
palstoilta , pysy siellä
- Kim Mattsson
Moi, ihan siistiä jälkeä.
Itselläni on Aztecin ruisku jota käytän.
Löysin radan varrelta vanhan kypärän ja ajattelin että helppo homma, ei tullut hommasta mitään.
Kuvien piirtäminen mallista oli suht ok ja helppooa. Maskien leikkaaminen ja teippaaminen vie ihan sikana aikaa, joten osaan arvostaa tätä maalaustyötä.
Koitin käyttää uusia Chameleon värejä, mutta ei niistä tullut mitään hyvää, oli aika laimeaa- Lakkausvaiheessa viimeistään meni kaikki pilalle. Ei tullut meikäläisestä kypärämaalaria.
Lähetin pojan kypärän tuonne Joutsenoon sille ranskalaiselle kaverille, teki tosi hyvää jälkeä. Laita hintataso 150 eur paikkeille niin kyllä asiakkaita riittä.
Jutellaan kynäruiskumaalauksesta lisää radalla, varsinkin maskien ja teippausten suunnittelusta tarttisin ajautuksia.- Nimetön
RacePaint kypärä maalaukset
www.raceservice.fi
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/256295 - gp makaon
Nimetön kirjoitti:
RacePaint kypärä maalaukset
www.raceservice.fi
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/256295vedetäämpä piruuttaan ylös tää, kun tuli vastaan...
- lauks1
gp makaon kirjoitti:
vedetäämpä piruuttaan ylös tää, kun tuli vastaan...
Pistänpä sitten tohon linkin missä näkyy kuvia tekemistäni maalauksista ... http://www.facebook.com/album.php?aid=62596&id=537832063&l=67b4205853
- paljonko tällasen
lauks1 kirjoitti:
Pistänpä sitten tohon linkin missä näkyy kuvia tekemistäni maalauksista ... http://www.facebook.com/album.php?aid=62596&id=537832063&l=67b4205853
kypärän maalaus kustantasi? ihan noin hinta?
- se oo
paljonko tällasen kirjoitti:
kypärän maalaus kustantasi? ihan noin hinta?
joku 300-400 eur?
- lauks1
se oo kirjoitti:
joku 300-400 eur?
siinä 200 -500 euroa työmäärästä ja materjaaleista riippuen hinta on sen mukaan että kauanko sitä kypärää tekee ja millaisia materiaaleja siihen käytetään ...Tietää pitäisi kypärän merkki ja malli ja sopia sitten myös se mikä siihen maalataan .. -vähän kuin teettäis tatskan ...
Hinta sisältää kypärän purkaamisen ,pohjat ,tietokonesuunniteltujen sapluunoiden leikkauksen , lakan ja sen välihionnat ja tietysti itse kynäruiskuttelun ...
Ja joskus käytetään myös materjaaleja mitkä ovat vaan pirun kalleita ...
Käytössäni on erikois hileitä 350 eur 40g purkki ,pimeässä hehkuvaa fosforimaalia (280 eur 60g jauhetta eikä siihen ole laskettu lakkaa tai maalinsidontaainetta mihin sitä sekoitellaan ) Lehtikultaa ym ym... Jotkut jenkkilästä tilaamaani maalit ovat maksaneet jopa 550 eur puolen litran purkki ...
eihän se puoli litraa kulu sitä kypärää maalattaessa mutta ei niitä hileitä ja erikoismaaleja vaan yleensä myydä kun just se purkki kerrallaan - oma maalas
lauks1 kirjoitti:
siinä 200 -500 euroa työmäärästä ja materjaaleista riippuen hinta on sen mukaan että kauanko sitä kypärää tekee ja millaisia materiaaleja siihen käytetään ...Tietää pitäisi kypärän merkki ja malli ja sopia sitten myös se mikä siihen maalataan .. -vähän kuin teettäis tatskan ...
Hinta sisältää kypärän purkaamisen ,pohjat ,tietokonesuunniteltujen sapluunoiden leikkauksen , lakan ja sen välihionnat ja tietysti itse kynäruiskuttelun ...
Ja joskus käytetään myös materjaaleja mitkä ovat vaan pirun kalleita ...
Käytössäni on erikois hileitä 350 eur 40g purkki ,pimeässä hehkuvaa fosforimaalia (280 eur 60g jauhetta eikä siihen ole laskettu lakkaa tai maalinsidontaainetta mihin sitä sekoitellaan ) Lehtikultaa ym ym... Jotkut jenkkilästä tilaamaani maalit ovat maksaneet jopa 550 eur puolen litran purkki ...
eihän se puoli litraa kulu sitä kypärää maalattaessa mutta ei niitä hileitä ja erikoismaaleja vaan yleensä myydä kun just se purkki kerrallaanevegraphic hintaan 450 eur ja se on huippu!
