Olisi kyse tollaisesta kellarisienestä joka näyttää vallannut erään vanhan talon kellarin, kysymys kuuluukin että millä tavoin sen saa poistettua turvallisesti.
Vastaukset 8
- päälle ja
kaaasunaaamari päähän ja sieni irti puukolla tai kirveellä ja toimitus ongelmajätelaitokselle.
- Kellarisieni
Tulen poistamaan kellarisienen saastuttamat materiaalit ja tila käsitellään penetrox S tai Odox kemikaalilla "märkä"aerosolisumutin laittella.Näin desinfioiden saadaan tila taas turvallisen puhtaaksi.Soita 044 0778069 Servic Palvelut
- Emäntä
ottaa ihan ammattilaisen paikalle. Maksaahan se, mutta onpahan asiantuntija.
- Sienen poisto
Niin ja kaverilla on asianmukaiset suojaimet ja vehkeet noihin hommiin.Turha sitä on terveysriskiä itselle ottaa.
- Remonttimies
Sienen poisto kirjoitti:
Niin ja kaverilla on asianmukaiset suojaimet ja vehkeet noihin hommiin.Turha sitä on terveysriskiä itselle ottaa.
Siis jos kellarissa on sieni ei se noilla aineilla mihinkään lähde. Kaikki pilaantuneet materiaalit ja maa betonilaatan alta pitää vaihtaa = vanha lattia pitää piikata auki ja alusmaa täytyy uusia. Ainoa keino saada kuntoon.
- Matti
Remonttimies kirjoitti:
Siis jos kellarissa on sieni ei se noilla aineilla mihinkään lähde. Kaikki pilaantuneet materiaalit ja maa betonilaatan alta pitää vaihtaa = vanha lattia pitää piikata auki ja alusmaa täytyy uusia. Ainoa keino saada kuntoon.
Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein,niin juuri näin siinä meneteltäis. Saastuneet materiaalit poistetaan, mutta näillä kemikaaleilla saadaan tila turvallisemmaksi työskennellä. Lisäksi tilahan pitää eristää täysin.Voithan sinä mennä repimään paikkoja ihan tosta vaan noin, ilman suojaimia, ilman desinfiointia ja eristämistä...Siitä vaan jos "fysiikka" kestää!!
- Anonyymi
Entä jos kellarissa on homeessa puinen hyllykkö, mutta puuosat rakenteissa vaikuttaa ok:lta? Pitääkö piikata lattia tuolloinkin? Mitkä on riskit, jos vain poistaa homeisen hyllykön ja pistää ilmanvaihdon kuntoon?
- Anonyymi
"Viinaa"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811271
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621013- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 42505
- 72486
- 40477