Pettääkö?

Mkä merkki?

Eli mikä merkki pettää muita useammin ja mikä taas on luotettava tässä asiassa?

24

4448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettää

no siinähän se tuli. skorpparit on pettäjii

• paikkaansa

jos skoppari rakastaa, niin se ei varmasti petä. Uskollisempaa merkkiä saa hakea.

• emilia
        paikkaansa kirjoitti:

jos skoppari rakastaa, niin se ei varmasti petä. Uskollisempaa merkkiä saa hakea.

Riippu täysin miten skorpparia kohdellaan.
        Tietenkään skorpparikaan ei petä jos hän rakastaa ja kunnioittaa ja saa sitä samaa toiselta.

Kuitenkin jos häntä loukataan hän todennäköisemmin pettää kuin jättää. Kokemusta tietysti vain viidestä skorpparista tässä asiassa- eihän se merkki kaikkea kerro.

Oinailla vähän samaa vikaa kuulemma.

• pampula

ei petä! Skorpioni on kaikkein uskollisin merkki.

Uskon, että kannattaisi paremminkin kysyä, mitä merkkiä petetään eniten ja se on astrologian mukaan vaaka.

• teisti
        pampula kirjoitti:

ei petä! Skorpioni on kaikkein uskollisin merkki.

Uskon, että kannattaisi paremminkin kysyä, mitä merkkiä petetään eniten ja se on astrologian mukaan vaaka.

tietolähteesi, jonka mukaan vaakoja erityisesti petettäisiin.

• pettää

helposti voi pettää vaikka kuinka rakastaisi. ei se siitä ole kiinni ja skorpioni on tästä oivallinen esimerkki.

• löytyy

• Rienna

Minun kokemus on et kaksoset, leijonat ja kalat pettää.
      Itse olen skorpioni, enkä voisi ikinä kuvitellakaan pettäväni. Jos rakastan, teen sitä hautaan asti. Olen kuitenkin sen kannalla, et riippuu enemmän muusta kuin aurinkomerkistä tuo pettäminen.

• Jousileijona

Jos halutaan astrologian perusteella etsiä pettäjää, pitää kyllä käyttää astrologian koko arnsenaalia. Samoin varmaan pitää selvittää vastapuolenkin arsenaali.

Aurinkomerkin perusteella ei voi pettäjää selvittää, ei petetyn eikä pettäjän osalta.

• kaksonen

Kokemuksesta sanon, että kaksoset ja kalat taitaa olla pahimpia pettäjiä. Leijona pettää ihan vaan omahyvyyttään pönkittääkseen. Rapu? Minä en tunne yhtään rapua joka olisi pettänyt, ei ole tullut ainakaan mun tietoon. Kaikista muista merkeistä löydän lukuisia esimerkkejä...

• together
        kaksonen kirjoitti:

Kokemuksesta sanon, että kaksoset ja kalat taitaa olla pahimpia pettäjiä. Leijona pettää ihan vaan omahyvyyttään pönkittääkseen. Rapu? Minä en tunne yhtään rapua joka olisi pettänyt, ei ole tullut ainakaan mun tietoon. Kaikista muista merkeistä löydän lukuisia esimerkkejä...

Jos leijona pettää omahyvyyttään pönkittääkseen, niin miten leijona, joka on nouseva rapu? Tulee aina sotkua, kun pitäydytään vain aurinkomerkissä. Mikä tahansa merkki on uskollinen, jos henkinen kehitystaso riittää. Sen myötä löytää kyllä sielunkumppanin.

• udda
        kaksonen kirjoitti:

Minä tiedän rapuja jotka pettävät, mutta luulen että ravut ovat yleensä melko uskollisia. Sen sijaan en tiedä yhtään jousimiestä joka pettäisi, jostakin olen lukenut, että jousimiehet olisivat hyvin uskollisia, koska he puolustavat oikeudenmukaisuutta. Luulen, että vesimiehet, skorpionit ja leijonat pettävät eniten. Mutta paljon riippuu kyllä ihmisestä muutenkin.

• ruutana

ja tuttavapiirissäni pitävät tilastollista ykkössijaa eroon johtaneissa avio- ja avoliitoissa vaakamiehet.
      Jokaisessa tapauksissa uusi "elämän sulostuttaja" on ollut valmiiksi katsottuna.

En ole ollut kärpäsenä katossa katselemassa, mutta piirissäni härkä ja kauriit eivät ole aiheuttaneet ihmissuhdesotkuja.

• fisu--

Kalat siis (koska ihastuu niin helposti myös muihin kun omaan kumppaniinsa ja sekoilee. ELikkäs ei selvinpäin ikinä pettäisi.)
      Täällä on sanottu että kaksonen, mutta kaksonen jonka erittäin läheisesti tunnen, ei ikinä pettäsi ketään, eikä ole pettänyt, vaikka häntäkin on petetty, ei hän voisi toista niin pahasti satuttaa takaisin.
      Ravut ovat myös pettäviä.

