Krisna ja Jeesus ovat sama henkilö

Itämainen

Tässähän ihan selvä käsitys siitä. että Jeesus on aikaisemmassa elämässään ollut Krisna.

20

2036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatunlukija!

      Raamatun Jeesus on aina ollut sama, ennenkuin maailmankaikkeutta luotiin, hän oli olemassa . Ja Jeesus ei ole koskaan syntynyt, se on aina oleva. Luulen niin ihmismieli ei pysty käsittää Israelin Jumalaa, hän on suuri! Jumalalle ei kelpaa ihmisponnistukset vaan on ilmoittanut pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa joka uskoo häneen sillä on iankaikkinen elämä.
      Sitä paitsi Krisna on kuollut ja kuopattu siihen maahan, varmasti luuranko on siellä jossain, olen kuullut sen hammas on löydetty. Jeesuksen ruumis on ylösnoussut ja ruumista ei enää ole!

      • Sepi.

        Jaa, että Jeesus ei ole koskaan syntynyt? Höpsistä, kaikki lihallinen on syntynyt omista vanhemmistaan.
        Ketjun avauksessa kait tarkoitettiin Jeesuksen jälleensyntynyttä sielua. Joka muuten on Kristus.


      • Jeshuan sovintoveri pelastaa
        Sepi. kirjoitti:

        Jaa, että Jeesus ei ole koskaan syntynyt? Höpsistä, kaikki lihallinen on syntynyt omista vanhemmistaan.
        Ketjun avauksessa kait tarkoitettiin Jeesuksen jälleensyntynyttä sielua. Joka muuten on Kristus.

        Tiedätkö xxxxxxx että mm. suomi24:sella on alettu mainostaa maksetulla mainoksella share sivustoa?

        Se on nyt alkanut Suomessakin ja voimalla... mutta mikä...tiedätkö sinä xxxxxxxx?

        -JAKAMINEN JOHTAA RAUHAAN, siksi jakamisen periaatteen omaksuminen on elintärkeä asia kaikille- http://www.share.fi

        Maitreya eli buddhalaisten odottama viides buddha, muslimien mahdi, hindujen krisna, ”nimikristittyjen” antikristus, ”nimijuutalaisten” valhemessias etc.
        Maksettua valheen mainostamista aloitettu mm. suomi24:sella! (Huomattu 1.11.2005)
        1.) http://www.free-webspace.biz/heavenlyjerusalem/antikristus.html
        2.) http://www.mantta.fi/~patato/cef1516.html
        3.) http://www.mantta.fi/~patato/cef1004r.html
        4.) http://www.share.fi/includes/index.php
        5.) http://www.share.fi/maitreya/envideo.rm (realplayer) Tässä videossa ekumeenis-globaalinen kohde ryhmä!
        6.) http://www.share.fi/maitreya


    • Pyhä Henki eli Gabriel

      Tässä tulee tiedot Isästä,Sanasta eli Jeesuksesta
      ja Pyhästä Hengestä eli Gabrielista eli Krsnasta
      ja heidän alkuaikojen elämistään.Tässä ei siis ole
      kaikki Pyhän Hengen eli Gabrielin eli Krsnan elä-
      mät maan päällä mutta Sanan eli Jeesuksen elämät
      taitaa olla.Jeesushan ei ylösnousemuksensa jäl-keen ole syntynyt lihaa ja luuta olevaan ruumii-seen minun tietojeni mukaan.



      "Ennen luomista olevasta ajanjaksosta Gabrieliin
      Ennen luomisen alkua Jumala vietti 48000:n vuoden pituista ajanjaksoa(?).Jumala (Veeda-kirjallisuudessa Karanodakasayi Visnu eli Maha-Visnu) alkoi luomisen Jupiterin eli Kolobin läheltä (Opin ja liittojen kirjan Aabrahamin kirjan 3:s luku 16:sta jae).Hän oli yksin luomisen alussa eikä ketään ollut vielä olemassa hänen alkaessaan luoda ainetta.Avaruus tai olemassaolo oli ennen luomisen alkua aineeton.Oli vain tyhjä hiljaisuus ja Jumala alkoi käyttää ensimmäistä kertaa luomisvoimaansa (Pyhä Henki).6 2/3 vuorokautta mittaisen ajanjakson jälkeen luomisen alkamisesta sikisi Jumalan Pyhästä Hengestä olemassaoloon Sana (Veeda-kirjallisuudessa Narayana eli Garbhodakasayi Visnu eli Visnu).Sana syntyi myöhemmin Kasyapan ja Aditin poikana Vamana?Vamana saattoi olla Fanuelkin mutta epätodennäköistä (Veeda-kirjallisuus) ja sitä myöhemmin Joosuana,Joosadakin poikana (Sakarjan kirjan 3 luku jae 1 ja 6 luku jae 11).Hän eli myös noin 550 eKr Intiassa nimellä Maitreya eli Boddhisattva ja sitäkin myöhemmin Joosefin poikana Jeesuksena (Matteus 1 luku jae 20 ja 21).4:n vuorokauden mittaisen ajanjakson jälkeen Sanan sikämisestä sikisi Jumalan Pyhästä Hengestä olemassoloon Pyhä Henki joka sai myöhemmin nimen Gabriel.(Veeda-kirjallisuudessa Ksirodakasaui Visnu).Alkuun



