Tällainen ilmoitus oli Apulassa "annetaan" puolella:
Rotu ja sukupuoli: tanskandoggi narttu
Tiedot: etsii kotia,jossa ei joudu olemaan hetkeäkään yksin.luonne on täyden 10 arvonen,mut se yksin oleminen... jos sinulla on tarjota koti.ota yhteyttä ni kerron tarkemmin. riihimäki. [email protected]
Yhteystiedot: suvi [email protected] (27/10/2005)
Ilmoitus Apulasta
3
983
Vastaukset
- ikinä????
olet kasvattanut dogin pieleen jos ei voi yksin jättää.. ei sitä kokoajan voi olla valvomassa..miten olet toteuttanut työssäkäynnin..koira mukana??
- Anne-Doggi
KYSEINEN ILMOITUS OLI APULASTA!
Itse en siis kyseistä koiraa myy,huomasin ilmoituksen vaan. =O
Itselläni onmyös doggi, ilman ongelmia! - kumminkin
Anne-Doggi kirjoitti:
KYSEINEN ILMOITUS OLI APULASTA!
Itse en siis kyseistä koiraa myy,huomasin ilmoituksen vaan. =O
Itselläni onmyös doggi, ilman ongelmia!ongelma doginkin kasvatettua viellä oikein:) (en ole siis tuo toinen kirjottaja). mutta itselläni oli ongelma doggi ja hyvähän siitä tuli. jouduin vaan ajan puutteesta itse luopumaan omasta pojustani;(
mutta se sai kyllä hyvän kodin:) apulan kautta minäkin omani ilmoitin.
nykyään se on toisessa paikassa ihan todella onnellinen seuraa ja tilaa riittää:)
eli ihan hyvä et mainitsit ton apulan. (omanikin oli ennen minua vähän siellä sun täällä). itselläni 2vuotta sitä ennen oli vaan jokusen kk ollu siellä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433463- 362074
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161557
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781185- 221122