elokuvaa suosittelist näin syksyn ja pimeiden lähestyessä? Sellaista jota voisi katsella kynttilänvalossa, käpertyneenä peittoon ja suklaata mutustellessa?
Tänään tulee Hiljaiset sillat telkusta. En ole nähnyt sitä aikaisemmin kannattaako katsella?
Otetaan leffavinkkejä vastaan:)
Mitä romanttista
15
674
Vastaukset
- +-0
olen lukenut kirjan ja nähnyt elokuvan jo monesti, katson vielä uudelleen.
- Dolly
jo videot valmiiksi nauhoitukseen. Voin valita sitten sopivan ajankohdan ja mielialan kun katselen sen :)
- Ajomies
Harvasta kirjasta naiset ovat niin paljon
keskustelleet kuin juuri tuosta Hiljaiset sillat
ja sitten kun se tuli teattereihin ja tv-esityksenä.
Kummallista, että tämä kuten monet muutkin puhuttelevat kirjana paljon enemmän.- mistä
naiset keskustelevat? Kerro!
- Ajomies
mistä kirjoitti:
naiset keskustelevat? Kerro!
Muistan kovin hyvin tuon ajan.
Rehellisesti sanottuna olin tuohon aikaan
naisten taholta melkoisessa pyörityksessä
sillä olin tuolloin "vapaata riistaa".
Uskaltaisinko sanoa, että ystävistäni melkoinen
osa on nimenomaan naisia.
Se, mistä naisten kanssa keskustelen niin ei suinkaan kuulu näille palstoille.
Kerran 60 palstalla kuulemma oli muutaman tunnin ajan eräs keskustelu ja siitä sain melkoisen ryöpytyksen, tuli puheluja, meilejä, tekstareita
ja ovikelló söi - nivaska printtejä kädessä
tuli kuin myrsky.....
Myönnän etten vallan syytön. kuten tuohon "klitoris-juttuunkaan", mutta ei se ole ainoastaan minun syyni, ei edes syytökset. joita tänäänkin on syydetty palstoilla.
Näistä palstakeskusteluista saan aina puskaradion kautta tietoa jopa eri puolilta maailmaa
- klitorisjuttuakin näytään "luettavan" ja pyydetään tämän tästä jatko-osaa .... - Katsonut
Oma mielikuvitus tekee paremman version. Pääosan esittäjä nuorena on kaunis katsella, mutta harmaissa hapsissa ei ole minulle mitään.
Jos et ole lukenut kirjaa, katso ihmeessä ja mene kirjastoon varaamaan itsellesi romaanin lukukokemus. Oikeaa romantiikkaa! - +-0
kirja ja elokuva menivät niin paljon yks yhteen ettei monikaan elokuva, jopa henkilöhahmojen ulonäön kuvaus, paikkojen kuvaus jne...
Joten tuskin oot lukenut ja katsonut. - YÄK!
Katsonut kirjoitti:
Oma mielikuvitus tekee paremman version. Pääosan esittäjä nuorena on kaunis katsella, mutta harmaissa hapsissa ei ole minulle mitään.
Jos et ole lukenut kirjaa, katso ihmeessä ja mene kirjastoon varaamaan itsellesi romaanin lukukokemus. Oikeaa romantiikkaa!Ja tottakai nainen kunnollisena uhrautuu perheen vuoksi ja kärsii loppuelämänsä,on kuin viime vuosisadalta,naurettava akkafilmi!
- Yks tyyppi
Tosi lässyleffa jossa nainen taas TIETENKIN uhrautuu!
oli minusta monella tavoin puhutteleva rakkaustarina.
Tohtori Zivago tuli myös mieleeni vanhoista elokuvista, jonka itse haluaisin katsoa uudelleen. Nimiä on yhtäkkiä vaikea saada muistista, jään odottelemaan mielenkiinnolla muiden vihjeitä.
Millaisia mahtoivat olla Neitoperho ja Ranskalaisen luutnantin nainen?- Dolly
myös nuo luettelemasi elokuvat, ovat hyviä. Neitoperhossa muistaakseni näytteli Catherine Deneuve joka on mielestäni yksi niitä kauneimmin ikääntyneitä naisia nykyään ja todella hyvä nayttelijä.
Onko kukaan nähnyt elokuvaa Rakkautta ennen auringonlaskua? Olen ajatellut vuokrata sen lähiaikoina.
- rakkaudesta
okalintua,katson itse kerran vuodessa on pakko,maailman kaunein rakkaustarina,saa videoliikkeistä;))
- kyllä
okalinnut kirjana ja elokuvana kerrassaan upea.
- tosi lälly
kyllä kirjoitti:
okalinnut kirjana ja elokuvana kerrassaan upea.
akkojen unelmakirja jossa ei minkäänlaista todellisuuspohjaa,lisäksi filmissä esittää kirjan komeata tummaa sankaria elähtänyt vanha homo!
- multiNikkix
Minulla on useita suosikkileffoja, jotka olen katsonut useamman kerran. Jos poimin muististani leffoja, joissa on myös romantiikkaa mukana, löytyy näitä. Tosin useimmissa näistä on myös toimintaa ja jännitystä, eivät ole pelkästään ns. nyyhkyleffoja.
Bodyguard (aah,Kevin Gostner ja Whitney Houston)
Teguila sunrise (katsoin kerran samana päivänä kaksi kertaa!)
Vihreän timantin metsästys (aivan verraton!)
Pretty Woman ( tietenkin!)
Working Girl (ihanaa hömppää)
Notting Hill (samanmoista hömppää)
Pieni suklaapuoti (aivan ihana)
Kapteeni Corollin mandoliini (sotaa ja rakkautta)
Bridget Jones- elämäni sinkkuna, (eka leffa)
Sound of Music ( klassikko,olen katsonut useita kertoja!)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584