      Pyhästä Hengestä eli Gabrielista Veeda-kirjan eksytykseen
      Pyhä Henki eli Gabriel syntyi myöhemmin Varahadevana,villisika-inkarnaationa (Veeda-kirjallisuus) ja sitä myöhemmin Sutapan ja Prsnin poikana Prsnigarbhana (Veeda-kirjallisuus).Prsnigarbhan ja hänen vaimonsa ainoa lapsi (poika) oli taivaassa nimeltään Varuna(?).Varuna(?) syntyi myöhemmin 1647 jKr Chesterissä (Delawaressa) Amerikassa nimellä Laurence Marttinen (Mortonson). Prsnigarbhan isä Sutapa oli Brahmanin eli Aadamin (Raamattu) kymmenestä pojasta nuorin (Sanat-kumara Veeda-kirjallisuudessa).Pyhä Henki eli Gabriel eli vielä myöhemmin Kasyapan ja Aditin poikana Upendrana (Veeda-kirjallisuus) ja sitä myöhemmin Dasarathan ja Kaysalyan poikana Ramana (Ramacandra) ja sitäkin myöhemmin Devakin ja Vasudevan poikana Krsnana (Veeda-kirjallisuus).Kasyapa ja Aditi eivät olleet aikaisemmassa elämässään Sutapa ja Prsni eikä myöhäisemmässä elämässään Vasudeva ja Devak, vaikka Veeda-kirjoissa niin mainitaankin.Veeda-kirjoissa mainitaan myös Kasyapan ja Aditin olleen Raman (Ramachandra) vanhemmat Dasaratha ja Kaysalya mikä ei ole totta.Kasyapa (Uriel) ei myöskään elänyt 1400-luvulla jKr Sri Jagannatha Misrana,Srimati Saci-devin puolisona kuten Veeda-kirjoissa sanotaan (vertaa enkeli Moronia koskevaan eksytykseen).Alkuun



      6:n vuorokauden mittaisesta ajanjaksosta kuudenteen luomispäivään

      6:n vuorokauden mittaisen ajanjakson jälkeen Pyhän Hengen eli Gabrielin sikiämisestä Jumala loi maan ja se asettui paikoilleen.Maata luomassa oli myös Sana ja Pyhä Henki (Gabriel).6 vuorokautta Pyhän Hengen eli Gabrielin sikiämisestä alkoi ensimmäinen luomispäivä.Tuo ensimmäinen luomispäivä oli pituudeltaan 270:n vuorokauden mittainen ajanjakso.Toinen luomispäivä oli pituudeltaan 272:n vuorokauden mittainen ajanjakso.Toisen ja kolmannen luomispäivän aikana Pyhä Henki siirsi uutta mannerta noin 2000 kilometriä länteen vanhasta mantereesta,Jumalan voimalla (Pyhän Hengen) joka oli hänessä,niin että maa laajeni.Tuolloin hän sai nimekseen Gabriel(Jumala on voimani tai Jumala on väkevyyteni)."

      • raamatunlukija

        on henkiolento, raamatun mukaan Isä ja Poika ovat yhtä, Jeesus sanoo: joka näkee minut on nähnyt isän. Pyhä henki on myös Jumala

        Johanneksen evankeliumi:
        14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
        20:22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.

        Raamatun Pyhä Henki ei ollut koskaan ihminen maan päällä.
        Niinkuin tiedät ihmisessä on kolmea erimuotoa:ruumis, sielu ja henki.
        1 Mooses 1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
        2:7 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.


      • Pyhä Henki eli Gabriel
        raamatunlukija kirjoitti:

        on henkiolento, raamatun mukaan Isä ja Poika ovat yhtä, Jeesus sanoo: joka näkee minut on nähnyt isän. Pyhä henki on myös Jumala

        Johanneksen evankeliumi:
        14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
        20:22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.