- evg-
oma maalas kirjoitti:
evegraphic hintaan 450 eur ja se on huippu!
on huippu
- meidän helmet
evg- kirjoitti:
on huippu
kypärän malaus maksoi tasan 550e
- racepaintdesigns
meidän helmet kirjoitti:
kypärän malaus maksoi tasan 550e
http://www.raceservice.palvelee.fi/10
nyt kauden 2011 kypärät työn alla. - A.Kurki
racepaintdesigns kirjoitti:
http://www.raceservice.palvelee.fi/10
nyt kauden 2011 kypärät työn alla.mun mielestä AKK vois kieltää kypärämaalaukset harrasteluokissa vedoten samaan syyhyn kun esim. lätkäporukoissa noi satasen hiilikuitumailat. Aivan älytöntä laittaa isit maksaa 500 jostain kuvasta kun vois tarran tökatä...
- eikademieli
A.Kurki kirjoitti:
mun mielestä AKK vois kieltää kypärämaalaukset harrasteluokissa vedoten samaan syyhyn kun esim. lätkäporukoissa noi satasen hiilikuitumailat. Aivan älytöntä laittaa isit maksaa 500 jostain kuvasta kun vois tarran tökatä...
Jos tarran haluaa lykätä niin aivan vapaasti, ei kukaan varmaan pakota maalaamaan. Miksi ihmeessä lapsilta pitäisi kieltää kivat kypärät, kielletään sitten samalla kauniin väriset polkupyörät, hienot lippikset ja määrätään kaikille saman väriset ajohaalarit. Jotkut haluavat erottua ja toiset hukkua massaan. Jokainen omalla ja hyvälle tuntuvalla tyylillään, ei pitäisi haitata kuin kateellisia.
- racepaintdesigns
eikademieli kirjoitti:
Jos tarran haluaa lykätä niin aivan vapaasti, ei kukaan varmaan pakota maalaamaan. Miksi ihmeessä lapsilta pitäisi kieltää kivat kypärät, kielletään sitten samalla kauniin väriset polkupyörät, hienot lippikset ja määrätään kaikille saman väriset ajohaalarit. Jotkut haluavat erottua ja toiset hukkua massaan. Jokainen omalla ja hyvälle tuntuvalla tyylillään, ei pitäisi haitata kuin kateellisia.
Teippaamalla maksaa varmaan sen 500,- maalaamattuna saat halvemmalla. Yleensä kyllä pääsponsorit (jos on) maksaa maalauksen jotta saadaan sponsorit hyvin näkyville.
- A.Kurki
racepaintdesigns kirjoitti:
Teippaamalla maksaa varmaan sen 500,- maalaamattuna saat halvemmalla. Yleensä kyllä pääsponsorit (jos on) maksaa maalauksen jotta saadaan sponsorit hyvin näkyville.
Kaikki tuo on turhaa - ykskään harrasteluokan kuski ei saa sentin senttiä kypäränäkyvyydestä. Kaikki pikkuluokta valkoinen kypärä - AKK saisi heti tuoda säännön.
- ???????
A.Kurki kirjoitti:
Kaikki tuo on turhaa - ykskään harrasteluokan kuski ei saa sentin senttiä kypäränäkyvyydestä. Kaikki pikkuluokta valkoinen kypärä - AKK saisi heti tuoda säännön.
Miksi olet noin v...n katkera jos joku haluaa maalata kypäränsä ?
Kerro meille A.Kurki Miksi olet niin V...N katera. - ratasika
??????? kirjoitti:
Miksi olet noin v...n katkera jos joku haluaa maalata kypäränsä ?
Kerro meille A.Kurki Miksi olet niin V...N katera.kypärämaalaukset ja muut epäoleelliset satsaukset tahtovat olla "pakollisia" jo pelkään mukanaoloon sm-sarjassa, cupeissa ja jopa karnevaalissa. rahat riittää monella kalustoon, mutta ei enää tiimiverkkareihin. senpä takia kilpaileminen pitää valitettavasti lopettaa, koska kilpailuoikeus on vain kuljettajilla joilla on suunnitelmat f1-kuskiksi asti. suunnitelmana ajaa ja harrastaa kartingia pelkästään harrastuksena, mutta silti kilpaillen esim sm-tasolla ei ole hyväksyttävää.
