Guardalavaca

Piipa

Guardalavacassa käyneet, kertokaa kokemuksistanne.
Joulukuussa matkani suuntaa sinne.

Kiitos etukäteen!

6

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homesäkki

mielenkiinnolla olen minäkin odotellut tietoa tuosta paikasta mutta ilmeisesti kukaan ei ole käynyt siellä? itse olen 3kertaa ollut kuubassa joka kerta eri paikassa. todella mielenkiintoinen maa. lähden joulukuun alussa että tuskin mun tiedot ehtii sinulle

• Piipa

Vaikka et ole käynyt Guardalavacassa, kerro muista kohteista, joissa olet Kuubassa ollut. Itselläni tämä on ensimmäinen kerta Kuubaan, Domiksessa olin maaliskuussa all inclusive-hotellissa, kuten nytkin tulevalla Kuuban matkalla.

Millaista ruokaa hotelleissa? Entä vesi? Domiksessa täytettiin omia vesipulloja Rubbermaideista, toisin kuin esim. Välimeren maissa tai Egyptissä, joissa vesi ostetaan pulloissa. Mikä systeemi Kuubassa (pitäneekö ottaa kunnon "suutinpullo" kotmaasta mukaan?)?

Tiedätkö snorklausmahdollisuuksista, millaiset ovat?

Kaikenlaista infoa kaivataan, kiitos etukäteen!

• homesäkki
        Piipa kirjoitti:

Vaikka et ole käynyt Guardalavacassa, kerro muista kohteista, joissa olet Kuubassa ollut. Itselläni tämä on ensimmäinen kerta Kuubaan, Domiksessa olin maaliskuussa all inclusive-hotellissa, kuten nytkin tulevalla Kuuban matkalla.

Millaista ruokaa hotelleissa? Entä vesi? Domiksessa täytettiin omia vesipulloja Rubbermaideista, toisin kuin esim. Välimeren maissa tai Egyptissä, joissa vesi ostetaan pulloissa. Mikä systeemi Kuubassa (pitäneekö ottaa kunnon "suutinpullo" kotmaasta mukaan?)?

Tiedätkö snorklausmahdollisuuksista, millaiset ovat?

Kaikenlaista infoa kaivataan, kiitos etukäteen!

sapuskat on olleet hyviä jopa yli odotusten.olen käynyt havanna varadero ja santiago de kubasta 40km alaspäin.mahtava maa missä historia kohtaa nykymaailman,mahdollisuudet sukeltamaan ja surffaukseen ovat hyvät mäkin kävin dominikaanissa mutta tämä on mielestäni parempi

• Sepi

ollaan meinaan menossa Playa Pesqueroon alkuvuodesta, joten paikasta ja tästä hotellista oisin myös ollut kiinnostunut kuulemaan.

• Piipa

Olen menossa Sol Rio de Luna y Mareen. Eli onko kenelläkään kokemuksia??

• chiquita
        Piipa kirjoitti:

Olen menossa Sol Rio de Luna y Mareen. Eli onko kenelläkään kokemuksia??

Kirjoititko aikaisemmin nimimerkillä Matkaajatar? Jos et, katso viestiketjua pari viestiä tätä ketjua aikaisemmin. Siellä on linkki sivulle, josta löydät ko. hotellista eri matkailijoiden arvosteluja.

Linkki on hyvä siltä varalta, jos täällä ei ole kellään ko. hotellista henkilökohtaisia kokemuksia.

Itse olen pikaisesti käynyt Playa Pesqueron rannalla, mutta en jäänyt sinne, koska se oli vain all inclusive-asiakkaille ja myös siksi että kuubalaiset ystäväni eivät olleet tervetulleita sinne. Ranta sinänsä näytti ihan ok:lta. Paljon mitään paikallista sinänsä ei oikein taida lähistöllä olla. Guardalavacankin yleiselle rannalle menimme taksilla. Lähin isompi kaupunki Holguin. Sinne voi mennä vaikka taksilla, kun vain diilaa hinnan etukäteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe