apuja,tarvittaisiin;
- 3 jaksossa on avain joka katkeaa jokakerta kun sen laittaa työmaaparaakin kaapin oveen..
- 1 jaksolla pitääkö kuivunut maali saada pois pöydän alta(sähkötaulu-huone)
- 4 jaksossa voiko vangitsija robotin laittaa selliin
- onko siivouskomerossa josta kaiutinrobotti vapautetaan joku tavara tynnyreiden takana
Tiedoista kiittäen :)
Manu ja matti,herra varjon salaisuus
50
4854
Vastaukset
- x zibit
montas vuotta kysyjä on?
mitä se tähän kuuluu??ville on viis,äiti toimii kirjurina..helpottiko tieto?
- viljasika
miten sen arkun saa auki
- viljasika
mää haluisin päästä sellistä mulla on pelkkä hiekkasäkki
- tässä olisi
Sieltä kaapista ei tarvitse mitään, jossa avain katkeaa. Viereinen kylläkin kannattaa avata toisella avaimella.
Maalille ei tarvitse tehdä yhtään mitään.
Ei voi, mutta kun ritsalla ampuu punaista tynnyriä valokuvausautomaatin päällä, se murskaa vangitsijarobotin. Ja kaiutinrobotti vapautetaan vetämällä rivistä edempänä oleva "selli" nosturin päälle kaiutinrobotin sellin viereen, ja napsautetaan ylempää keltaista katkaisijaa.
Siivouskomerolla ei ole merkitystä.- manu :P
olen itse tasossa 2 ja en pääse eteenpäin. Minulla on kalanruokapurkki, 2 avainta, paristoja ja keppi. Selli pitäisi saada auki ja sen ihme koodin jo tiiänkin. helppiä. :D
- Toivoton tapaus
manu :P kirjoitti:
olen itse tasossa 2 ja en pääse eteenpäin. Minulla on kalanruokapurkki, 2 avainta, paristoja ja keppi. Selli pitäisi saada auki ja sen ihme koodin jo tiiänkin. helppiä. :D
Mistä ne avaimet saa? Niitä en ole löytänyt lainkaan...
- tipi
manu :P kirjoitti:
Miten saan putsattua sen selli koodin?
- Nathasa
tipi kirjoitti:
Miten saan putsattua sen selli koodin?
TIPI
kastele nurkasta löytämä rätti piraijojen altaasta - ropsupopsu1
Nathasa kirjoitti:
TIPI
kastele nurkasta löytämä rätti piraijojen altaastaMiten se kasteltu rätti liittyy siihen selliin? Mä olen jumissa siinä huoneessa missä on pirajjakala
- viljasika
mistä se keppi löytyikään
- atso.91
Siinä kolmannessa osiossa missä pelataan mialla niin kun se juna on siinä radalla ja lähes valmis menemään portista läpi mutta pitää vaihtaa sitä raiteen suuntaa niin miten sinne vajaan pääsee sen hämähäkin ohi? (kun ei tunnu nami kelpaavan) Tai jos siinä käytetään sitä namia(eli patteria) niin mihin se pitää laittaa..?
Kiitos- auuuuuttttaaako
se nami laitetaan siihen nosto magneettiin ja magneetti päälle. mutta magneettia ei nosteta. kun meet hämpin lähelle niinn kun se tulee sieltä niin se juoksee sen namun luo. sitten vaan meet ja nostat sen ötökän magneetilla ylös :D:D
- cabi
toisessa osiossa en ymmärrä sitä koodia??
miten ratkaistaan?? - namo
niin, mistä ostitte manu ja matti -pelejä? en löydä mistään. :(
- bujo
ootas, oon päässy koko pelin sillee läpi ja en löytäny mistää sen kaiutin robotin sitä juttuu siis sitä torvee, eikä se löydy edes muistakaa kerroksista ja siel vankilas on se yks hissi mikä ei toimi, niin miten saa sen sitte toimii ja viimoses tasos ku olin nii huomasin että se vieki juuri viimosee tasoo :D
- Jantteriihihii
Mistä nelos osiossa löytää pateja että voi ampua sen tynnyrin alas sieltä kopin päältä?