• -NN-

Tiedän pettäjiä lähes kaikista aurinkomerkeistä, niin kamalalta kun se kuulostaakin. Itse neitsyt, en ikinä pettäisi, mut näin tiedän tutun neitsyenkin tehneen. Henk.koht. minuakaan ei tiedettävästi ole petetty, mutta oinaasta sen herkimmin uskoisin.

• Ronja

Horoskooppimerkki ei kerro pettääkö joku...kuka tahansa voi pettää... mikäli huomaat jokaisella on huonoja kokemuksia pettämisestä...ja horoskooppimerkkejä on useita. Ainoa tapa millä estät pettämisen on tutustumalla oikeanlaisiin ihmisiin.Ja tietysti pitämällä suhteen kunnossa.

• toinen.

tapauksessa et voi myöskään uskoa, että joku horoskooppimerkki sopisi jollekin paremmin kuin joku...

• Ronja
        toinen. kirjoitti:

tapauksessa et voi myöskään uskoa, että joku horoskooppimerkki sopisi jollekin paremmin kuin joku...

Pettämisen on katsottu johtuvan sitoutumattomuuden pelosta sekä siitä, että jokin ympäristötekijä on antanut lapselle sen kuvan että se olisi oikein. Tämä pettäminen viestii myös kehittymättömyydestä. On tietysti sanottu että vaaka ja kaksonen olisivat uskottomia mutta kuitenkin rakastuessaan eivät ole uskottomia.Kuitenkin pettämistapauksia on lukemattomia eivätkä ne ole koskaan olleet horoskooppimerkin perusteella tulkittavissa.
        Horoskoopit ovat mielenkiintoisia ja hauskoja siihen asti kun niitä ei ota liian vakavasti. Vastausta kaikkeen ei löydy horoskoopeista. Se, että katsotaan sopiiko pari yhteen katsotaan horoskooppien sijoittumisesta horoskooppi ympyrään. Ja se on astrologinen ennustus...mutta eiväthän kaikki ennustukset toteudu.Itse olen vaaka ja mieheni kaksonen, mutta kumpikaan ei ole pettänyt...ymmärrätkö?

• ymmärrän.
        Ronja kirjoitti:

Pettämisen on katsottu johtuvan sitoutumattomuuden pelosta sekä siitä, että jokin ympäristötekijä on antanut lapselle sen kuvan että se olisi oikein. Tämä pettäminen viestii myös kehittymättömyydestä. On tietysti sanottu että vaaka ja kaksonen olisivat uskottomia mutta kuitenkin rakastuessaan eivät ole uskottomia.Kuitenkin pettämistapauksia on lukemattomia eivätkä ne ole koskaan olleet horoskooppimerkin perusteella tulkittavissa.
        Horoskoopit ovat mielenkiintoisia ja hauskoja siihen asti kun niitä ei ota liian vakavasti. Vastausta kaikkeen ei löydy horoskoopeista. Se, että katsotaan sopiiko pari yhteen katsotaan horoskooppien sijoittumisesta horoskooppi ympyrään. Ja se on astrologinen ennustus...mutta eiväthän kaikki ennustukset toteudu.Itse olen vaaka ja mieheni kaksonen, mutta kumpikaan ei ole pettänyt...ymmärrätkö?

leikannut:) Mitä tarkoittaa sitoutumattomuuden pelko? Sitoutumisen pelon...

• ???

”kehittyä” ainakin satunnaiseksi pettäjäksi on varmasti suurin horoskooppimerkkien flirttailijoilla. Keitäs he taas olivatkaan ?? :)

• vesieläin

kuka nyt tässä yhteydessä flirttailijaksi tunnustautuisi. Merkin maine menisi ;)

• 2 x vaaka

jousimies, vesimies, kalat, rapu ja taas jousimies. En luota mihinkään merkkiin tai ihmiseen sataprosenttisesti.

• KaurisNaiNeN

Olen kauris enkä ikinä voisi pettää! Olen uskollista ja lojaalia sorttia ja pettäminen jo pelkkänä ajatuksena etoo minua!

Olen nainen ja puhun nyt muista naisista. Omassa tuttavapiirissä kovimpia pettäjiä ovat kalat ja jousimies. Tunnen molemmista merkeistä edustajia, jotka myöntävät avoimesti etteivät koskaan ole olleet uskollisia kenellekään!

Uskollisimpia ovat vesimiehet. Vaikka vesimiehiä arvostellaan, niin omasta kokemuksesta voin sanoa, että he ovat yleensä luotettavia ystäviä ja uskollisia kumppaneita. Tunnen 6 vesimiestä ja kaikki ovat todella luotettavia ihmisiä.

• koska pettäminen on ihmisestä kiinni!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5509
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3657
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1917
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe