Cesar,tiedoksi sulle:Sitten kun noi pässinpäät lopettaa terhin haukkumisen,lopetan minä vastaavasti vittuilun niille.
Se,että terhiä haukutaan täällä VALAAKSI,LÄSKIKSI,NOIDAKSI YM idioottinimityksillä on musta todella PERSEESTÄ ja takuulla oikeuttaa minut vastaamaan heille takaisin samalla lailla.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
Cesarille tiedoksi:
6
1098
Vastaukset
- kuuleminen
ei aina ole helppoa.
- asennekasvattaja
Ärjyntä ei paranna palstan ilmapiiriä. Jos haluat jotenkin positiivisuutta tänne, niin kirjoita itsekin vähemmän aggressiivisesti. Jos kaikki ihmiset ovat koko ajan puolustuskannalla suosikkiensa suhteen, on koko ajan sitten suollettava noita kirosanoja ym. (näköjään).
Vähän jotain hyvääkin kommenttia, ei kiihkoilua toisten kustannuksella (esim. Terhi on NIIIN paljon parempi kuin tuo -piipin- -piippi-.)
Eikös ;) Ymmärrän kiihtymyksesi. Pyrkimyksesi on varmasti hyvä, mutta sen toteutustapa on huono. Lähes kaikki terhiä kohtuuttomasti loukkaavat viestit olen kyllä poistanut. Joitakin varmasti on jäänyt huomaamatta, ja joitakin olen tarkoituksellakin jättänyt, koska niihin on tullut niin hyviä vastauksia, eli Terhin puolustuspuheita, että ei ole raaskinut poistaa (vastaukset poistuvat samalla).
Toivoisin että luottaisit arvostelukykyyni hieman enemmän, ja malttaisit pitää vastauksesi maltillisina, ja jättäisit minulle asiattomista viesteistä huolehtimisen. Kilpailijoiden arvostelu (ja haukkuminenkin tietyssä määrin) kuuluu tähän palstaan ja sitä on vaan siedettävä.- ..........
mutta mun viestin minnasta poistit kun sanoin vaan että yritti seksiä antin kanssa ja sehän on tosi. Mutta Terhiä saa haukku kauheillä nimillä ja julkaset kaikki???? mikä logiikka?
.......... kirjoitti:
mutta mun viestin minnasta poistit kun sanoin vaan että yritti seksiä antin kanssa ja sehän on tosi. Mutta Terhiä saa haukku kauheillä nimillä ja julkaset kaikki???? mikä logiikka?
"Sanoit vaan että Minna yritti seksiä Antin kanssa" Siis mitenniin tuo olisi tosi?.. Jos tuollaista totena huutelet se poistuu varmasti!
- SINÄ
ITSE HAUKUT KAIKKIA MUITA KILPAILIJOITA JA TUOT VÄKISIN TERHIN JOKA PAIKKAAN ESILLE VAIKKA SIITÄ EI OLISI SANOTTU YHTÄÄN MITÄÄN!!!
ESIM. JOKU KIRJOITTI ETTÄ TIINALLA ON HYVÄ VARTALO JNE... TERHISTÄ EI VIHJAISTUKKAAN SIINÄ VIESTISSÄ
SIT SÄ VAAN HAUKUIT TIINAN VARTALON, JUST SILLEEN KUN KAIKKI MUKA PUHUU TERHIN VARTALOSTA...JA YLISTIT LISÄÄ TERHIÄ.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26418272Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss9810488Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3877030Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai625706Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki394636Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.843390"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172983Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972525Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit312196MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä261996