- Nathasa
Kaijutin löytyy sellistä minkä päällä koodi on
- Nathasa
Jantteriihihii kirjoitti:
Mistä nelos osiossa löytää pateja että voi ampua sen tynnyrin alas sieltä kopin päältä?
Ammut vaa ei tärvi panoksii...
olen tasolla 2.Miten kun vanggitsia robotin vieressä on se huone ja siellä on niitä katkasijoita misä järjestyksessä ne laitetaan ylös
- koyf44w
mä haluiasin tietää että miten sen avaimen saa
sieltä toisen oven takaa pois? ja että miten se ovi ees
avautuu mä haluaisin sen oven auki! kun mä oon nimittäin
aika alussa vielä. - vierailia
koyf44w kirjoitti:
mä haluiasin tietää että miten sen avaimen saa
sieltä toisen oven takaa pois? ja että miten se ovi ees
avautuu mä haluaisin sen oven auki! kun mä oon nimittäin
aika alussa vielä.sun pitää laittaa se sanomalehti siihe oven alle ja sit jollai tikulla se tiirikoia
- töh
vierailia kirjoitti:
sun pitää laittaa se sanomalehti siihe oven alle ja sit jollai tikulla se tiirikoia
Miten tehään herra varjon lasi silmä tasossa 4?
- Nathasa
Se on se goodi sellin päällä...
I - I I
I - - -
- I - -
Toi^^ - Nathasa
Se on se goodi sellin päällä...
I - I I
I - - -
- I - -
Toi^^
- Nathasa
Voitteko auttaa muo???
Tarvin apua jaksossa 4.
Mun tarvis löutää panoksia ritsaan....
tai jotain sinne päin. - manu&matti
jos 4 oli se missä se tynnyri pitää ampua alas niin siihen ei tarvi panoksia, muistaakseni sillä ritsalla vaan painetaan sitä tynnyriä. Oon päässy pelin läpi mutta häiritsee kun en löytänyt yhtä niistä tauluista siellä käytävällä
- Nathasa
manu&matti:
Kitti hirveesti avusta ; )
Autto paljon... - apua kaipaava!!!
mistä sen ritsan löytää????? kiitti jos autat!
- HVHVHV
apua kaipaava!!! kirjoitti:
mistä sen ritsan löytää????? kiitti jos autat!
Onko ritsaa löytynyt, minä en. Tosin en ole nielä kahta vuotta ettinyt.
- Nathasa
Tarvin apua jaksos 4
Missä on puhelin,
miten pääsee huoneeseen jonka oven vieres on mikrofoni???
Mitä hiekalla, "CA":lla, suolalla ja muilla aineilla tehään???
Mitä sitten tehdään???- Auttaja5
Suolasta en tiedä muttan jotkin aineet voit laittaa sen luurankorobottihuoneen allaolevan huoneen laitteen (sen isomman) alkupäähän ja puhelin on vielä yksi huone alemmas siitä huoneesta ja siihen mikrofonihuoneeseen pääset pelastamalla sen vangitun kuuluttajarobotin sieltä häkistä ja se auttaa sinua ja puhuu herra varjon äänellä
- Nathasa
APUAA!!!!!!!!!!!!!^^^^^^^^^^^^^^^^
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
;))))))))))))))))))))))))))))))))))
;))))))))))))))))))))))))))))))
;))))))))))))))))))))))))))- BLÖÖÖÖ
Pelaa ilmaiseksi
Tuhansia suosittuja ilmaispelejä.
Varoitus: aiheuttaa riippuvuutta!