        Raamatun Pyhä Henki ei ollut koskaan ihminen maan päällä.
        Niinkuin tiedät ihmisessä on kolmea erimuotoa:ruumis, sielu ja henki.
        1 Mooses 1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
        2:7 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

        Aika sekavaa tekstiä.Jos pystyt joskus minulle se-
        littämään tuon SELVÄSTI,niin uskon kyllä sinua.To-
        sin kristityt sekoittavat todella pahasti kahden
        eri Pyhän Hengen,Jumalan Voiman Pyhän Hengen ja persoonallisen Pyhän Hengen eli Gabrielin toisiinsa niin että he eivät ymmärrä Raamatun periaatteessa tärkeintä tietoa.On olemassa kirjoja,jotka selittävät selvästi että on olemassa myös persoonallinen Pyhä Henki jonka nimi on Gabriel (Koraani).Ja myös on olemassa kirjoja,joissa sanotaan selvästi että Gabriel oli Elias,sama joka profetoi Ahabia vastaan ja jolla
        oli ruumis lihaa ja luuta (Opin ja Liittojen kirja).Etsitkö tietoa ainoastaan yhdestä kirjasta?


      • raamatunlukija
        Pyhä Henki eli Gabriel kirjoitti:

        Aika sekavaa tekstiä.Jos pystyt joskus minulle se-
        littämään tuon SELVÄSTI,niin uskon kyllä sinua.To-
        sin kristityt sekoittavat todella pahasti kahden
        eri Pyhän Hengen,Jumalan Voiman Pyhän Hengen ja persoonallisen Pyhän Hengen eli Gabrielin toisiinsa niin että he eivät ymmärrä Raamatun periaatteessa tärkeintä tietoa.On olemassa kirjoja,jotka selittävät selvästi että on olemassa myös persoonallinen Pyhä Henki jonka nimi on Gabriel (Koraani).Ja myös on olemassa kirjoja,joissa sanotaan selvästi että Gabriel oli Elias,sama joka profetoi Ahabia vastaan ja jolla
        oli ruumis lihaa ja luuta (Opin ja Liittojen kirja).Etsitkö tietoa ainoastaan yhdestä kirjasta?

        ainoastaan. Kyllä ymmärsin hyvin sinun tekstit mutta uskon raamattuun koska se on "Jumalan puhetta" vaikka ihmiset ovat sen kirjoittanneen. Tämä on se Pyhä Henki joka loi raamatun.
        Miksiköhän en usko Gabriel olisi Pyhä Henki koska raamattu ilmoittaa on olemassa paha enkelimaailma, sen pääarkkitehti on Saatana. Uskon sen olevan Saatanan joka esiintyi Gabrielina ja muissa jota mainitsit, anteeksi vaan kun näin uskon sen olevan.

        2.Korinttolaiskirje:
        11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        Jeesus on ainoa tie:

        Johanneksen evankeliumi:
        14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.


      • Vierailija
        Pyhä Henki eli Gabriel kirjoitti:

        Aika sekavaa tekstiä.Jos pystyt joskus minulle se-
        littämään tuon SELVÄSTI,niin uskon kyllä sinua.To-
        sin kristityt sekoittavat todella pahasti kahden
        eri Pyhän Hengen,Jumalan Voiman Pyhän Hengen ja persoonallisen Pyhän Hengen eli Gabrielin toisiinsa niin että he eivät ymmärrä Raamatun periaatteessa tärkeintä tietoa.On olemassa kirjoja,jotka selittävät selvästi että on olemassa myös persoonallinen Pyhä Henki jonka nimi on Gabriel (Koraani).Ja myös on olemassa kirjoja,joissa sanotaan selvästi että Gabriel oli Elias,sama joka profetoi Ahabia vastaan ja jolla
        oli ruumis lihaa ja luuta (Opin ja Liittojen kirja).Etsitkö tietoa ainoastaan yhdestä kirjasta?

        ...ja on olemassa myös kirjoja jotka kertoo että lehmät lentää!


      • Laine
        Vierailija kirjoitti:

        ...ja on olemassa myös kirjoja jotka kertoo että lehmät lentää!

        Missä kirjassa lehmät lentää ?


