Tällainen ilmoitus oli Apulassa "annetaan" puolella:
Rotu ja sukupuoli: tanskandoggi narttu
Tiedot: etsii kotia,jossa ei joudu olemaan hetkeäkään yksin.luonne on täyden 10 arvonen,mut se yksin oleminen... jos sinulla on tarjota koti.ota yhteyttä ni kerron tarkemmin. riihimäki. [email protected]
Yhteystiedot: suvi [email protected] (27/10/2005)
Ilmoitus Apulasta
3
976
Vastaukset
- ikinä????
olet kasvattanut dogin pieleen jos ei voi yksin jättää.. ei sitä kokoajan voi olla valvomassa..miten olet toteuttanut työssäkäynnin..koira mukana??
- Anne-Doggi
KYSEINEN ILMOITUS OLI APULASTA!
Itse en siis kyseistä koiraa myy,huomasin ilmoituksen vaan. =O
Itselläni onmyös doggi, ilman ongelmia! - kumminkin
Anne-Doggi kirjoitti:
KYSEINEN ILMOITUS OLI APULASTA!
Itse en siis kyseistä koiraa myy,huomasin ilmoituksen vaan. =O
Itselläni onmyös doggi, ilman ongelmia!ongelma doginkin kasvatettua viellä oikein:) (en ole siis tuo toinen kirjottaja). mutta itselläni oli ongelma doggi ja hyvähän siitä tuli. jouduin vaan ajan puutteesta itse luopumaan omasta pojustani;(
mutta se sai kyllä hyvän kodin:) apulan kautta minäkin omani ilmoitin.
nykyään se on toisessa paikassa ihan todella onnellinen seuraa ja tilaa riittää:)
eli ihan hyvä et mainitsit ton apulan. (omanikin oli ennen minua vähän siellä sun täällä). itselläni 2vuotta sitä ennen oli vaan jokusen kk ollu siellä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785