jos kypärämaalaukset kiellettäisiin, niin sillä saataisiin osittain korjattua vääristynyttä arvomaailmaa, mikä kartingissa vallitsee. - R äpätti
ratasika kirjoitti:
kypärämaalaukset ja muut epäoleelliset satsaukset tahtovat olla "pakollisia" jo pelkään mukanaoloon sm-sarjassa, cupeissa ja jopa karnevaalissa. rahat riittää monella kalustoon, mutta ei enää tiimiverkkareihin. senpä takia kilpaileminen pitää valitettavasti lopettaa, koska kilpailuoikeus on vain kuljettajilla joilla on suunnitelmat f1-kuskiksi asti. suunnitelmana ajaa ja harrastaa kartingia pelkästään harrastuksena, mutta silti kilpaillen esim sm-tasolla ei ole hyväksyttävää.
jos kypärämaalaukset kiellettäisiin, niin sillä saataisiin osittain korjattua vääristynyttä arvomaailmaa, mikä kartingissa vallitsee.Juu, otetaan olymppiakomitean säännöt vuodelta 1972 ja sovelletaan niitä. Neuvostoliiton maajoukkueen käytännöistä kaikissa urheilulajeissa otetaan oppia suomikarttinkissa.
Kaikille autoksi finnkartit, ponttoneissa ei saa olla muuta kuin numero ja ponttooni saa olla valkoinen tahi musta. Runkoputki vaan punaisena. Tarrat ja muu hömpsötys kielletään.
Vain aluvanteilla saa ajaa ja niiden väri saa olla mikä vaan kuhan se on harmaa.
Haalari saapi olla vain rautakaupan perusmalli ja sadepuku Etolan malliston halvin, malli mainittu sääntökirjassa. Väri saa olla musta.
Kypärä vaan peruspotta OMP, valkoisena, kirkas visiiri sallitaan, muita ei. Sponsoritarrat ja muu kielletään sekä autossa että varikkovarusteisssa ml. teltat ja sen ympäristö.Kaikki markkinontiin tai henkilökohtaiseen tuunaukseen vivahtava kielletään.
Jo putoo kulunkit. - kaik samal viivall
R äpätti kirjoitti:
Juu, otetaan olymppiakomitean säännöt vuodelta 1972 ja sovelletaan niitä. Neuvostoliiton maajoukkueen käytännöistä kaikissa urheilulajeissa otetaan oppia suomikarttinkissa.
Kaikille autoksi finnkartit, ponttoneissa ei saa olla muuta kuin numero ja ponttooni saa olla valkoinen tahi musta. Runkoputki vaan punaisena. Tarrat ja muu hömpsötys kielletään.
Vain aluvanteilla saa ajaa ja niiden väri saa olla mikä vaan kuhan se on harmaa.
Haalari saapi olla vain rautakaupan perusmalli ja sadepuku Etolan malliston halvin, malli mainittu sääntökirjassa. Väri saa olla musta.
Kypärä vaan peruspotta OMP, valkoisena, kirkas visiiri sallitaan, muita ei. Sponsoritarrat ja muu kielletään sekä autossa että varikkovarusteisssa ml. teltat ja sen ympäristö.Kaikki markkinontiin tai henkilökohtaiseen tuunaukseen vivahtava kielletään.
Jo putoo kulunkit.määritellään luokka kohtainen putjetti jota ei saa ylittää, akk valvoo. raketteihin kaluston ja harjoituskilpailumaksujen lisäksi saa siottaa 600 eukkoo kaudes ja kohvi III ssa kalusto ja harjotuskilpailumaksujen ilmottautumisien lisäksi käyttöön tasaraha 1000 eukkoo
- Maddogg
Kypäriä maalataan maailmalla koko ajan ja jostain syystä ne eivät ole kaikki valkoisia ... Ois aika hauska kun kaikki ajais F1 sarjaa valkoisella kypärällä ....
www.lauks.com uudistui ja toimii nyt jp autotuningin tiloissa .
Kas tässä kypärägalleria - https://www.facebook.com/pages/Laukscom-Helmet-art-dept/246528592140874?fref=ts
Täältä ( https://www.facebook.com/media/set/?set=a.248768761916857.60029.246528592140874&type=3 ) löytyy kuvia myös kypärän maalausprosessista eikä kypärän maalaus ole mikään 200 euron ja yhen päivän homma !
lauks.com maalamia kypäriä on esitelty mm italian arain maahantuojan sivuilla ja oma osio on myös maailmankuulussa racing helmets garagessa ...
http://racinghelmetsgarage.blogspot.it/2012/12/arai-vx-3-tribute-to-bukowski-by.html
Näköjään onnistuu myös pimeässä hohtavat kypärämaalaukset ja lehtikultaukset :) - ev-grafiks
EV-grafiks on paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658