eli onko suomessa varsinaista sirkus koulua? ei mitään kerhoja vaan koulu jossa käydään jokapäivä! samalla kysyisin että missäpäin suomea on koulu jossa saisi kunnon valmennusta telinevoimisteluun?
onko suomessa sirkus koulua??
7
1386
Vastaukset
- swassj
turussa on korkeakoulu jossa voi opiskella sirkustelua täyspäiväsesti.
- Nimetön
Espoossakin on oma sirkuskoulu.www.esko.fi
- eskossa käyvä
Nimetön kirjoitti:
Espoossakin on oma sirkuskoulu.www.esko.fi
Esko on oma sirkuskoulunsa mutta siellä ei kyllä käydä joka päivä. Joka on erittäin harmi. Kysymyksessä taisi olla vähän isompi koulu, kuten juuri tuo turku ja lahdestakin löytyy yksi sirkuskoulu jossa käydään joka päivä. Eskon opiskelu on hieman kyseenalaista. Olen itse ollut eskon toiminnassa mukana alusta asti ja sitäkin ennen kun eskoa ei ollut vielä.
- Elävä ammus
Suomesta on tosiaan tullut suuri sirkus. Tirehtöörit istuvat Arkadianmäellä ja pelletkin ovat tulleet afrikasta asti. Kouluttautuminen alalle on siis kannattavaa.
- hihiiiiii
*repee* Toi oli todella hyvin sanottu !!...Täydet pisteet.
- sirkkari
Tota noin... Lahden ja Turun koulut kyllä on, mutta niistä aika harvoin valmistutaan sirkustaiteilijoiksi, enemmänkin opettajiksi. Eli täytyy lähteä ulkomaille...
- vana klowni
kyllä Turusta valmistuu sirkustaiteilijoita.,ota yhteys ko.ammattikorkeakouluun...saat neuvoja lisää..tsemppiä:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872