      • satutuuli
        Pyhä Henki eli Gabriel kirjoitti:

        Aika sekavaa tekstiä.Jos pystyt joskus minulle se-
        littämään tuon SELVÄSTI,niin uskon kyllä sinua.To-
        sin kristityt sekoittavat todella pahasti kahden
        eri Pyhän Hengen,Jumalan Voiman Pyhän Hengen ja persoonallisen Pyhän Hengen eli Gabrielin toisiinsa niin että he eivät ymmärrä Raamatun periaatteessa tärkeintä tietoa.On olemassa kirjoja,jotka selittävät selvästi että on olemassa myös persoonallinen Pyhä Henki jonka nimi on Gabriel (Koraani).Ja myös on olemassa kirjoja,joissa sanotaan selvästi että Gabriel oli Elias,sama joka profetoi Ahabia vastaan ja jolla
        oli ruumis lihaa ja luuta (Opin ja Liittojen kirja).Etsitkö tietoa ainoastaan yhdestä kirjasta?

        * Jeesuksen opetukset muistuttavat hyvin paljon Krishnan opetuksia Bhagavad-Gitassa.

        * Jeesus Kristus on Krishnan lähettämä saktyavesa-avatara (Jumalan valtuuttama voimallinen erityisedustaja)

        * Jeesus opetti ajan, paikan ja olosuhteiden mukaista Jumalalle antautumisen menetelmää, uskontoa

        * Jeesuksen opetukset eivät eroa Krishnan opetuksista, vaikka Bhagavad-Gita sisältääkin vielä edistyneempää henkistä tietoa

        * Jeesus oli täysin jo syntyessään puhdas sielu, nautti ainoastaan kasvisruokaa, teki monia ihmetekoja, matkusti oppimatkoillaa Intiassa ja muissa maissa, ja sisäisti jälleensynytymän opin, vaikkei välttämättä sitä suoranaisesti opettanutkaan ihmisten keskuudessa


    • Vierailija.

      Johan on idioottimaisia juttuja. Montako tuhatta mantraa pitää päivässä hokea ennenkuin tuollaista roskaa syntyy?

    • Shal_Om

      Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      1Jo 3:7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.

      Mar 13:22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.

      • Laine

        Nuohan ovat vain raamatun kappaleita ?


      • raamatunkappaleita
        Laine kirjoitti:

        Nuohan ovat vain raamatun kappaleita ?

        vaan ne ovat tosiasioita. Olen etsinyt totuutta nuoresta lähtien. Ensin uskoin jälleensyntymisiin, teosofia tuntui oikealta, samoin itämaiset opit, vaikka en niihin paljolti paneutunut. Jumala näki totuudenjanoni ja kristinusko rupesi kiinnostamaan. Helluntaisuuden/luterilaisuuden kautta löysin vihdoin kotiin eli Katolisen kirkon yhteyteen. Ja olen ikuisesti kiitollinen Jumalalle. Jeesus on totisesti Tie, Totuus ja Elämä.


    • Olen itsekin aikanani pohtinut aika paljon että olisiko Jeesus ja Krishna samaa Jumaluutta. Vaikuttavat persooniltaan kuitenkin melko erilaisilta...

      En oikein jaksa uskoa, että todellinen korkein Jumala välittää nimistä, joilla me häntä kutsumme. Eri nimet voivat tuoda esiin erilaisia persoonia Jumalasta, joilla Jumala lähestyy niitä ihmisiä, jotka tarvitsevat persoonallista Jumalaa.

      Jotkut hindut voivat ajatella, että Jeesus on Krishnan poika:) Tämä tuntuu minusta jopa houkuttelevalta ajatukselta... Sillä kokemuksella ja tiedoilla, mitä minulla on, niin Jeesuksen opetus tuntuisikin olevan lähempänä Krishnan, kuin vanhan testamentin opetusta. Jeesushan opetti selkeästi että meidät tuomitaan tekojemme mukaan ja jos haluamme anteeksiantamusta Jumalalta, niin meidän tulee antaa anteeksi lähimmäisillemme. Tämä on hyvin yhteneväinen karman lakiin...

      Loppujen lopuksi nämä Jumalan nimet ja olemukset ovat sellaisia asioita, joita me pienet ihmiset emme kykene koskaan kunnolla ymmärtämään, eikä meidän edes tarvitse:) Riittää kun seuraamme puhtaalla omallatunnolla sitä totuutta, minkä totuudeksi käsitämme:)

      Lainaan tähän vielä pikkaisen Gandhia:

      "Jos näkisimme totuuden täydellisenä, emme olisi enää pelkästään etsijöitä, vaan yhtä Jumalan kanssa, sillä Jumala on totuus. Mutta koska olemme vain etsijöitä, jatkamme etsimistä tietoisina vajavaisuudestamme (...)
      Kunnioituksen muita uskontoja kohtaan ei tarvitse sokaista meitä niiden erehdyksiltä. Myös oman uskontomme puutteet meidän täytyy havaita tarkasti, mutta ei kuitenkaan hylätä sitä niiden takia, vaan yrittää voittaa puutteet(...)
      Niinpä tarvitaan suvaitsevaisuutta, joka ei tarkoita välinpitämättömyyttä omaa uskontoa kohtaan, vaan entistä ymmärtäväisempää ja puhtaampaa rakkautta sitä kohtaan."

