temppuja koiranne osaa ja miten olette ne opettaneet? Mun koirat ei viel osaa mitää kummosta. Kierimään oon opettanut molemmat mut sekin tehään täysin makupalan voimalla.
Mitä
4
386
Vastaukset
- jessica
meillä osataan tietty perusasiat ja vähän päälle, mutta ylpeilen aina sillä että mun siperianhusky urkki osaa viiä lapseni vaiat roskiin... ja nyt olen opettanut sen keräämään leluja kanssani...
Se ottaa asian niin tosissaan että kun sakunarttuni tulee lähelle se melkeen hyökkää sen kimppuun.. ja se aina yrittää tehä asian mahdollisen nopeasti ettei se narttu pääse tekemään sitä.. Se on hyvin hauskaa.. Varsinkin kun rotuna on siperianhusky joka tunnetusti ei tee mitään ellei se itse halua.. kaippa tämä minun auttaminen on silkkaa halua... mutta saan monelta ihmiseltä suun loksahtamaan auki kun muuten vähän "seko" jätkä tekee jotain tuollaista mikä on sinänsä vaikea opettaa koiralle kuin koiralle..niin monet ihmettelee sitä miten tosissaan se on ja se ilo..
Mutta nyt jätkä ei ole saanut viedä vaippoja roskiin kun lapseni haluaa sen tehdä itse (oppinut vähän aikaa sitten kävelemään niin se on hauskaa kun saa viedä roskiin jotain)..- mixeri85
koirat kerää omat lelut takas koriin.. tää kyl yleensä kestää todella kauan.. :)
Pontus etsii ja tuo minulle avoni likaiset sukat :) tänse hoksasi aivan itse..
sit nää tietty osaa noi perus jutut.. Ja Bogie osaa tanssia ja kölliä ja kieriä
- pia
mun koira on aika hassu se osaa istua antaa tassua ja mahhan käskyn muuta kax vimppaa huomasin sattumalta eli olin oppettanut koirani antamaan tassua mutta millään ei vai osannut meni monta viikkoa niin kaverini leikki koirani kans ja pyysi sen antamaan tassua olin juuri sanomassa että ei se osaa kun koirani anto tassua ja maahan käskyä opeteltiin kans ja se ei millään menny jakeluun nyt pari kuukautta olin ollu opettamatta maahan käskyä kun ei se onnistunut millään eillen sit yhtäkkiä annoin sille namuja ja sanoin leikilläni että maahan niin koirani meni heti nätisti maahan makaamaan että niin meillä!!
Nuorempi koira osaa pitkän liudan temppuja useimpien toko- ja agilityjuttujen lisäks.
käytännöllistä:
Tuo ja nostaa erilaisia tavaroita käskystä
kaivaa käskystä,
ravistaa (vain joskus) käskystä
kiertää selän takaa kun hihna on solmussa
hupia:
kulkee jalkojen välissä
arvaa namikäden
antaa kumpaakin tassua
peruuttaa (harjoittelussa)
pyörähtää myötä- ja vastapäivään
ryömii (harjoittelussa)
nuolee naamaa
hyppää jalan yli
nousee takajaloilleen
kumartaa
PS. voi olla vielä enemmänkin, kun en aina muista koko listaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693