Pelikone.fi/Parhaat/Pelit - HÖNÖÖÖÖ
BLÖÖÖÖ kirjoitti:
Pelaa ilmaiseksi
Pelikone.fi/Parhaat/PelitGoogle-mainokset
Pelaa ilmaiseksi
Pelikone.fi/Parhaat_Pelit Turvalukko Heti
Tilaa jo tänään Lukkokeskuksesta
Nopeat toimitukset
www.lukkokeskus.fi
VVVVVVV20 1=? - idariiii
HÖNÖÖÖÖ kirjoitti:
Google-mainokset
Pelaa ilmaiseksi
Pelikone.fi/Parhaat_Pelit Turvalukko Heti
Tilaa jo tänään Lukkokeskuksesta
Nopeat toimitukset
www.lukkokeskus.fi
VVVVVVV20 1=?0 0=34
Kato 3-4=-123
- Apuaheti!
Helppiä! Missä on se torvi, minkä se kaiutin robotti tarttee? Ja miten pääsee sen kaiutinrobotin lähellä olevan laaserin läpi, sinne ovelle?! Ja miten sensen, avaimen saa sieltä akvaariosta?
Kiitos jos viitsitte auttaa! :)- Auttaja5
Laaserin läpi hyppäämällä, kehitä magneetista jonka saat jääkaapista ja jostain muista häkkyröistä onki ja ongi se avain. ja sen torven saat vanhalta kaiutinrobotilta sieltä pienestä sellistä jossa on se "viivakoodi"
- viljasika
mää oon tasolla 2 ja mää oon jumissa kun yks vangitsia robotti söi mun ritsan
- Veeti 6v
4 tasossa
miten sen lasisilmän saa otettua?- avuttomat
SAAAMAAA ONGELMAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! help me
- kaisa
Voisiko joku kertoa siitä kolmosjaksosta, että ku on se juna ja pitäis vaihtaa sitä raidetta? Mistä ja miten? Joku selitti ylempänä jostain hämähäkistä, minä en ole sellasta nähnykkään. :o
- HVHVHVHVHV
Alareunassa kopissa. Näin parivuotta myöhässä vastaus.
- avuttomat
Tarvittais apuu 4.jaksos! Mistä löytää ritsan? Mikä punainen tynnyri pitää ampua? Ollaan jumitettu kaverin kanssa siihen kohtaan kun ollaan siellä takkahuoneessa, salaluukku on auki, mutta heti kun sieltä menee, vangitsijarobotti hyökkää kimppuun. Ollaan menty sen luurankopajan läpi ja sieltä takana olevasta pikkuhuoneesta katsottu vangittua hälytysrobottia muttei vieläkään löydy mitään. Tauluja ei löydy, mitä tehdään hiekalla, saksilla, Herra V:n kuvalla, CA:lla? Mistä löytää Betan osat? PLEASE, HELPPIÄ!! ; (
- Auttaja5
Sieltä varastosta jossa on vähän kaikkea soopaa löydät kaksi pahvilaatikkoa jotka leikkaat skasilla jotka löydät keittiöstä sitten yhdistät ne ja tulee manun patenttia hakeva robotti asu jonka pistät päälle ja se robotti ei vangitse sua
- razxy
mistä tän kyseisen pelin sais?
- avuttomat
Tietääkseni sitä ei voi enää mistään ostaa ellei nyt sitten jostain kirpparilta tai jos joku myy omaa peliään netissä.. On sen verran vanha peli ://
- Tyyppi
Minä taas en tajua jaksoa 3 x_x
Että mitä ihmettä siinä pitää tehdä? ja kun siellä on niitä namirobottejakin.. ; _ ; (Namirobotti = Vangitsijarobotti)- avuttomat
Tyyppi// Jos olet siinä kohtaa, jossa on "labyrintti" missä menee paljon näitä namirobotteja niin me ainakin vain kontattiin se läpi eikä ne oikeastaan meitä muistaakseni vanginnut vaikka ne olisivatkin nähneet :D
- Anonyymi
PC ROM TEOKONE PELTI MANU MATTI VARJON HERRA SALAISUUS
LOTTA MUA TEOKONE PELTI MATTIKYLÄ 3011A 20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057