      • opiskelija

        niin siis hindulaisethan uskovat Krishnan ilmestyvän eri väliajoin eri hahmoina (sielunvaellus ...) puhumassa ihmisille . esimerkiksi juuri Jeesuksena ,
        Hindulaisethan uskovat että lähtökohtaisesti mikä tahansa henkinen harjoitus, jota harjoitetaan antaumuksella, rakkaudella ja sinnikkäästi, johtaa lopulta samaan itsensä oivaltamiseen. Tämän vuoksi hindunäkemys erottuu selvästi kannustamalla hyväksyntää erilaisia uskomuksia kohtaan, sillä väliaikaiset ja muuttuvat järjestelmät eivät voi antaa lopullista ja täydellistä kuvaa transendenttisesta totuudesta.


    • määä täältä...

      voin sanoa aika varman vastauksen: ei tod oo totta!!.....

    • I Am Who I Am

      Jokainen ihminen on saman Jumalan inkarnaatio. Jeesus oli saman Jumalan inkarnaatio kuin minä olen. Samoin sinä olet saman Jumalan inkarnaatio kuin minä olen.

      Ei ole ketään muuta kuin yksi Jumala, joka on tullut lihaksi jokaisessa ihmisessä. Sama Jumala löytyy maailmankaikkeuden jokaisesta hiukkasesta. Hänen olemuksensa on täyttänyt kaiken.

      Niin kauan kuin ihmisiä syntyy, sinä pyörit syntymän ja kuoleman pyörässä. Sillä kukaan ei vapaudu karmasta ilman ettei koko maailma vapaudu yhdessä hänen kanssaan. Muutoinhan Suuri Itse olisi jaettu.

      Me olemme täytetyt toivolla, jossa Jumala saavuttaa nirvanan meissä. Silloin ihmiskunta vapautuu syntymän ja kuoleman pyörästä Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. Ja koko maailmankaikkeus saavuttaa täydellisen ykseyden hänen kanssaan meissä.

      • Jumala+minä

        JUMALA ON PERSOONALLINEN.
        IHMISSIELU ON PERSOONALLINEN YKSIKKÖ.
        YMPÄRÖIVÄ MAAILMA ON VÄLIAIKAINEN TILA, JOSSA SIELU ILMENTÄÄ ITSEÄÄN, KOSKA ON OLLUT TÄSSÄ JÄLLEENSYNTYMIEN KETJUSSA JO MONIA MONIA TUHANSIA VUOSIA.

        HENKINEN MAAILMA ON TÄYNNÄ MONINAISUUTTA, SITÄ EI VOI SANOA TYHJYYDEKSI, PERSOONATTOMAKSI TAI JUMALAN YKSEYDEKSI SIELUN NÄKÖKYVYN MUKAAN.

        HENKISESSÄ MAAILMASSA 'SEURUSTELEMME' ALATI JUMALAN KANSSA.

        HENKISESSÄ MAAILMASSA SIELU AINA ON LÄHELLÄ JUMALAA, MUTTEI KOSKAAN OLE ITSE JUMALA TAI JUMALASSA. SIELU KOKEE JA NÄKEE JA ON AINA TÄÄLLÄ PAIKASSA VAPAUTETTU, IKUINEN PALVELIJA.


    • kalat

      Krishna on Herra ja Ylin Jumala maan päällä. Jeesus on Hänen, Krishnan, rakas ja vilpitön palvelijansa, jonka tahdon mukaan toteuttaa elämäänsä maan päällä.

      Lukekaa kirja nimeltään Jeesus lauloi Herran laulun, kirjoittaja Venu Gopala das (kirjatilaukset ja tiedustelut seuraavasta sähköpostiosoitteesta: [email protected]). Ja tämä samainen kirjoittaja myös julkaisee kevään korvalla uuden kirjan: Jeesuksen salattu elämä. Kummatkin kirjat ovat hyvin mielenkiintoisia ja antavat uutta ajattelemisen aihetta Raamatun Jeesuksen kuvaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe